Tim Willits z id Software uspokaja - Quake Champions to nie MOBA
A ja i tak wolałbym kontynuację Q4. Miałem nadzieję że nowy Quake to będzie właśnie kontynuacja. No cóż..
Kwestia singlowej kontynuacji Quake'a również jest poruszana w pełnej, angielskiej wersji wywiadu. Ten news stanowi tylko przetłumaczenie wybranych jego fragmentów (zwłaszcza tych dotyczących Quake Champions i aspektów związanych z bohaterami i ich zdolnościami), właściwy wywiad jest dużo dłuższy, więc zainteresowanych odsyłam do lektury :)
Generalnie w kwestii singla, Willits stwierdził tam, że nie "zamykają drzwi" zarówno dla Quake'a z kampanią fabularną jak i ewentualnej konwersji Quake Champions na obecne konsole. Mimo to, na razie chcą skupić się na swojej idei, którą jest PC-towy, multiplayerowy tytuł, nastawiony na współzawodnictwo i rywalizację. Skupiają się na tym i w sumie - moim zdaniem - chwała im za to, że mają konkretne założenia i się tego trzymają, a nie próbują zadowolić wszystkich za jednym zamachem (co z reguły się nie udaje). Cytując Willitsa w wywiadzie: "No excuses, no limitations." :)