Special Ops Event na E3 - siły specjalne Ubisoftu
Cały czas się zastanawiam czy powinienem dać Wildlands jakikolwiek kredyt zaufania. The Division zrobiło niezłe pierwsze wrażenie, ale im dalej w las, tym bardziej gra mnie do siebie zaczęła zniechęcać.
Oby faktycznie nauczyli się czegoś na swoich błędach.
Ja dam, bo nie mam wyjścia :) ale widzę, że GR pokazuje jak kiepskim rozwiązaniem w Division byliby wrogowie na strzała, a nie gąbki. W Wildlands idzie się na pałe i strzela - zero taktyki. Tam aż prosi się o o rozwiązanie z division, albo realizm - giniemy od jednej kuli... to co jest teraz to pomyłka, brak używania osłon też. Cała gra się sprowadza czy wystrzelać wszystkich w zagrodzie, czy podczas pościgu...
Gry robią różne studia, więc nie wiem czy patrzą na swoje błędy (massive nawet na swoje niezbyt spogląda ;)), ale widać, że koncepcja 4 ludzi z plecakami taktycznymi krąży po biurach ubi :)
GR zapowiada sie ciekawe, nastepna gra od Ubisoftu, ktora pewnie kupie na premiere. Tylko kiedy znalezc na to wszystko czas...
to co jest teraz to pomyłka, brak używania osłon też
W Division tez sie z oslon korzysta okazjonalnie, glownie zeby talent wskoczyl ;)
tak tak, idź na heroica i strzelaj stojąc na baczność :)
nie korzysta się, bo zaburzyły się różnice pomiędzy siłą postaci, a NPCami... snajper 35 pownien przywrócić równowagę w norach...
Raczej shotgun. Snajperzy nic nie moga, wystarczy biec i robic przewrotki, zaden cie nie trafi.
ale gdzie tu klimat przy takim hasaniu? :) ktoś ostatnio napisał, że godność nie pozwala mu tak się turlać i latać dookoła i nie dla niego już PvP, bo łata 1.2 wszystko schrzaniła przez Final Measure...