Resident Evil 7: Biohazard zapowiedziane
Oj Capcom dało pstryczek w nos Konami :) Wiecie do czego zmierzam :D Prawie jak P.T :)
No i całe szczęście, źe się obamiętali i wrócili tam, gdzie seria zyskała największe uznanie. Czyli to klimatu zaszczucia i niepokoju.
Cierpliwie poczekam na wersje PC.
Już dawno mnie ta seria przestała interesować, w RE 6 ledwo skończyłem tylko kampanię Leona z sentymentu chyba. Nie czekam.
Lepszy FPP niż "generic zombie shooter" którymi były RE5 i RE6.
Gra z survival horroru stała się bezmózgą napieprzanką bez klimatu i jakiegokolwiek napięcia. Revelations było krokiem w dobrą stronę, a Resident Evil: Remake to mistrzostwo świata.
Myślę że kompletna zmiana konwencji wyjdzie serii na dobre, bo dobrych survival horrorów jest jak na lekarstwo. A dla oldschoolowców RE2: remake w drodze :)
Nie lubię Capcomu, kompletnie straciłem do nich szacunek kiedy wrzucali DLC które miało wyjść trochę później za dodatkową opłatą na premierową płytę ze Street Fighter, ale tym razem im kibicuję.
sickrabbit@ Dobrze gadasz RE się już dawno skończył
Jeśli siódma część ma na Zachodzie podtytuł Biohazard, to jak gra będzie nazywać się w Japonii?
Resident bez Residenta. Mało mnie przekonuje to co zobaczyłem. Szóstka, to było przegięcie pały, a Capcom znowu wyskakuje z czymś nowym. Wolałbym aby skupili się na tradycyjnych częściach tzn. żeby czerpali z nich jak najwięcej, bo były to udane produkcje (ewentualnie plus czwórka). Tutaj widzę niepewność i drugi raz nabrać się nie dam. Obym się mylił, ale czuję, że znowu Resident będzie tylko nazwą.
Zapowiedz ciekawa widać że to będzie odnowiony Resident Evil 1 na razie nic nie mówię zobaczymy co z tego wyjdzie
Ale najważniejsza rzecz gdzie są informacje z powstającego Remeaku Resident Evil 2 myślałem że na E3 chociaż puszczą jakieś foty a tu echo
no nareszcie widok fpp a nie ten gówniany tpp bo mi sie juz wymiotować chciało...
Resident Evil dla VR widziałbym raczej w rodzaju pierwszych trzech części (a w zasadzie czterech, jeśli liczyć zero) niż FPP. Chronos pokazał, że taki typ widoku doskonale nadaje się do VR.
Nowy Resident w FPP kompletnie do mnie nie przemawia. Nie wiem co to za moda przyszła że wszystkie horrory są robione w tym widoku.
Wygląda na to że gry TPP będą odchodzić powoli do lamusa! Co następne w FPP będzie Hitman, Tomb Raider, GTA, Wiedzmin, Dark Souls?
Bedziemy zalewani samymi FPP i nie będzie żadnej alternatywy!!!
Bo w FPP łatwiej jest przestraszyć. FPP + horrory to dobra kombinacja. Kto grał w Amnesia lub Slender, ten wie. ;)
Gry TPP będą odchodzić powoli do lamusa? Jakoś nie widzę ostatnio Wiedźmin, Dark Souls, Tomb Raider, Hitman w FPP. GTA V też miał tryb FPP, ale nadal jest TPP.
Zawsze będą nowe gry w FPP, ale też będą gry w TPP. Nie popadajmy się w paradoks. :P
Bardzo chciałem zobaczyć zapowiedz Resident Evil 7 na tegorocznym E3. I tak się stało... ale to co zobaczyłem wywołało we mnie spore zmieszanie. Gdyby w tytule newsa i w samym wideo nie było napisane że to zapowiedz RE7 to prawdopodobnie nigdy w życiu sam bym się nie domyślił że właśnie oglądam materiał z nowej części najpopularniejszej serii Capcomu bo to jest porostu zwrot o 180% w stosunku do tego co do tej pory reprezentowała ta seria. Widać gołym okiem że Capcom mocno zainspirował się niezwykle popularną formułą niezależnych horrorów ostatnich lat zwłaszcza serią Outlast. Moda modą ale Resident Evil bez broni to nie jest Resident Evil tylko jakiś tam klon innej gry powstały na fali popularności ostatnich niezależnych horrorów i jeszcze ten niemy bohater totalnie beznadziejnie wypadający w niektórych sytuacjach. Takie są moje wrażenia po tym co zobaczyłem na tym 20 minutowym demie i mam wielką nadzieję że ten fragment to tylko jeden etap z gry pełniący funkcję jakiegoś pokazania historii z innej perspektywy, a jeśli tak nie będzie to ta gra nie będzie godna nosić nazwy Resident Evil.
Również bardzo czekałem od lat na zapowiedź i się doczekałem wreszcie ale jednocześnie się mocno zawiodłem aż mnie nadal trapi co oni zrobili z tą grą.Capcom będzie teraz jeszcze bardziej krytykowany przez graczy a tymbardziej przez wiernych fanów za to co oni zrobili z grą która nie powinna nosić tytułu Resident Evil 7.Chciał bym żeby to była tylko podpucha i ostatecznie zmienili na standardowy widok z poprzednich ostatnich odsłon.Zobaczymy co z czasem wyjdzie z tej gry.Już od wczoraj ją skreśliłem.Żegnaj Resident Evil :/
Ja tam czekam :P Znajomy głos w telefonie :P fani serii wiedzą pewnie kto ponownie zmartwychwstał. A Albert Wesker spaprał robotę.
Resident Evil: Outlast? sory ale nie tedy droga...
niech Capcom pogra sobie w czesci 1-3, Code Veronica czy 0 i zobaczy za co fani kochali ta marke a 4 niech bedzie punktem odniesienia w stosunku do walki.
5 i 6 byly slabe, seria stracila klimat i zamienila sie w mialka strzelanke ale to jednak zbyt radykalna zmiana jak dla mnie.
Jak zmieniali widok na TPP przy RE4 też był lament i narzekanie, że to nie to samo, a koniec końców większość się zachwycała. Mnie ten trailer się bardzo spodobał, troszkę przypominał porzuconego Hook Mana, co jest na plus. Jakyb robili kolejną część w stylu poprzednich trzech, to już by nudziło, a tak można liczyć na coś fajnego.
Właśnie przeszedłem demko (dostępne na PS Store dla tych, którzy mają wykupione PS+) i muszę przyznać, że jest fajnie. Perspektywa FPP naprawdę umacnia klimat niepokoju, namacalności otoczenia plus zawsze można się zdziwić odwracając wzrok ;) Graficznie też jest dobrze z dodatkiem świetnej, nieprzerywalnej płynności. Jeśli twórcy się postarają i dopieszczą jeszcze swoje dzieło to uważam, że gra będzie bardzo dobrą produkcją na konsole nowej generacji :) Wrażenia ogólne na spory plus :)
PS. Dajcie jej szanse! Jak nie graliście to nie piszcie od razu pa pa Resident Evil, bo nie w tym sens.
Nie wiele mnie rusza w takich grach /filmach/ ale tu... momentami... ciareczki jak by po pleckach :)
I bardzo dobrze że to będzie FPP. Szósty RE doprowadzał mnie momentami do rozpaczy sterowaniem /pc/, szczególnie przy zmianie kąta, widoku, kamery.
Klimat jest nieziemski, bardzo mi się podoba i się jaram :D Niestety obawiam się, że od strony gameplayu może się nie udać. Wbrew pozorom ciężko jest zaprojektować dobry "walking simulator". Fajne rozwiązanie było w SOMA'ie od Frictional Games, gdzie każda czynność czy zagadka była mocno osadzona w kontekście fabularnym. Tu niestety widzę prostackie skanowanie otoczenia w poszukiwaniu klucza, zmorę która nęka growe horrory (i w ogóle przygodówki) od czasów pierwszego Alone in the Dark. Ale pomysł z odgrywaniem nagrania z taśmy jest ok. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Gołym okiem widać inspiracje takimi tytułami jak np: Outlast. Mam nadzieje, że wyjdzie z tego niezły straszak.