The Elder Scrolls Online – nowy system levelowania i premiera dodatku Dark Brotherhood na konsolach
Oznacza to, że w momencie ukończenia samouczka cały świat stanie przed nami otworem i tylko od naszej decyzji będzie zależało, w którym kierunku się udamy.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/the-elder-scrolls-online-skalowanie-poziomow-i-debiut-dodatku-dark-brotherhood-na-konsolach/ze1813a
Boże, a miałem chęć zagrać w tę grę. Czy ich kompletnie pogięło?
Tytuł posiada obecnie 7 milionów graczy, a wejście na rynek japoński z pewnością jeszcze zwiększy tę liczbę.
To nie do konca tak ;D
Zenimax oglosil ze Teso ma 7 milionow kont (i to nie wliczajac graczy z bety)
Nie oznacza to ze w obecnym momencie gra 7 milionow, ba w WOWa gra moze z 5 milionow, a ten jest najpopularniejszym MMO.
Z drugiej strony -jest to bardzo dobry wynik, bo oznacza to ze sprzedali 7M egzemplarzy (jako ze gra jest B2P)
Dla porownania -szacuje sie ze Guild Wars 2 i Final Fantasy 14:ARR sprzedaly w okolicach ~5M egzemplarzy
News z targow
http://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/2016/06/12/matt-firors-message-from-be3#
Ezaxsu
a miałem chęć zagrać w tę grę. Czy ich kompletnie pogięło?
po czesci jest to zmiana oparta na usuwaniu "ograniczen" w grze.
Do tej pory kazda strefa miala swoje 3 warianty -osobno dla kazdej frakcji.
Co znaczy ze frakcje sie nie mogly spotkac w normalnej strefie -tylko w Cyrodil(PVP) lub w DLC
Po zmianie bedzie tylko jedna kopia kazdej strefy -i wszystkie 3 frakcje beda w niej siedziec wspolnie. Oczywiscie o zadnym PvP nie ma mowy (jako ze to nie Cyrodil)
Co ci sie w tym koncepcie nie podoba?
Oczywiscie mi tez np nie podchodzi level scaling, ale to rozwiazanie tak czy siak obowiazuje zarowno w DLC jak i w Cyrodil (praktycznie od momentu startu gry).
Btw to jest up-leveling -gracz jest podnoszony od razu na maksymalny level, "wirtualny", swiat nie jest skalowany w dol
Level scaling to nie jest taki zły pomysł ,o ile jest to dobrze zrobione.Prawdopodobie takie rozwiązanie będzie w nowym dodatku do WOW-a "Legion".