WildStar - darmowe MMORPG zadebiutowało na Steamie
Brałem udział w becie i się odbiłem od gry...chociaż podobno teraz jest znacznie lepiej.
chociaż podobno teraz jest znacznie lepiej.
nie jest lepiej, jest praktycznie tak samo.
ta gra jest martwa i jej premiera na Steam nic nie zmienia.
Dane na chwilę obecną -sobota 10:30
na Steamie
Wildstar: 2,085 w grze
http://steamcommunity.com/app/376570
Trove: 5,444 w grze stosunkowo popularna gra F2P
http://steamcommunity.com/app/304050
Tree of Savior: 13,709 w grze - popularne obecnie MMO,wydane w kwietniu 2016, liczba graczy znacznie spadła bo gra ma poważne problemy -na tyle że od 25 maja NIE MA wstępu dla nowych graczy!
http://steamcommunity.com/app/372000
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn 3,689 w grze
super popularne i NADAL P2P MMO, tak właściwie to mało kto gra w finala przez Steam -ale nawet tu biją Wildstar prawie 2 razy
http://steamcommunity.com/app/39210
Jeśli ktoś myśli że Steam uratuje Wildstara to sorry ale grubo się myli
Premiera była, i przeszła bez większego echa
Choć z drugiej strony:
RIFT: 536 w grze
Rift umiera nawet szybciej niż Wildstar, aczkolwiek Trion będzie utrzymywać swoje "bazowe" MMO nawet gdy na serwerach będzie z 10 postaci :p (czego nie można powiedzieć o Wildstarze i Carbine)
Wildstar te 2000 zdobył w niecałe 24 godziny. Gram od czasu do czasu i grze daleko do bycia trupem.
Jest tylko jeden problem: kto miał ochotę grać w Wildstar F2P to zrobił to DAWNO TEMU.
BA gra była dodawana do Humble Bundla!!!
Nikt nie czekał aż ta konkretnie gra pojawi się na Steamie.
Tymczasem "pewne środowiska" przedstawiają premierę Steamową niczym światełko w tunelu które uratuje tą grę
https://mmos.com/news/investment-bank-predicts-grim-future-for-wildstar
http://www.polygon.com/2016/3/11/11208284/wildstar-developer-carbine-studios-layoffs
http://news.mmosite.com/content/2016-03-13/wildstar_may_be_shut_down.shtml
Currently more than 70 employees were laid off, which is about 40 percent of the studio's total workforce.
W marcu 2016 Carbine wykopsało 70 pracowników, czyli jakieś 40% całkowitej wielkości firmy
No przecież wiadomo że takie ruchy dokonuje się w firmach i grach które mają przed sobą świetlaną przyszłość...
Prawda jest taka że Wildstar dogorywa, a Steam jest dla niego co najwyżej zestawem reanimacyjnym.
Pacjent może jeszcze "dygnie" kilka razy, ale podnieść się to już raczej nie podniesie
Ostatnio wlaczylem.
Postac na maksymalnym poziomie. Zapisalem sie na instancje, po 45 min czekania wylaczylem gre.
Ja sprawdzam od czasu do czau różne mmo, choć nie cierpię gatunku :)
Defiance zdobył mnie modelem walki, strzelania. Dość fajne rzeczy, tutaj- w sumie tylko 30min grałem i nie pojawił się żaden element który by zdecydował że bym pograł w mmo tyle co normalnie (5-10h ;)).
Zupełnie się nie mogę do tej gry przekonać, miałem ze trzy podejścia i za każdym razem się szybko nudziłem. Niby ma wszystko co potrzebne grze MMO, ale jakoś się nie mogłem przekonać - nie ma dla mnie tego czegoś.
Życzę grze jak najlepiej - ja już odpuszczę.
Mam tak samo jak wert. Formalnie nie ma do czego się przyczepić. Dynamiczna w miarę walka, stylizowana grafika, duży świat, a jednak coś tu nie gra.
Odwrotnie jak w ESO, gdzie poszczególne elementy czasami wydają się słabe, ale mimo to świat wciąga obiecując jakieś tajemnice...
tylko cel długo terminowy jest taki że gra ma paść bo dzięki temu wydawca będzie mógł urzyć devteamu robienia dodatków do blade and soul.