Dlaczego otwarty świat w Mirror's Edge Catalyst jest bez sensu?
Zepsuli grę... Nie podoba mi się to jak jest. Tyle czekania, bo łudziłem się, że gra będzie tak dobra jak pierwsza odsłona, a tu lipa.
P.S Bardzo dobry materiał!
Fakt, że każda gra ma otwarty świat sprawia, że nudzą mnie produkcje, który de facto ten świat zapoczątkowały patrz GTA.
Kacper zmęczyłeś mnie tym pitoleniem filozoficznym.. Ja się pytam gdzie jest klasyczne Gramy?! Zamiast obejrzeć grę w pełnej krasie i zobaczyć jakaś misje i następnie wysłuchać wypowiedzi na temat wad i zalet tej gry to oglądamy zarośniętego Kacperka na białym tle.. Strasznie mi się to nie podoba..I tak już jest od dłuższego czasu..Podobają mi się te materiały publicystyczne na różne ciekawe tematy, ale do jasnej cholery wróćcie do klasycznego gramy! Kto jest za tym łapka w górę! I wolałbym Video Recenzje niż czytać jakieś wypociny..
To nie jest gramy! http://tvgry.pl/?ID=6273 Tu masz link do materiału, w którym Kacper pokazał przykładową misję z gry. Nie rozumiem jak można być takim nieogarem jak Ty. Nie potrafisz po tytule rozpoznać rodzaju filmiku? Masz tu gdzieś napisane "gramy"?
Baranie Ty.. Materiał z jakiejś bety to nie gramy na świeżo przed premierą.. zresztą co Ty możesz wiedzieć o dawniejszych ,, Gramy '' za czasów Dela i Goncia..srałeś jeszcze wtedy w pieluchy.. Poza tym nie mam zamiaru wdawać się w jakąś dyskusje z dzieciakiem, który gra w Simsy..
Szkoda, że Kacper nie omówił tak mechaniki Wiedźmina 3.
Tutaj wydaje mi się, że twórcy popełniają błąd, który próbują kontrolować.
Idealnie pasuje to do W3 i poziomowania wszystkiego. Wgryź się Kacper w mechanikę Wiedźmina 3 i zobacz jaka jest ona beznadziejna.
Nie wierzę, że Kacper za wzór wiarygodności i żywego świata stawia Deus Ex: HR...
Oho, kolejny "walczący z wiedźminami"...
Gdyby zamiast Faith biegał Geralt w mieście szkła to materiał miałby tytuł ,, Oh ahh, oooo taaak naj naj supcio '' a ocena byłaby nie 7,5 tylko przynajmniej 8.0. I czy tylko ja widzę tu faworyzowanie na każdym kroku Wieśka? Ale nie ważne...
@Blackthorn - Bo jak rozumiem Wiedźmin 3 ma embargo na krytykę, a każdy kto śmie to zrobić zostanie nazwany hejterem? Jak tak słuchałem Kacpra rozprawiającego o Catalyst to pomyślałem, że niektóre rzeczy, które wytknął można by odnieść do W3.
sebagothic -> Czy ja powiedziałem "nie krytykować"? Ale powiedz mi, po co krytyka Wiedźmina 3 w każdym wątku na każdy k***a temat. I to najczęściej nie jest krytyka, tylko zwykłe marudzenie zblazowanych nastolatków. Gra z "beznadziejną mechaniką" otrzymuje wiele pozytywnych opinii od graczy, dobrze się sprzedaje i nowy dodatek otrzymuje najwyższe noty wśród dodatków. To tak teraz coś co zrozumiesz -> weź się koleś.
@Blackthorn - Uch, co za agresja za skrytykowanie kochanego i świętego Wiedźminka.
Chcesz się tak bawić? Możemy, bo na ten przykład taki Gothic ma jeden z najgorszych otwartych światów jakie miałem nieprzyjemność zwiedzać.
@CyberTron - Smutno mi z tego powodu.
Uch, co za agresja za skrytykowanie kochanego i świętego Wiedźminka.
Lecz się.
Fajny materiał.
Jeśli chodzi o znajdzki to według mnie fajnie jakby twórcy poszli w stronę typu
100 znajdziek ale trudno dostępnych i np. za 20 znalezionych dostajemy skrzynkę z której dostajemy np. nowy strój etc.
Według mnie w wielu aspektach gry powinny być przebudowane znaczy nowe gry powinny mieć nowe mechaniki a te wszystkie standardy od wielu wywalić albo przebudować.
Bardzo dobry materiał Kacper! Dobrze ze uzupełniłeś długą wypowiedzią ten cały świat. Ja osobiście, przeczuwałem że gra może się znudzić ponieważ jedynka już po 2 godz męczył mnie. Myślałem, że tą grę poprawią w tym wydaniu :) Od samych początkowych zapowiedzi przestraszyłem się ponieważ widziałem że coś będzie nie tak. Dzięki Kacper, Ja również mówię NIE, nuuuuuuuuuuuuuuuuda :)
Gdyby tak każda gra była obnażana ze swoich minusów w podobnych materiałach, byłbym bardzo zadowolony! :)
I znowu wyszło na moje. Który to już raz ostatnio? :p
Otwarty świat to przeżytek. Starsze gry pokazały co to miodność. Dlaczego? Gra wciąga a rozgrywka nie jest powrarzająca się.
Byłoby o wiele lepiej, gdyby twórcy dopracowali misje fabularne, bo w połączeniu z mechaniką i ciekawym projektem lokacji, otrzymalibyśmy grę co najmniej bardzo dobrą. A tak to widać dokładnie, jak się kończy nieumiejętna zabawa z otwartym światem - aktywności, w które nie da się grać bez odblokowania umiejętności, głupie i bezsensowne znajdźki, które wymagają zatrzymania się w grze o parkourze. Tragedia