Co przyniesie Battlefield 1?
same domysły, materiał o niczym.
Wojnę przyniesie i będziemy się strzelać. W online też.
O widzę, że nowy pracownik tvgry, to pozwolę sobie na kilka uwag: ogólnie materiał jest ok, ale niestety to trochę takie gadanie o niczym, ponieważ o grze jeszcze niewiele wiadomo. Moim zdaniem błędem jest mieszanie fragmentów trailera Battlefield 1 z fragmentami rozgrywki z Battlefield 4 i nie umieszczanie podpisów z której gry jest w tym momencie fragment rozgrywki. Dla mnie to nie problem, bo BF4 dobrze znam, a trailer BF1 obejrzałem parę razy, i wiem które fragmenty były z którego BFa, ale osoba nie zorientowana w temacie i niezbyt bystra, może opacznie zrozumieć, że wszystkie sceny w tym materiale są z BF1 i pomyśli że oprócz I wojny, będą też realia nowoczesne.
Mestre nie jest pracownikiem tvgry, wydaje mi się, że współpracuje tylko z tym serwisem- tak jak chociażby nrgeek. Jego kanał na YT prawie całkowicie jest poświęcony serii Battlefield, więc oglądają go głównie zapaleńcy BFa.
O kurczę, Mestre!Z jakieś 2-3 mc-e temu odkryłem twój kanał, a ty już na tvgry :O
Tak słucham i słucham i ten materiał to takie masło maślane. Z jednej strony dobry głos, z drugiej strasznie złe akcentowanie, takie sztuczne. Z jednej strony dużo ciekawostek wybranych, a z drugiej takie słowa "ciekawa i na pewno bardzo przydatna opcja" (o przechodzeniu pomiędzy serwerami w plutonach). Bardzo przydatna to ta opcja jest, ale ciekawa na pewno nie, bo coś takiego jest praktycznie każdej grze sieciowej FPS jest już od prawie 10 lat. Ogólnie twój sposób wypowiedzi sprawiał u mnie wrażenie, że tak bardzo jarasz się tą grą, że wszystkie zmiany, które wcale nie są innowacyjne, a są nadrobieniem kilkuletnich strat (nawet te, które w serii się gubiły) podkreślałeś bardzo (chwilami miałem wrażenie jakby słuchał jakiegoś developera tej gry :D ). Ale tak jak wspomniałem na początku masz bardzo dobry głos i myślę, że jak trochę bardziej stonujesz ton wypowiedzi to będzie bardzo dobrze.
Co przyniesie BF1?
Oczywiście całą masę drogich i beznadziejnych DLC, bez których podsawka będzie wykastrowana do granic możliwości.
Co ja obejrzałem xD , 10 minut stracone z życia , totalnie o niczym , domysły które ma KAŻDY , faktów właściwie brak albo są tak obite w bawełnę że ciężko się połapać czy mówimy o grze czy o wojnie . Głos masz ok ale może niech ktoś ci powie co masz gadać .
Nie wiem, może jestem głupi, ale osobiście nie domyślałem się nad tym, że kampania jednoosobowa będzie bardziej otwarta, oraz że zostanie wprowadzony system umożliwiający całym drużynom przemieszczanie się między serwerami. Jeśli masz problem z "połapaniem się", to chyba po prostu jesteś bałwanem, a nie że z materiałem jest coś nie tak
Miałem nie odpisywać bo wiadomo kto obraża temu nie odpowiadamy ale znaj łaskę swojego pana , otwarta kampania była już w 1942 więc nic nowego a przenoszenie całych drużyn to raczej ficzer niż zmiana w rozgrywce . Gdybyś wyszedł poza chęć hejtowania zrozumiał byś sens tego co napisałem - za mało tutaj opisu tego co ma być a za dużo bełkotu o niczym . A no i snucie domysłów i wierzenie w to co mówią elektronicy , no cóż , wydaje mi się że trochę dorośniesz , liźniesz świata i już nie będziesz się tak jarał że teraz to już na 100% będzie nowa inna gra.
gdyby wprowadzili chociaz bitwy do 100 graczy to by sie dzialo a tak to stara nuda
Tomek : głos i dykcja - ok. Niby mówisz z sensem, ale faktycznie to tylko ogólniki. Wygląda na materiał od Wydawcy gry. Tutaj wszyscy są graczami, wiemy o co kaman i takie gdybanie wygląda na hype... a my wymagamy konkretów. Wiem, że na materiały z gry jest pewnie embargo Wydawcy do czasu E3 i nie mogłeś podać więcej szczegółów, dlatego nie winię Cię za to "bajanie". ... Miałem napisać co myślę - to napisałem. Masz potencjał, myślę że się rozkręcisz - zobaczymy kolejne Twoje materiały. Nie zrażaj się krytyką :)
1. Na jakiej podstawie tak autorytatywnie Pan lektor stwierdza że w okresie IWW najbardziej dynamicznie rozwijała się technika wojskowa ? Pytam bo w kontekście jakości i zaawansowania owej techniki np. w bitwie pod Sommą mam duże wątpliwości i raczej się pokuszę o stwierdzenie że rozwój był hmm tak na etapie żłobka. A teoria i badania nad strategią i taktyką w kontekście wynalezienia broni szybkostrzelnej dopiero raczkowały i dlatego tyle lat siedzieli w okopach !!! Porównanie z okresem IIWW samo się narzuca. Brytyjczycy użyli 49 czołgów Mark I z czego 17 zepsuło się podczas marszu na pozycje wyjściowe, 5 ugrzęzło w terenie podczas natarcia a 9 się zepsuło.
2. Ogromne bitwy z udziałem 64 graczy !!! Że co ? W takim np. Tribes 2 128 graczy na serwerze i stały takie serwery pełniutkie ( były mody zwiększające jeszcze limit graczy ) za czasów świetności gry takie serwery były na porządku dziennym. Były i myśliwce , bombowce, transportowce i motocykle "grawitacyjne" i czołgi. Zresztą po co szukać w zamierzchłej przeszłości Planet site 2 ze swoim rekordem 1158 graczy NA SERWERZE ( standardem swego czasu były starcia 100 vs 100 i to bez umawiana eskalowało naturalnie a i obserwowałem jak kolega brał udział w ustawce na tak na oko 300 ludzi ) . Czyli "po prawdzie" żadne tam wielkie bitwy ale potyczka :P
Nawiązując jeszcze do Planetside 2 to silnik (ForgeLight) który potrafi obsłużć tak rozległe tereny oraz ilość graczy pasuje jak ulał do konwencji wojny okopowej i klimatów przełamywania linii frontu najeżonej gniazdami KMów i zasieków. Jeszcze wypadało by umożliwić kopanie w kierunku okopów wroga czy wręcz wykonywanie tuneli minerskich i wysadzanie niczego nieświadomych przeciwników. Budowę ziemianek czy gniazd KMów. Ja tam chętnie bym zerwał z konwencją odgrywania w fPSie piechociarza, pancerniaka czy lotnika i zmienił mundurek na emblematy wojsk inżynieryjnych czy sapera.
3 Jakiż to tryb rozgrywki jestem ciekaw odda realia i klimat IWW Grupowe leczenie powikłań stopy okopowej ? Kopanie transzei czy ustawianie koziołków i motanie drutu kolczastego ??? W kontekście tego co napisałem powyżej TAK! Ale ciężko w 32 chłopa wykonać epicki atak czołgów choćby w połowicznej skali wzorując się na bitwie pod Arras z 9 kwietnia 1917r. z udziałem 219 maszyn. A tylko chyba taka skala może oddać klimat mozolnie pełznących zbiorniczków a za nimi piechota padająca pokotem pod ciężkim ogniem KMów
4. Co do czołgów wyrokuje że dynamika poruszania się jak i parametry tych maszyn w BF1 to będzie w kontekście ich prawdziwych historycznych parametrów FARSA ( oczywiście na użytek gry 9 km na godzinę to by było przegięcie wiec trzeba wypośrodkować ). Bo mniemam że Mark I jeden będzie pocinał niczym Abrams Takoż samo tuningowi ulegną samoloty, bo wszak potencjalny klient przyzwyczajony to dynamik latania w poprzednich BFach zaraz walnie focha na urealnienie parametrów lotu samolotów z tamtego okresu. I będzie dla niego taka rozgrywka za mało dynamiczna. ( za ciasne wejście np. beczkę czy skret potrafiło po prostu połamać samolot )
5. NOWŚĆ !!! Zmienią technika na medyka czy jakoś tak ale BĘDĄ CZTERY KLASY MIĘSA ARMATNIEGO !! no muszą być bo przecież nie można wymyślić innych elementów mechaniki rozgrywki ograniczających graczowi obładowanie się KMem moździerzem i worem apteczek włącznie z karabinem wyborowym w tyłku. Bo tak trudno wprowadzić wagę broni wpływająca na mobilność i zmęczenie którego wzrost podnosił by recoli broni czy w ekstremalnych wypadkach wręcz uniemożliwiał celne strzelane z powodu wyczerpana przez jakiś czas. Zmęczenie wpływało by też na inne żołnierskie czynności. Może wtedy cała rozgrywka nie wyglądała by jak imprezka ćpunów. Połowa zapierdala jakby niewciągania się jakiegoś straszliwego gówna a połowa w amoku też zapieprza bo jest na głodzie i szuka działki.
6.Wymiękłem przy nowatorskim pomyśle przejęcia kontroli nad pancernikiem w efekcie czego będzie można zrobić wielkie bum. Aaaa czy przypadkiem to w innej formie lecz z tym samym efektem nie było w np. w CoD 4 ? śmigłowiec i nalot klasyczne elementy rozgrywki z gatunku noob friendly.
SAME NOWOŚCI I NOWATORSKIE ROZWIĄZANIA :
Pomysł tematyka dobry nawet bardzo zacny ale spieprzą to..
Zrobią kopiuj wklej z poprzednich BFów oraz dorzucą do tego wora jeszcze skwarki z jemem :P kaszankę, styropian, słoik marcepany i oczywiście łopatkę co by gimbaza mogła w piaskownicy się pobawić i walnąć kolegę co zabrał wiaderko
OCZYWIŚCIE SPRZEDA SIĘ ŚWIETNIE. !!!
Ps. A materiał filmowy pasuje jak ulał jako załącznik do tego o "hype"
Jednakże tli się jeszcze we mnie nadzieja że nie będzie to kolejny jakich wiele fps
"3 Jakiż to tryb rozgrywki jestem ciekaw odda realia i klimat IWW Grupowe leczenie powikłań stopy okopowej ? Kopanie transzei czy ustawianie koziołków i motanie drutu kolczastego ???"
Front zachodni to była 1/6 wszystkich działań. Zapraszam do zaczerpnięcia wiedzy z frontu wschodniego, kampanii Austryjaków na Bałkanach, wojen w koloniach afrykańskich, czy starć na Bliskim Wschodzie.
Ech, dzieci i podręczniki z liceum... wszyscy zawsze kojarzą IWW z okopami na zachodzie, to była mała część tego, co się działo...
Pędzę z wytłumaczeniem w takim razie.
To, że w bitwie pod Sommą technika wojskowa raczkowała jak piszesz, nie oznacza, że w przeciągu całej wojny nie nastąpił ogromny jej rozwój w każdym aspekcie i praktycznie każdego rodzaju wojsk. W bitwie pod Sommą pomimo kiepskiej jakości pierwszy raz użytych czołgów zdołały one zaskoczyć Niemców. Fakt, że Brytyjczycy nie potrafili tego wykorzystać to już inna sprawa.
To właśnie podczas I wojny światowej przekonano się o tym jak ważne dla wojska jest lotnictwo i wykształcił się tak naprawdę podział na samoloty zwiadowcze, bombowce oraz myśliwce. To właśnie w tym czasie powstały pierwsze czołgi, i zaczęto zastanawiać się nad zmianą strategii walki na morzu (szczególnie po bitwie jutlandzkiej i przeanalizowaniu roli U-Bootów w wojnie) a także inne kwestie o których można pisać i pisać.
Przytoczyłeś przykład czołgu Mark I i jego awaryjności... To, że pierwsze czołgi były wadliwe Twoim zdaniem oznacza, że nie następował ich ogromny rozwój? Stworzono je w jednym celu - przełamać linię frontu i znieść dominację karabinu maszynowego. Poruszały się wolno 6-7 km/h ale nie miały robić tego szybciej. Ich zadaniem było towarzyszyć piechocie podczas ataku a nie ją wyprzedzać. To również jest częścią rozwoju techniki ale również i strategii walki.
Czołg ten powstał później w dwóch wersjach Mark II oraz Mark III wyprodukowanych po 50 sztuk każdego typu. Tak naprawdę czołg Mark IV (widoczny na trailerze BF1 a nie tak jak piszesz Mark I) był najliczniej produkowanym brytyjskim czołgiem okresu I wojny światowej i w stosunku do pierwszego modelu zrobiono znaczący postęp pod wieloma względami. Zrezygnowano z kół wspomagających skręt, zwiększono grubość pancerza a także wyposażono pojazd w lepszy silnik. Jednak Francuzi opracowali inną, ciekawszą konstrukcję - czołg Renault FT (1917 rok), którego schemat budowy jest aktualny do dzisiaj. Kolejny dynamiczny rozwój pojazdów pancernych? Oczywiście, że tak.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Zapraszam do prywatnej dyskusji na ten temat jeśli masz ochotę i potrzebę.
Pozdrawiam.
Powiem tak - chętnie bym poczytał o tym, co obejrzałem.
Ale słuchać gadania o BF1 ilustrowanego materiałami z innych części ... To mi robiło jakiegoś mindfucka.
Spodziewam się widzieć to, o czym jest mówione a w tej sytuacji to niemożliwe, więc po co robić z tego video?
Wchodzę na tvgry.pl i sprawdzam, gdzie mam odpalonego YouTube'a, bo tu Mestre mi w tle gada. Po krótkiej chwili namysłu dochodzę do wniosku, że Mestre jest w materiale na tvgry.pl. Świetnie Cię tutaj widzieć (słyszeć)! :)
Post #18 właściwie wyczerpał temat. Realia bardzo ciekawe na grę wojenną, jednak mam duże obawy czy to nie będzie kopiuj/wklej z poprzednich części. Mało konkretów jak do tej pory.
Claymore-y z linkami które każdy widzi i może z łatwością ominąć+osłabienie ich i ich zasiegu(nie to co w BF2),mnóstwo uproszczeń w rozgrywce dla mainstreamowych mas szturmowców(nie to co w BF2 gdzie każdą klasą można było stosować różnorodne niebywale rajcujące przynajmniej mnie taktyki),ograniczona swoboda rozgrywki i zagrań dla innych klas(nie to co w BF2),usunięty dostęp do dobrych spotów dla klasy zwiadowcy m.in.poprzez usunięcie drabinek,dostępu do dachów i różnego rodzaju kładek na wysokości dających jakąkolwiek przewagę tejże klasie(nie to co w BF2) co miało już miejsce po ostatnich patchach w BF4 - słowem po patchach w BF4 twórcy zrobili wszystko pod "narzekające" masy szturmowców nie licząc się kompletnie z ludźmi grającymi innymi klasami - ja jako wierny do tej pory fan "podziękuję" i kupię wersje premium za 3 dychy max kieeeedyś z koszyka w biedronce w ramach "podziękowania" za w/w zmiany gdzie za BF4 dałem 3,5 stówy z premium(pre-order)...Za te zmiany 3-ka nic więcej bo tutaj też się to raczej nie zmieni skoro poszli w tym kierunku...
zero konkretnych informacji, zero video materialu z omawianej gry ... co to ma być??!!
„Logo Battlefield w tytule” mnie zabiło – logo na pewno nie znajduje się w tytule, co najwyżej tytuł zawiera się w logotypie. A potem „Battlefield 1 (...) jest kolejnym pełnoprawnym tytułem niezwykle popularnej serii gier powstającym ponownie na silniku Frostbite, którego akcja została przeniesiona w okres I wojny światowej” – tutaj się tak zamotałeś, że w końcu wyszło na to, że to Frostbite został przeniesiony w realia I wojny, a nie „kolejny tytuł popularnej serii”, który – swoją drogą – stanowił niepotrzebne powtórzenie. Potem przestałem oglądać, bo jeśli ktoś tak długo leje wodę, to już wiem, że nic nowego się nie dowiem z tego materiału i szkoda ośmiu minut :D. Ale przed następnym materiałem niech ktoś o dłuższym stażu albo mniej stremowany przejrzy twoje teksty, żeby sprawdzić, czy przypadkiem znów nie zamotałeś i nie narobiłeś takich potworków.
Jak co przyniesie? Przyniesie nowego czarnego księcia pomsty z okładki. Tak tak czarni też walczyli, ale to jest tak samo jak byś pokazał bitwę pod Grunwaldem oczami angielskiego najemnika przychodzącego za 5 min 12 na mordobicie. Jak by chcieli zrobić coś na poważnie to postawili by na okładce Francuza, Niemca, Ruska.. i pokazali kawał historii, bo udział USA i czarnych w 1WŚ był dużo mniejszy niż w 2WŚ. Ale spokojnie nie pomieszało im się po prostu jak uważają, że Francuza móże sobie zrobić Ubi. Więc co pokaże? Co przyniesie? Multi i nic więcej pewnie i dobre, ale bardzo dobre są na lata jeszcze żeby były wspierane jak CS, ale niestety EA musi robić grę co roku. Więc multi nie wspierany nie będzie nigdy genialny, a szkoda bo chcuał bym B jednego na lata wspieranego jak CS. Hmmm a singla w MofH zrobionego porządnie z DLC niczym Wiesiek.
Wielkim fanem serii nie jestem, ale w sumie trzymam kciuki za nadchodzącego Battlefield'a!