Polska cyberunkowa petarda - graliśmy w Ruiner
Gra wygląda naprawdę dobrze, tylko nie wiem, co jeden z twórców ma na myśli mówiąc o tym, że ich podejście jest "mało indie". Takie gry, jak Lisa, Environmental alpha station, Dropsy czy Hyper light drifter (nie wspominając o bardziej znanych tytułach, jak fez czy lone survivor) były "bardzo indie" a przy tym miały bardzo przemyślany, rozbudowany świat poprzez który poznawaliśmy fabułę (zamiast przerywników, czy dialogów).
Wspomniałem o Hyper Light Drifter - walka w Ruiner nasuwa pewne skojarzenia, głównie ze względu na szybką walkę wykorzystującą umiejętność ślizgu (które były podstawą gameplayu w HLD). Gra wydaje się podobnie trudna (pięć punktów życia). Zastanawiam się, czy rozwój postaci będzie zbliżony do HLD - to oczywiście nie jest zarzut, HLD to perełka jakich mało.
Swoją drogą, to zastanawiam się, dlaczego na gry-online/tvgry jest tak mało gier indie? mam wrażenie, że żebyście zainteresowali się tytułem robionym przez małe studio musi być albo z polski albo poparty odpowiednim hajpem.
To trochę smutne, że nie pojawiła się u was recenzja tak kapitalnego tytułu jakim był Hyper Light Drifter - wracam w tym poście do tej gry po raz trzeci, ale nie bez powodu - w moim i nie tylko moich odczuciu jednego z lepszych soulsowatych tytułów w ostatnich latach, gry zrobionej z ogromnym rozmachem i bardzo dobrze przemyślanej pod kątem mechaniki rozgrywki. Nie było recenzji Axiom Verge, Lisy, nie są recenzowane gry z Devolvera, nie ma newsów dotyczących gier niezależnych (nigdy nie czytałem u Was niczego na temat Mother Russia Bleeds czy Eitr). Nie wiem, czy chodzi o grafikę? Czy w Polsce gry z retro grafiką nikogo nie interesują? Hotline Miami pokazał coś innego. Zresztą, to naprawdę dziwne, bo starsze pokolenie graczy doskonale pamięta czym były gry na automatach, podróbki NES-a i Sega Saturn ogrywana u kolegów, którzy mieli wujka za granicą - i czuje do tego rodzaju gier i estetyki ogromny sentyment.
Z. A. J. E .B .I .S. T .E.! CyberPunk, klimat z mojego ulubionego filmu ( łowca Androidów) i ciekawa rozgrywka. Jestem bardzo ciekawy jak to wyjdzie :) Trzymam kciuki za studio i powodzenia ;)
Ps. Pan Zajebisty najlepszy xD
Powiem szczerze podoba mi się i trzymam kciuki przede wszystkim za to aby wyszło z tego coś więcej czyli porządna gra a nie indie z znaczeniu tego słowa, na ten moment to co zobaczyłem kupiło mnie, czekam !
A ja powiem czego najbardziej brakuje tej grze, przez co straci z 50% opcjonalnych klientów: coopa! Ta gra, wręcz pasuje do tego stylu rozgrywki, mi bardzo odpowiada, ale przez to, że nie grywam singla nie zakupie jej. Hot Line był swego rodzaju odgrzanym kotletem z czasów amigi, w końcu wtedy były czasy, że łatwo zginąć, tutaj potrzeba sieciowej rozgrywki by nabrało to smaku. Oczywiście jak się nazwie to Hot Line Miami w przyszłośći na różnych portalach, to część ludzi na to poleci, ale mam nadzieję, że do premiery coś sieciowego wprowadzą :) W co wątpie po tym materiale.
Prośba do redakcji Gry-OnLine! Mniej materiałów o Japończykach podniecających się postaciami z gier czy symulatorów niedźwiedzia (choć takie materiały raz na jakiś czas też są dobre) a więcej gier Indie i materiałów jak ten. :)
To nie jest GRAMY a jedynie komentarz do fragmentów gier. Poprawcie to. Tyle razy już o tym wspominałem Hedowi i jak widać nauka idzie w las.
Liczyłem na usłyszenie fajnej muzy podczas grania no ale jeszcze nie ma. Póki co pozostaje zajawka z trailera.
Tutaj coś jest ale jak dla mnie za mało elektroniki cyberpunkowej. Oby było więcej w dalszej części rozgrywki. ===>
https://www.youtube.com/watch?v=FwnpISjbAmM
Panie Benedykcie. Używa Pan za często nieładnego wulgaryzmu, który w publicznych wystąpieniach nie przystoi.
@Reikon Games. PR woła o pomstę do nieba. Potrzeba wam, kogoś kto będzie potrafił lepiej i składniej opowiedzieć o projekcie. Jesteście studiem indie? Co za problem wybrać najbardziej komunikatywną osobę do tej roli?
@Arasz. Strasznie łatwo popadasz w ekscytację i widzisz przyszłość w różowych barwach, tak jakby doświadczenie nie uczyło innego podejścia. Wybacz za ostre słowo, lecz zaczynam podejrzewać Cię o niekompetencję. Materiały typu jak powyższy są przesłodzone prawie do granic smaku. Ja wiem, że nie wypada źle mówić o zapowiedzi, bo studio twórców się obrazi, ale czy o to chodzi, o stronniczość i tendencję?
Ocena gameplaya.
HM było dynamiczne w pełni. Tu blinki, skoki i spowolnienia, nomen omen, spowolnienia powodują. Gra zwalnia i obawiam się, że szybko zacznie nużyć.
Jak cos jest zajebiste, to jest zajebiste. ;)
Oczywiscie ze przystoi, to swiat gier i powinno sie naturalnie, luzno mowic, o czym np. Arasz zapomina i duka jakby z kartki czytal. Duzo lepiej wypada "na zywo" przed kamera w rozmowie z innym redaktorem.
Tak samo nie moglem zdzierzyc Della i jego spolszczania wszystkiego jak "pasek punktow zycia" czy "pasek energii duchowej" mimo ze gra nawet polskiej wersji nie miala a i tak kazdy wiedzial co to jest pasek HP. ;p
fajny klimat i fajny gameplay dziwię się tutaj że ktoś daje minusy bo mu się nie podoba