PayDay 3 w produkcji. Starbreeze przejęło pełne prawa do marki
Nic nowego w tym temacie już nie zrobią :) Z pd2 znikają kluczyki by w PD3 były na wejściu ;)
Strasznie przejechałem się na PD2. Kompletnie ten model biznesowy do mnie nie przemawia. Ciekaw jestem co finalnie zmienią w trójce.
Co z tego, że likwidują mikrotransakcje skoro wiele zawartości, która powinna być dostępna do odblokowania w podstawce nadal będzie dostępna jedynie w DLC. Mam tu na myśli np. karabiny snajperskie czy głupie granaty bez których na wyższych poziomach trudności jest bardzo ciężko.
Chuja wiesz widocznie. Najbardziej OP buildy na Death Wish wymagają 0 lub 1-3 DLC za jakies 20zł może (akimbo build nie potrzebuje żadnego DLC, ewentualnie Sokol pack). Jak już masz wersje GOTY za małe pieniądze (chyba 40-50zł) to już praktycznie niczego nie potrzebujesz więcej chyba że ci się bedzie nudziło bez DLC. Jeżeli to wg ciebie nie wystarcza na DW to jesteś noobem i do niczego się nie nadajesz.
Tak przy okazji, snajperki są potrzebne na DW? XDDDD
Pośmiałem się. Granaty? 95% heistów na DW kończę bez użycia jakiegokolwiek granatu. Faktycznie super ciężko.
Poprzednie części były wg mnie średnie, więc na PD3 jakoś specjalnie nie czekam.
"Nic nowego w tym temacie już nie zrobią :) Z pd2 znikają kluczyki by w PD3 były na wejściu ;)"
Nic nowego? Usunięcie mikrotransakcji to nic nowego? Zapowiedź że tym razem z całej serii je usuną to wg ciebie znak że w PD3 będą na wejściu? Jasne, super logika.
W PD2 mam sporo godzin, ale ostatnio przystopowałem bo pogubiłem się w zalewie DLC. Ale na 3 część czekam.
Może trzecia odsłona będzie w końcu o napadach na banki...?
Mam nadzieję że poprawią kod sieciowy bo zatrzymywanie całej akcji tylko dlatego, że dołącza się nowy gracz to jakieś kuriozum było. Niech pogadają z Valve albo Tripwire Interactive jak to się robi he, he.
PayDay 2 działa na P2P, a wszystkie gry Valve i Tripwire wykorzystują moduły serwerowe, he, he.
Usunięcie płatnych dlc z payday 2 oznacza niedaleką premierę Payday 3. Mam nadzieję, że dodadzą wiele ciekawych mechanik i ogarną stabilność, bo te losowe crashe są wkurwiające, może dodadzą nawet jakiś otwarty świat, że musisz chodzić, znajdować jakieś miejsca do obrabowania czy coś, a później samemu uciec do ,,Safe House'a". To by było mega :D