Wiedźmin 3 dostał łatkę 1.20 – poważne zmiany w interfejsie i rozgrywce przed dodatkiem
Zmiany na plus ale w dalszym ciągu irytuje mnie brak możliwości wyświetlenia wszystkich podjętych questów na mapie. Na szczęście można to naprawić modem 'All Quest Objectives On Map', tylko trzeba poczekać na wersję dostosowaną do nowego patcha :/
Dzisiaj zainstalowałem ponownie Wiedźmina na swoim Xboksie, wraz z patchem ściągnął mi się dodatek "Krew i Wino" i jest o dziwo w pełni grywalny. Właśnie latam po Touissant :D Ktoś coś wie ? Jakiś wyciek ?
Teraz gra się włącza u mnie dłużej, ikony w ekwipunku podobnie, ale ogólnie jest lepiej.
Nie grałem jeszcze w podstawkę, ale mam pewne pytanie - czy gra podaje gdzieś procent ukończenia gry i jakieś statystyki dotyczące kolekcjonowalnych przedmiotów?
Łatka łatką, szkoda tylko że nie ma możliwości pobrania plików dodatku przed premiera, jestem ciekaw czy serwery gog-a wytrzymają natłok pobierania......zapewne nie
Gdzie jest ten kupiec, który rzekomo ma być przy moście Św. Grzegorza w Novigradzie i posiadać książkę o gwincie? Nie mogę go znaleźć...
Niedaleko tego mostu jest fryzjer, a obok niego znajduje się sklep w którym kupisz tę książkę
Jeżeli to jest tutaj, to u mnie on tego nie ma...
Edit:
CAASH --> Tak, cały nowy interface i spaprane kolorystycznie i teksturowo sety pancerzy...Sprawdź u siebie, na oficjalnym forum jest wrzawa o to...
A nawet wyszła modyfikacja jednego z użytkowników forum: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1535/?
He he widzę że znowu zaczyna się powtórka z rozrywki...
Ja tam podstawkę dokończę na 1.12.1 bo to najbardziej stabilny patch niesprawiający (przynajmniej mi) żadnych problemów od samego początku gry.
Większa wydajność to też problem?
Nie wiem mnie tam problem wydajności nie dotyczy, na 1.12.1 nie ma żadnych problemów z questami czy innymi podobnymi elementami, ale i tak najważniejsze jest dla mnie to że wszystkie dotąd stworzone mody są w pełni kompatybilne z 1.12.1 a w przypadku 1.20 już tak pewnie nie będzie i trzeba będzie poczekać na aktualizację niektórych modów.
Problem? Każdy dostał level za darmo ;). Nie ważne ile kto miał doświadczenia przed patchem, po nim wszyscy otrzymali "doładowanie" do pełnego poziomu. Mi np. z 400/2000 zrobiło się 2000/2000 i zabijając jednego bandytę, wbiłem 44 poziom :).
A ja to właśnie miałem jakieś 30/2000 i wbiło mi 2000/2000 i nie jestem zadowolony z tego faktu. W dodatku, że już mam 41 level a na Krew i Wino sugerowany jest około 34.
Wersja na PS4, wszystko działa bez problemu, nowy interfejs śliczny i dużo bardziej przejrzysty. Karty do gwinta w końcu zebrane, nowa książka to bardziej podpowiedź niż wskazanie palcem "tu szukaj idioto", czyli na plus.
Jakby ktoś jeszcze się zastanawiał nad dodatkiem polecam https://www.youtube.com/watch?v=FLmO3Sj7tsE
Nie wiem czy to wina nowego patcha, ale pojawił mi się oto taki artefakt, którego nigdy wcześniej nie miałem.
Grałem godzinę z łatką 1.21 (tak to widnieje na gogu) i nie miałem żadnych artefaktów ani problemów. Zmiany na razie bardzo mi się podobają. Interfejs jest czytelny, zarządzanie ekwipunkiem stało przyjemne. Myślę, że będzie się grało jeszcze wygodniej. Cóż, czekam teraz na paczkę z Krwią i Winem :p
Patch powinien zostać udostępniony już w zeszłym tygodniu, a dzisiaj Redzi powinni dać pre-load KiW. Z tego co czytam na niektórych forach to patch wprowadza garść nowych błędów.
I kolejny. Niestety stwierdzam, że patch przyniósł trochę błędów, których wcześniej nie było.
Ja miałem tego chłopa tu i na moście z Velen przez posterunek graniczny, też lubili sobie polewitować...
W lokacji dodanej w HoS spotkałem golema, który ma czarny pasek życia i nie otrzymuje obrażeń :(
Słyszałem o takim bugu wcześniej, ale jak widać nie wszystkie naprawili.
Ja widzę dużo dobrych zmian. Interfejs jest tak duży i czytelny, że chyba można go na dotykowym ekranie obsługiwać ;P
A tak poza tym to zauważyłem znaczny skok fps w góre, tylko tu dodam, że mam dwie karty graficzne spięte w SLI.
Nie mogę również zejść do kanałów w których zabija się tą ropuche wielką....
No rzeczywiście duże zmiany. Największą chyba jest błąd wyskakujący przy przy próbie odpalenia gry... Czy ktoś wie co można z tym zrobić czy czeka mnie odinstalowywanie i ponowna zabawa z gog galaxy/pobieraniem przez przeglądarkę...?
PS. Błąd to mniej więcej:
pattern: (tutaj sporo cyferek) found:0 expected:1
Pewne zmiany w interfejsie uważam za niepotrzebne - wszystko jest teraz zbyt kolorowe i takie ... wielkie ..... A te białe grube suwaki w opcjach gry oraz sama czcionka są po prostu nieurodziwe - mówiąc delikatnie. Natomiast po najechaniu na jakiś element trzeba za każdym razem czekać naprawdę bolesną sekundę, zanim wyświetli się informacja o nim. Chyba nie można nigdzie regulować czasu wyświetlania info o zawartości pod kursorem .....
Ale ogólnie spoko - kwestia przyzwyczajenia.
Natomiast za największa bolączkę uważam pojawienie się dużej ilości migających tekstur i wciąż problem lewitujących elementów otoczenia .... Niestety tego chyba nigdy nie wyeliminują. Aczkolwiek po pobraniu Krwi i Wina zamierzam zrobić naprawę instalacji - może to trochę "oczyści" grę.
Czy tylko ja uważam, że łatka jest bardziej na minus niż na plus? Interfejs jest teraz ogromny, dla mnie trudniej się w nim połapać i ewidentnie całość zwolniła. Do tego dochodzi masa bugów, głownie związanych z teksturami. Dodatkowo uważam, że grafika została lekko zmieniona - na gorsze, tak jakby podmienione zostały tekstury, szczególnie te świata. Wolałem starszą wersję, do której już nie mogę wrócić...
Dokładnie o tym samym pisałem .... Podobno Redzi sugerowali się uwagami moderów i ogólnie graczy, ale wychodzi trochę na to, że 3/4 populacji gejmingowej to niedowidzący daltoniści z pinglami na oczach i zwolnioną reakcją na bodźce zewnętrzne.
Ale pomijając kilka nietrafionych decyzji wizualnych interfejsu, to pierwszy patch, gdzie faktycznie problem z teksturami tak bardzo jest widoczny, względem poprzednich łatek.
~Dragoon84
Czytasz mi w myślach. Tak jak pisałem, wydaje mi się, że coś zmienili w teksturach otoczenia, ale jakoś nie dopatrzyłem się tego w liście zmian... Ewidentnie świat jest bardziej pastelowy.
Jedyna nadzieja w kolejnych patchach i modach, może w taki sposób będzie dało się wrócić do starszego interfejsu. Szczerze powiedziawszy, straciłem bardzo dużo radości z grania, czuje jakby to była niedorobiona gra z tytułem "Wiedźmin", a nie ta produkcja sprzed patcha.
Pastelowość świata to akurat efekt zamierzony i bardzo dobry :P I mówimy tu tylko o rozszerzeniu Krew i Wino, a nie o podstawce i Sercach ....
W moich narzekaniach chodziło mi natomiast o stronę wizualną interfejsu w menusach gry :P Ale okej już się powoli przyzwyczaiłem :) Gram zresztą od początku, żeby w pełni przeżyć od A do Z przygodę z Wieśkiem.
Jeżeli chodzi o grafikę, to po patchu w sumie trochę połaziłem i tak wielu problemów nie uświadczyłem, raptem kilka. Także jest okej.
No właśnie... Mi ta pastelowość przeszkadza :P Wydaję mi się, że nawet jest ona w podstawce, nie tylko w dodatku.
Do interfejsu osobiście nie mogę się przyzwyczaić, dla mnie niszczy realizm i klimat gry. Ciekawe czy Redzi dodadzą opcję, która pozwoli wrócić do poprzedniego wyglądu?
Ależ w Gog Galaxy jest możliwość powrotu do jednej z poprzednich łatek gry ... Tylko może to wpłynąć na save game, który zrobiony na 1.21 nie będzie w pełni kompatybilny już na patchu 1.12 .....
No właśnie... Nowe savey nie działają już na starszej wersji. Napisałem do Redów, ciekawe co mi odpiszą :P
Ogarnia ktoś może gdzie podziały się skrzynie(schowki)?? bo w wyznaczonych miejscach na mapie ich nie ma :D
Gram i jest elegancko. Zero bugów, artefaktów i problemów. Jedyny mankament to czasami zanikający dźwięk.
Witam, nie wiem czy tylko ja tak mam ale po instalacji patcha 1.20, po wejściu do ekwipunku wywala mnie do pulpitu.. Jakieś rady?
Moja Płotka nie ma ogona i szczerze? Odechciało mi się grać chwilowo xD
ohydny interfejs taki nijaki biale duze napisy i duzo drobiazgow a jednak czern i biel ...
Podnoszę temat, bo trochę poszperałem tu i ówdzie - ilość błędów, jakie toczą tę grę po aktualizacji 1.21. jest zatrważająca - forum gog pęka w szwach. To nieprawdopodobne, ale to jest o wieeele gorsza łatka, niż 1.12., która uważam była niemal idealna, zaraz po 1.11. Wiedźmin 3 potrzebuje natychmiastowego hot fixa albo kolejnego patcha. To jakiś obłęd - dość powiedzieć, że przez brak ogona u Płotki (dodam, że oczywiście tylko w Velen) odechciało mi się grać. I nie, nie będę jeździł na koniu, który świeci gołą dupą (a z Płotki korzystam dość często, bo lubię i nikt mi nie powie, żebym chodził pieszo, jak mi się nie podoba, bo to wierzchołek góry "błędowej").
A jak czytam, jakie błędy napotykają inni gracze, to aż strach do gry wracać. Czytamy w informacjach - "naprawiono błąd, naprawiono błąd...", ale zaraz dalej powinna być lista: "dodano błąd, dodano błąd..."
CDP szybko się uczy i Krew i Wino chodzi naprawdę elegancko na konsolach, 30 klatek z małymi spadkami o 1-2 klatki. Zaś podstawowa wersja też została wreszcie załatana i na konsolach jest grywalna w 100% jeżeli chodzi o płynność. Nawet na 1,12 szło wyczuć lekkie chrupnięcia, a na 1.21 gra działa już elegancko.
Mało który developer łata swoje gry rok po premierze, inni pozostawiają swoje gry same sobie bo np: dobrze się sprzedała to po co łatać dalej grę.
CDP tylko udowadnia że trzyma fason i nie olewa graczy, dzięki takiemu podejściu tylko zyskają w oczach graczy.
Nie mogę odpalić gry po aktualizacji do 1.21 , Gra z wersji pudełkowej z dodatkiem SzK zainstalowana na GOG.galaxy. Do tej pory wszystko ok. po instalacji patcha 1.21 odpala mi RedEngine 3 i pokazuje coś takiego:
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(131): Could not find function 'OnPocessActionPost'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(450): Could not find function 'ItemHasOilApplied'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(452): Could not find function 'ReduceOilAmmo'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(548): Could not find function 'GetOilNameOnSword'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(606): Unable to convert from '&EMonsterCategory' to 'handle:CActor'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(606): With parameter 'target'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1247): Could not find function 'GetSwordOil'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1252): Could not find function 'GetCurrentOilAmmo'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1253): Could not find function 'GetMaxOilAmmo'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1662): Unable to convert from 'Bool' to 'CName'
Error [modalwaysdismember]game\gameplay\damage\damagemanagerprocessor.ws(1662): With parameter 'source'
Warning [content0]engine\environment.ws(25): Global native function 'EnableDebugOverlayFilter' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\environment.ws(27): Global native function 'EnableDebugPostProcess' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\showflags.ws(9): Global native function 'DebugSetEShowFlag' was not exported from C++ code.
Klikam na Retry Script Compilation ale to powoduje zniknięcie wszystkich "Warningów" jednak "Errory" pozostają bez zmian. Jest na to jakaś rada? Czy reinstalacja spowoduje utratę save-ów? Mam 148h w grze a jeszcze nie zacząłem Serca...a wczoraj zainstalowałem Krew...objawy bez zmian. Proszę o pomoc ! Sebastian
Odpowiedz jest prostsza, niz myslisz :) musisz usunac swoje aktualne mody z katalogu mods, wzglednie zainstalowac wersje tych modow z Nexusa, ale kompatybilne z wersja 1. 21 gry :) sam mam dismember mode oraz na niezniszczalne przedmioty i bledow skrytpu brak, bo na biezaco mody sa aktualizowane do wersji gry. Podmien swoje na te kompatybilne. Ewentualnie dokonaj potem weryfikacji i naprawy plikow gry w gog galaxy.
TAK JEST!!!!!!! Pomogło...zastanawia mnie tylko skąd wziął się ten katalog, nigdy nie instalowałem żadnych modów oprócz tych , które wchodziły z automatu z GOG-a? Nevermind...zadziałało i to jest najważniejsze. WIELKIE DZIĘKI :)