Zapowiedziano Fallout Cascadia - ogromny mod do gry Fallout 4
Dzięki za interesujący info! :D
niemniej twórcy oceniają, że ukończenie Fallout Cascadia zajmie kilka lat
czyli nigdy nie wyjdzie jak wiekszość tego typu projektów
Czas pokaże.
po paru latach to wyjdzie F5 i o tym dodatku już nikt nie bedzie pamiętał.
A nieco inne pytanie - będzie recenzja far harbor?
a tym czasem twórcy modów dla gry Fallout 4 mają problemy z graczami konsolowymi cytując jeden portal. Konsolowcy oburzają się na twórców modów i zarzucają im celowe pomijanie ich maszynek. Za jakieś petycję nawet się biorą aby banować tych modderów , po prostu brak słów na takie zachowanie.
ahaha - jeśli nawet w połowie to prawda to zdecydowanie najśmieszniejsza rzecz jaką czytałem od lat. Ah środowisko graczy - może kiedyś wydorośleje.
@domino310 -> Serio!? Po prostu brak mi słów... O.o
I've been modding games Since the first Doom (I made .wads and skins) and it's allways been amazing fun.
People apreciate that you extend their game experience and often offer their own skills to make mods even better, resulting in mod teams that can compete with dev teams. Everybody is always respectfull.
Even on loverslab, a mod community build upon perversion and depravity, people are friendly and polite.
And now Mods are coming to consoles.
Gone is the respect and proper behaviour.
Since a month or two consoles owners are spamming up Bethesda.net and the nexus with some very offensive messages showing bizarre feelings of entitlement. As a result you guys are literally making modding less fun.
Bethesda forums is filled with these questions:
"When will mods come to xbox/ps4?"
"How can I download creation kit to xbox"
"I own fallout for xbox, why must I own it on pc to make mods, no fair!"
Like, whole pages of it. The question is answered every time but no one reads apparently and it's just asked again by the next console player showing literally zero understanding of proper netiquette.
On bethesda's forum page the comments on my mod are 4 pages of "plz bring to xbox" Even though it says in the description I designed it specifically to work on xbox (simple scripts, no hi-res assets)
On the nexus console owners are posting rants about us asshole PCMR modders who "refuse" to bring mods to consoles.
I have been called an asshole because I can't bring a mod that uses third party libraries over to console. It's literally impossible to port this mod to console. I explain this and they come with calling names and posing solutions that I should consider. I've been called a dickweed because I removed a feature from the console version of another mod. It caused lag on a monster pc, it would kill a console. Yet this was a bad decision on my part.
I've been threatened because "I paid for the damn game, I have the right to use that mod!"
There has even been a poll on bethesda.net posted by console players that modders who refuse to release for console should be permabanned.
I mean wat? holy fucking sense of entitlement.
Etc, etc, etc.
Dear console owners. Could you please just stop and let us enjoy our hobby?
We do not work for bethesda. This is our hobby. You are not entitled to anything in this matter.
Taki śmietnik na Nexusie, że szkoda gadać. Wszędzie spam "kiedy wyjdzie na konsole" i jęczenie i narzekanie jeżeli autor nie przenosi swoich modów na Bethesda.net. Porażka jakaś.
Przypomina mi sié pewien mod do fallout New vegas (produkowany od prawie roku).
https://www.youtube.com/watch?v=5nenXX9wQRY
Skywind nadal robią i nie widać kiedy skończą. Nie chcę wróżyć z kryształowej kuli, ale uważam, że z tym projektem będzie podobnie.
A czy ten wielki mod wprowadzi ciekawsza fabułę, zadania, postacie i t d. ? :-)
Ambicje mają ogromne, tyle, że co nam z samych ambicji. Już lepiej poczekać, aż dodatki stanieją, zanim wyjdzie ten mod, FH będzie można spokojnie kupić za 5-10 euro