Gran Turismo Sport z systemami zniszczeń i pogody, ale bez beta testów
Szkoda, że nie będzie możliwości płynnej zmiany pogody, ale można to przeboleć. Mocno nastawiłem się na tą wiosenną betę, szczególnie biorąc pod uwagę, że na pewno nie uda się dotrzymać tegorocznego terminu premiery.
Za to zwiastun bardzo fajnie zmontowany, pod fanów serii. Czekam, czekam, czekam... :)
Zapytany o kwestie techniczne, Kazunori Yamauchi stwierdził, że jego zespół celuje w rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę.
Poważnie? Toć to już PS3 sobie z tym radziło. Co prawda nie zawsze, ale jednak dawało radę.
@dj_sasek
Ty w ogóle widziałeś co ty zlinkowałeś? Gra dropi poniżej 40 klatek, przez większość czasu utrzymuje 40-48 a 1440x1080 to nie full HD.
A umiesz czytać ze zrozumieniem? Co prawda nie zawsze, ale jednak dawało radę.
GT6 działało w rozdzielczości 1440x1080 rozciągnięte do 1080p a liczba fps zależała od tego co się na ekranie działo. Mimo wszystko jak PS4 nie poradzi sobie z tym w 60 klatkach to będzie lekka kpina. PS3 w stresie potrafiło dropić. Przeważnie trzymała dobrze klatki na poziomie 60 fps na torach które nie miały zmiennej pogody w czasie rzeczywistym.
DC tak podniosło poprzeczkę w kwestii grafiki i warunków pogodowych, że ludzie oceniają grę już po grafice. Zapominając czym seria GT jest.
Rozbudowanym samochodowym instagramem? W każdym razie tak wynika z ostatnio opublikowanego trailera... spuszczali się tam nad trybem "photo" chyba dobrą minutę. A odstawiając żarty na bok, mam nadzieję że nie chciałeś powiedzieć, że jest symulatorem...