Total War: Warhammer - porównanie bitwy o przełęcz Black Fire z wersji alfa i ostatecznego wydania
Jedyne czego się obawiam to balansu magi i wielkich jednostek do klasycznej armii. Mam nadzieję, że twórcy przemyśleli sprawę i nie dostaniemy gry w której będziemy chodzić armiami magów i gigantycznych potworów rozwalając AI w każdej bitwie.
Pewnie, że jest. Co by miało nie być. Inny filtr, szczegółowość terenu.
Gość w filmiku pieprzył niemiłosiernie.
Liczyłem, że zrobi porównanie mechanik, które twórcy poprawi do finalnej wersji jak szarża kawalerii, etc.
Teren na pewno dużo mniej szczegółowy i całość jaśniejsza (chociaż tutaj sprawę załatwi SweetFX, spodziewam się, że gra szybko dostanie coś pokroju GEM do Rome 2 i Attyli)
Proste że jest down garade inaczej by się nie sprzedało nagle się z orientowali że jak dadzą grafikę attila to więcej kupi dodatkowo denuvo jest pamięcio żerne.
Gra aż tak bardzo się nie różni, dziwi mnie tylko zupełnie inna kolorystyka, na pierwszym gameplayu wyglądało to lepiej i gra była o wiele czytelniejsza. Ta mgła też jest słaba, nic nie widać w oddali.
Jeśli chodzi o gameplay to w grze nigdy się nie zobaczy takich bitew jak podczas pokazowych gameplayów. Total Wary zawsze były chaotyczne, jakakolwiek dobrze zsynchronizowana akcja zdarzała się bardzo rzadko. Pokazowy gameplay był też prawdopodobnie oskryptowany więc nie da się tej bitwy nawet odtworzyć w grze.
To nie jest dobrze ogarnięty moder i mod sripted battles już będzie jak na pokazach tego co wiem to bitwy questowe na itemy mają takie być mało tego tam trza będzie wykonywać kąkretne manewry jednostkami by przejść bez faila, np będzie taka bitwa gdzie trzeba będzie kawalerią zrobić dany cel i jak nie będzie kawalerii armii to bitwa się odpali.
nie cierpie total warów ale dla warhammera jestem w stanie zmienić moje nastawienie, szkoda ze cena z kosmosu kolejne prawie 200 za gre, te ceny sa ostatnio takie same jak ceny sprzętu, a człowiek by chciał wszystko mieć.
Od lat czekam na porządną szarżę kawalerii, gdzie ona faktycznie by coś robiła a nie zatrzymywała się na pierwszym lepszym przeciwniku. Mechanika praktycznie bez zmian, gra z tysiącem dlc nie zachęca mnie do kupienia tak szybko.