Wiedźmin 3 – wraz z Krwią i winem nadejdzie patch poprawiający interfejs. Zobacz zmiany, jakie wprowadzi
No troche to lepiej wyglada. Obawy wzbudza za to jak z kazdym patchem niekompatybilnosc modow. Dobrze,ze gram od nowa i do wyjscia dodatku pewnie bede przy koncowce. Tylko trzeba bedzie odczekac aby autorzy modyfikacji zaktualizowali swoje wersje. Boje sie,ze niektorych moge sie nie doczekac a bez niektorych modow ciezko grac w wersje,ktora CdRed wyplodzil ;/
Wszystko spoko tylko ten crafting... nie wiem czemu ale mam mieszane uczucia
Zostało gdzieś powiedziane, że będzie możliwość przełączania się pomiędzy interfejsami? Ten nowy jakoś mi nie odpowiada.
Akurat dzisiaj pisałem, że jestem ciekaw tych zmian w interfejsie. Prezentuje się to przejrzyściej, zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce. Mam nadzieję, że korzystanie z rzemiosła będzie wygodniejsze, bo jeśli ma się tam sporo do zrobienia to można spędzić tam masę czasu skacząc po zakładkach i szukając składników potrzebnych do wytworzenia przedmiotu potrzebnego do wytworzenia przedmiotu potrzebnego do wytworzenia wiedźmińskiej zbroi. Podczas tych przeskoków między oknem handlu (by zobaczyć czy można jakiś składnik kupić u handlarza), ekwipunku czy rozbierania przedmiotów na części można zapomnieć co się chciało zrobić. Zmiana w interfejsie ma też tą zaletę, iż z pewnością będzie delikatne wrażenie grania w nieco inną grę, bo jednak do starego jesteśmy przyzwyczajeni, a do nowego trzeba będzie się przyzwyczaić.
Trochę ten interfejs przekombinowany. Czyli jak to było - Postęp ma dwa końce, z jednego polepsza z drugiego pogarsza.... ;)
Jak ktoś mi po 300 godzinach grania nagle zmieni interfejs to mogę być niezadowolony.
No i ciekawe czy dźwignia w zadaniu o rynsztunek niedźwiedzia zacznie w końcu działać u wszystkich.
moim zdaniem nowy interfejs wygląda fatalnie, może spełnia lepiej swoją funkcje ale wyglądem przypomina mi kulę w klubie disko z lat 70, kiczowaty.