Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Escape from Tarkov - szczegóły realistycznego systemu rozwoju postaci

12.04.2016 14:27
1
humaner
18
Chorąży

Fajny pomysł z tym zapominaniem, miejmy nadzieję że nie będzie się liczył czas po wylogowaniu :p

12.04.2016 14:35
Draugnimir
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

humaner - No właśnie deweloper chciałby wliczać też czas spędzany poza grą ;)

Ale jednocześnie deklaruje, że może to jeszcze ulec zmianie.

12.04.2016 14:54
Barthez x
2.1
Barthez x
202
vel barth89

Jeśli faktycznie miałby się liczyć czas spędzony poza grą to... ciekawe rozwiązanie, ale chyba nie do końca słuszne? Wielu graczy mogłoby się szybko zniechęcić, jeśli mieliby jakąś tam przerwę (chyba że spadek XP po wylogowaniu byłby naprawdę mikroskopijny).

No i cieszę się, że wreszcie jakieś konkrety o grze, bo to poza ogólnymi filmikami prezentującymi grę w akcji/system modyfikowania broni jest chyba pierwszy konkret na temat tego co w grze właściwie będziemy robić.

Liczę na premierę "aż skończą" (po streamie na twitchu widać, że gra jeszcze raczkuje, a optymalizacja jęczy i błaga o litość) oraz że... gra ukaże się w wersji pudełkowej, bo bardzo chciałbym ją sobie postawić na półce. Tylko niech na boga zmienią ten obrzydliwy artwork, który póki co promuje grę...

12.04.2016 15:00
dj_sasek
3
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Klimat Stalkera to by był gdyby w grze były jakieś mutanty. Moim zdaniem szkoda, że nie ma, bo dodałoby to tylko smaczku tej grze.

12.04.2016 15:41
4
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany12249
164
Legend

who cares gra stracila od ch.... graczy w momencie kiedy potwierdzono ze smierc = tracisz wszystkie przedmioty i potwierdzono tylko ttryb online :P dziwne to podejscie bo przecierz mogli dac wybor jak np w diablo :P

12.04.2016 15:45
Asasyn363
4.1
Asasyn363
164
Senator

Mnie nie straciła :). Takie DayZ do Army też zasłynęło głownie dzięki takiemu rozwiązaniu. No ale co kto woli...

12.04.2016 18:28
Maverick0069
4.2
Maverick0069
101
THIS IS THE YEAR

Słownik sobie kup, od tego zacznij nie zaprzątaj sobie głowy grami, tu trzeba myśleć.

12.04.2016 16:21
Va5syl
5
odpowiedz
Va5syl
29
Centurion

Jak dla mnie projekt jest trochę zbyt ambitny... Skończy albo jako wieczna beta, albo upadnie. Chociaż mam nadzieję, że się mylę.

12.04.2016 16:22
.:Jj:.
6
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

who cares gra stracila od ch.... graczy w momencie kiedy potwierdzono ze smierc = tracisz wszystkie przedmioty i potwierdzono tylko ttryb online
+9000

Opcjonalny online byłby ok, najlepiej jakiś coop w formie PvE i może 1-2 małe tryby PvP.

W obecnej formie w ogóle nie interesuje mnie ten tytuł, szkoda. Pójdzie w zapomnienie.

12.04.2016 17:12
7
odpowiedz
PLATO
83
Pretorianin

smierdzi chamskim grindem

12.04.2016 17:39
Rozbo12
😃
8
odpowiedz
Rozbo12
55
Konsul

Zapowiada się fajnie.

12.04.2016 17:59
Mastyl
9
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Ciekawe na co będzie miał wpływ współczynnik Intellect? Można liczyć na interakcje z NPC?

12.04.2016 22:54
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
zellofo
74
Pretorianin

Bawi mnie tytuł news'a - mega realistyczny system rozwoju postaci, albo coś jest realistyczne albo nie jest. Równie dobrze można powiedzieć, że coś jest mega białe, bo albo coś jest białe albo coś jest np. czarne.

13.04.2016 09:59
13.04.2016 13:04
Draugnimir
10.2
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Porównanie od czapy, przymiotnik "realistyczny" stopniuje się jak każdy (prawie) inny.

post wyedytowany przez Draugnimir 2016-04-13 13:04:39
12.04.2016 23:08
Pan Dzikus
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Pan Dzikus
162
Generał

Twórcy tej gry potrafią chyba czytać w myślach bo robią rzeczy, o których od dawna marzyłem i postulowałem, że powinny się znaleźć w grach. Np. zapominanie nieużywanych umiejętności - bardzo logiczna konsekwencja, w pełni popieram. Ponadto, uważam, że uczenie się ponownie czegoś, co się zapomniało powinno przebiegać szybciej niż uczenie się za pierwszym razem. Albo unoszenie broni przy ścianie by broń w nią nie wnikała. Nikomu się nie chciało tego robić i twórcy woleli pozostawać drażniące mój wyrafinowany gust przenikanie obiektów. Albo utrata naboi będących w magazynku gdy go wyrzucamy. Obecnie w prawie wszystkich strzelaninach wymiana magazynka oznacza magiczne uzupełnienie amunicji w nim z jakiegoś przenośnego magazynu a w Escape from Tarkov będzie tak jak jest naprawdę. Mam nadzieję, że będzie jakiś tryb fabularny dla jednego gracza ale nawet jeśli nie, to i tak pewnie kupię o ile się ukaże i będzie udana.

13.04.2016 11:23
11.1
SylviZ
13
Legionista

Akurat opuszczanie broni przy ścianach/obiektach było już nawet w S.W.A.T. 4 więc to nic nowego i "wiecznie oczekiwanego" ale mimo wszystko miły smaczek, co do naboi podobnie było również w S.W.A.T. 4 tylko tam poszli o krok dalej i magazynka nie wyrzucamy, a wkładamy go z powrotem do ładownicy (mamy po prostu magazynek w połowie pusty czy nawet z 1 nabojem).

post wyedytowany przez SylviZ 2016-04-13 11:25:11
13.04.2016 13:06
Draugnimir
11.2
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Nie wspomniałem o tym w newsie, ale deweloper zapowiada, że tak właśnie będzie - powrót do poprzedniego poziomu umiejętności, którą zapomniałeś, nastąpi szybciej niż w przypadku uczenia się "od zera" ;]

12.04.2016 23:30
Agrelm
12
odpowiedz
2 odpowiedzi
Agrelm
59
Pretorianin

Nie zawsze im więcej znaczy lepiej. Ważne żeby każdy z tych 150 skilli był warty rozwijania i w jakiś sposób zmieniał rozgrywkę bo jeśli się okaże, że połowa jest tylko po to żeby dojść do ostatniego potężnego perka to sorka ale to jest słabe. Tak samo jak zapominanie umiejętności. Czasami robię sobie przerwy od gier i wracam do nich dopiero po miesiącu ze względu np na wyjazdy czy sesję. Nie będzie mi się chciało wracać do gry, w której część mojej ciężkiej pracy poszła do kosza bo nie miałem czasu siedzieć na kompie. To oznacza też faworyzowanie nolife'ów.

13.04.2016 10:31
12.1
StoogeR
132
Generał

Mozna to jakos rozwiazac. Przelaczenie konta w "tryb uspienia" czy cos w tym stylu, co zamrozi (albo spowolni) degradacje skilli +24 godzinny "cooldown" by nie bylo to naduzywane przez wszystkich na codzien.

Chociaz nie wiem czy to potrzebne. Kiedy ktos robi sobie przerwe od np battlefielda, to zachodzi dokladnie ten sam proces. Tyle ze nie widac go w zadnych statystykach. Nie grasz - tracisz skilla i inni, ktorzy graja, beda miec nad Toba przewage... bo grali = lepiej znaja mapy, maja lepiej opanowana bron i pewnie samego "aima" tez co raz lepszego.
Odrobina dobrego balansu i system powinien byc znosny.

13.04.2016 16:53
Agrelm
12.2
Agrelm
59
Pretorianin

No dokładnie. Raczej to nie jest potrzebne. Do tego naprawdę czasami zapomina się uśpić konto albo nie ma się takiej możliwości bo np. internet padł na tydzień. To już są skrajne przypadki ale po prostu stwarzanie coraz bardziej realistycznych gier nie ma dla mnie sensu. Gry nie powinny zastępować życia tylko bawić.

13.04.2016 21:52
yadin
13
odpowiedz
yadin
102
Legend

Moim zdaniem 150 atrybutów to jednak za mało. Dla wzrostu realizmu powinno być 350-400 atrybutów.

14.04.2016 21:31
👍
14
odpowiedz
zanonimizowany1166976
30
Pretorianin

TA GRA ZAPOWIADA SIĘ GENIALNIE!!111

22.04.2016 14:13
mateo91g
15
odpowiedz
mateo91g
105
Generał

Na początku mocno się jarałem tą grą, ale kiedy zaczęło się okazywać, że to będzie gra typu sandbox-survival to straciłem zainteresowanie. Chciałem realistycznego FPSa w klimatach postapo, a okazuje się że będzie to coś w stylu DayZ.

Wiadomość Escape from Tarkov - szczegóły realistycznego systemu rozwoju postaci