Powstaje fanowski remake Diablo II: Lord of Destruction
Silnik do Starcrafta jak widzę daje całkiem niezłe efekty. A sam mod jakoś mnie nie zachwycił ale i tak będę trzymać rękę na pulsie.
Warcraft: Armies of Azeroth nie zablokowali, więc czemu mieliby blokować to? To przecież powstaje w obrębie ich Salonu Gier. Tylko na tym zyskają nic nie robiąc.
Troszkę bajkowe ale to może poprzez wygładzone tekstury lecz jeśli to mu się uda wyrzucam trójke diablo do kosza i parzę w dwójke, Zostań na chwilę i posłuchaj...
Jakos tego nie widzę, nie bawilem sie wprawdzie edytorem SC2, ale IMO co innego robic remake RTSa na silniku RTSa, a co innego probowac zrobic na nim HnS...
Twoja wypowiedź wskazuje na to, że kompletnie nie znasz możliwości silnika SC2 i tego co z nim wyprawia społeczność battlenet od 2010 roku. Zachęcam do wypróbowania. Ja "jakoś to widzę" jako weteran SC.
W mapach do SC1, Warcrafta 3 i SC2 znajdziesz nie tylko mapy do RTSów ale także rpgi, hack n slashe, moby, tower defense, gry logiczne, zręcznościowe, karciane, sportowe, towarzyskie... i wiele innych.
Żartujesz? Ludzie tworzą natym platformówki sidescrollowe, tps-y, prymitywne rpg, obrony wieży, czy niezwykle lubiana przeze mnie multiplayerowa skradanka.
(każdy gracz wciela się w ducha w przebraniu cywila na dużej mapie, zadania to przechwytywanie zrzutów zopatrzenia, zbijanie celów i siebie nawzajem, gdy zacniesz strzelać zrzucasz przebranie)
Oby to wypaliło. Może Diablo 2 dostanie drugie nowe życie.
Nie dostanie, bo to bedzie mod na zasadzie salonu gier w SC2. Jak dobry by nie byl, wlasnie ten owy salon wszystko psuje, bo nie da sie tam wrzucic "calej gry" tylko trzeba pociac na wiele mapek.
Szkoda.
Są mody, które składają się z wielu dużych mapek. Dodatkowo między różnymi mapami nie da się dzielić save. Nie sądzę, żeby autor tego moda chciał go dzielić na kilka map.
Nie, nie i jeszcze raz nie!
Po co nam Diablo II wyglądający jak Diablo III? Rozumiem, że grafika w Diablo II po tylu latach się zestarzała, ale według mnie to też dodaje klimatu grze.
Dodaje. Natomiast Diablo 3 wyglada jak gowno dla 12latkow w okresie pierwszego buntu. Dlatego nie czekam na HD remake od Blizzarda... wypruja ta gre ze wszystkiego co jest w niej fajne, klimatyczne i dobre. Dokladnie tak jak to zrobili z D3.
Wolę "zapleśniałą" i klimatyczną (tak, klimatyczną!) oprawę graficzną Diablo 1/2, StarCrafta 1/BW niż wyprane z klimatu Diablo 3/StarCraft II. Od Blizzard chciałbym tylko tego aby swoje stare gry przystosowali do działania na nowych systemach i wsparcia HD. Po zawodzie jakim dla mnie jest StarCraft II na nowe ich gry czekał nie będę.
Dla mnie grafika D2 nigdy klimatu nie miała, dodatkowo gra która w momencie swojej premiery była już brzydka zestarzała się okrutnie.
Dla mnie grafika D2 nigdy klimatu nie miała, dodatkowo gra która w momencie swojej premiery była już brzydka zestarzała się okrutnie.
O to to. Dodałbym jeszcze, że była nieczytelna przez nawet na swoje czasy skandalicznie niską rozdzielczość, wszystko było rozmazane i rozpaćkane, paskudnie obrzydliwie nijakie.
Wolał bym by blizzard zrobił obsługę wyższych rozdzielczości w oryginalnej grze oraz servery na których nie kasują za nieaktywność postaci jak obecnie na bnecie zaimplementowanym w d2 i w sumie by mi wystarczyło. Sam projekt już po screenach średnio mi się podoba bo autor modyfikuje wygląd interfejsu w jakiś dziwaczny sposób a co dopiero będzie dalej no i ten podział na mapy nie wiem jak by miał wyglądać przecie w d2 były teleporty do wielu lokacji.
O jezu tak! Blizz nie skasuje bo kocha swoich fanów.
Super wiadomość!!!!
fajnie
gonciarz ma teraz tyle widzów ile gol i tvgry razem więte od początku istnienia mało tego on mieszka na stałe w japoni i ma tam firmę i zarabia tyle ile kolwaski przez całe życie w Cebul Polsce.
Przyznam szczerze, że nie rozumiem idei robienia takich modów.
Nie musisz. Wystarczy, że ktoś kto ma czas, pomysł i chęci robi takiego moda, który jeżeli odniesie sukces może być początkiem kariery zawodowej.
Fakt, nie muszę. Ale nie rozumiem jakie umiejętności ma wykazać zrobienie remake'a jednej gry na silniku drugiej gry. Dla mnie mody, które pokazują jakieś sensowne umiejętności twórcy/twórców (adekwatne do jego ewentualnego zatrudnienia) to coś nowego stworzonego na danym silniku - jak choćby Counter-Strike. A nie kopia gry w innej grze.
nie wyglada to dobrze :)
Sam nie wiem.
Diablo 2 nic nie brakuje*
*może poza wyższą rozdzielczością (obsługiwaną oraz tekstur)
Lepiej by zrobili jak by stworzyli moda poprawiającego grafikę do oryginalnego Diablo 2. Takie przenosiny na nowy silnik to zazwyczaj bardzo trudny proces, do tego w grze pojawi się zapewne masa błędów itp. Nie mówię, że się nie da - Black Messa pokazuje, że się da, aczkolwiek w FPSie błędy można zignorować, a w grze typu Diablo 2 mogą one totalnie popsuć grę.
Świetnie to wygląda! Wolałbym jednak Diablo I, choć na tym silniku mógłby swój klimat zatracić.
W drugiej części trailera https://www.youtube.com/watch?v=v-aLHqSs70s genialna muzyka synthwavowa - szkoda ze nie ma takiej D3...
A tak w ogóle wygląda to całkiem fajnie. Ciężko uwierzyć, że to mod do S2.
Wygląda to całkiem sprytnie, ale nic ponadto. Sensu w tym żadnego nie ma - może poza chęcią pokazania własnych umiejętności i samozaparcia.
Ot taka ciekawostka która będzie żyć do momentu w którym autorowi się znudzi. I tak każdy prawdziwy fan D2 wie, że granie inaczej niż na P200MMX z 14-calowym monitorem kineskopowym w 800x600 to bluźnierstwo.