Dark Souls III zaliczone w niecałe 2 godziny
To oni bawią się w speedruny ,a my jeszcze nie mielismy premiery gry.... Co za obłęd. Powinni zabronić rozsyłać gameplaye graczy aż inne kraje dostaną premiere...Jaki jest sens zobaczyc cała gre gdy 2 tygodznie do pukania do drzwi kuriera...
Jaki jest sens zobaczyc cała gre gdy 2 tygodznie do pukania do drzwi kuriera...
To jak cię zmuszają do oglądania to następnym razem odmów... a nie czekaj...
@
kain_pl
A jaki jest sens dawania pl w nicku dna polskim forum?
Nikt Ci nie każe jeść żelków i oglądać ten gameplay.
Nikt nie każe Ci oglądać. Na własne życzenie psują sobie co niektórzy zabawę, a potem płaczą. Co za dauny.
Zaznaczam ,że nie oglądałem filmu specjalnie bo zepsuję zabawę na wiele godzin. A rozsyłanie filmów z gier to chodziło głownie o udostępnianie dużej ilości materiału z gry na np.youtube lub innych stron. To powoduje wiecie ...efekt najadanie się wzrokiem? Tak czy siak to trzeba czekać te 2 tygodnie;/
Chyba efekt głupoty. Nie pleć bzdur.
To jest speedrun chłopie, nic sobie nie zepsujesz, chyba, że projekt bossów to dla Ciebie najważniejsza rzecz. Grałem w DS2 i jednocześnie oglądałem speedruny, umiejętności jakie posiadają runnerzy oraz techniki jakie stosują nijak się mają do zwykłej gry, nie będziesz w stanie tego odtworzyć, a części rzeczy nie będziesz nawet w stanie zaobserwować, bo są to rzeczy tak drobne, że bez zagłębiania się w temat nie ma takiej możliwości.
To jest speedrun chłopie, nic sobie nie zepsujesz, chyba, że projekt bossów to dla Ciebie najważniejsza rzecz.
Toś dojebał do pieca równo. Projekt bossów to chyba najpoważniejszy spoiler jaki można sobie zasewrować przed graniem w Soulsy. O fabule nic się nie dowiesz oglądając speedrun, ba, prawdopodobnie również niewiele się dowiesz grając samemu po raz pierwszy tylko będziesz musiał wspomagać się forami.
Dla mnie i dla wielu innych przy pierwszym przejściu to właśnie bossowie są główną atrakcją, moment przechodzenia przez mgłę nie mając pojęcia co się za nią spotka i następnie samodzielne rozkminianie optymalnego sposobu na pokonanie bossa. Twierdzenie, że to nie jest spoiler to jakieś porażające nieporozumienie.
meelosh -> No dobrze, to może ja jestem jakiś inny, bo dla mnie to ma drugorzędne znaczenie, praktycznie wcale nie ma znaczenia, a seria Souls nie stoi dla mnie na projektach bossów. Co do "samodzielne rozkminianie optymalnego sposobu na pokonanie bossa" to speedrun nie jest w stanie Ci tego zepsuć, bo tak jak napisałem, nie będziesz w stanie tego odtworzyć, czasem nawet zrozumieć, goście grają tysiące godzin by mieć takie czasy i to nie po prostu grając, tylko odtwarzając schematy, które pozwalają na osiągnięcie najlepszego czasu.
Aha i nigdzie nie napisałem, że to nie jest spoiler, bo jest. Dla mnie po prostu to nie ma znaczenia w tym konkretnym przypadku, bo tu się liczy rozgrywka najbardziej.
Stare info. Community Soulsów ma swoją stronę, która agreguje czasy dla wszystkich części serii oraz dla Bloodbourne'a. Tu czasy dla DS3:
http://speedsouls.com/darksouls3:Leaderboard
Co ciekawe rekord jest ten sam dla any% (jak najszybsze przejście gry) i all bosses jest taki sam i należy do runnera QTTSix, co oznacza mniej więcej tyle, że QTTSix ukończył grę (oraz zabił wszystkie bossy) szybciej niż wymieniony w artykule Chińczyk.
kain_pl -> Za debilną politykę to możesz winić wydawcę, a nie graczy. Gra była gotowa w wersji angielskiej tego samego dnia kiedy japońska i ten fakt jest potwierdzony. Oglądałem jednego ze streamerów, który mówił, że ma pełną wersję gry po ang. ale NDA zabrania mu grania po pokonaniu jednego z bossów. Co ciekawe po zmianie języka na japoński możliwe było granie dalej, a wersja na xbone miała glitch, który umożliwiał granie dalej w wersji angielskiej.
Dlaczego do czasu speedruna wliczane są czasy ładowania? Przecież wystarczyłoby podmienić dysk na SSD i od razu taki speedrun zostałby skrócony o kilka minut.
Jeszcze raz link:
http://speedsouls.com/darksouls3:Leaderboard
Jak widzisz są dwie kolumny jedna to RTA - real time attack, druga IGT - in game time. Czyli po prostu czas rzeczywisty z ładowaniami, oraz 'czysty' czas gry. W rankingu liczy się ten drugi.
Co do dysków SSD to masz oczywiście rację, zwłaszcza robi to różnicę w Bloodbourne i chyba w DSIII bo to ten sam engine. Bardzo wielu runnerów ma właśnie dyski w PS4 wymienione na SSD żeby skrócić czasy ładowań.
Moim skromnym zdaniem - to jest zboczone. Odpowiedzią dla mnie "dlaczego to robią?" jest - bo się da... Tyle.
bo nie kazdy chce w to grac(np ja, dla mnie cala ta seria to kal) ale jak juz ulubiony streamer bedzie robil speedrun to obejrzy? xD
Taa, bo to 'ulubiony streamer' sobie zrobi speedrun. :D Chłopie do tego trzeba ćwiczyć x godzin, a nie, że jakiś 'random' sobie zrobi speedrun. :D
bo w koncu ulubiony streamer nie moze byc akurat speedrunnerem xD
np. Elajjaz speedrunuje pierwsze DS i ma popularny strim