Najlepsze mody do gry Fallout 4 - upiększanie pustkowi, poprawki w mechanice
Witajcie,
co mam zrobić jak ściągnąłem Nexus Mod Manager, założyłem konto ale w programie we wszystkich kategoriach mam 0 modów?
Musiałem manualnie, kiedy klikam Download with Manager to nic się nie dzieje.
Ale jest, dzięki
Tego szukałem
Czy istnieje mod, który pozwala na tworzenie własnych zapisków albo oznaczanie wielu punktów na mapie? Po drodze mijam wiele sejfów, drzwi i terminali zbyt trudnych do otworzenia/złamania, chętnie bym zapisywał to w grze wraz z dodaniem punktu na mapie.
Jeśli wierzyć zapewnieniom Todda Howarda (sprawdź wywiad dla GameInformera z 22 lutego br.), mody na PS4 wjadą w czerwcu, tj. miesiąc po Xboksie One (maj), który z kolei oficjalną obsługę modów dostanie miesiąc po pecetach (kwiecień).
Generalnie Bethesda planuje wypuszczać modderski update pomiędzy oboma DLC.
Fajnie, fajnie, tyle że większość modów dalej nie działa po tej aktualizacji, która je skaszaniła. Część zainstalowanych wcześniej działa poprawnie, część się wyłączyła, a nowe już w ogóle nie wchodzą, np. nowe tekstury postaci czy Spring Cleaning. Niech wreszcie uruchomią oficjalne wsparcie dla modów, zamiast się bawić w DLC albo kombinowanie, jak zrobić, żeby mody działały też na konsolach. Narzędzie miało być na początku roku, mamy już kwiecień, a Creation Kit jak nie było, tak nie ma.
Byłem w połowie pisania tekstu, kiedy weszła aktualizacja - wszystkie modyfikacje działały i działają na wersji podstawowej (tj. nie-becie). Z survivalową betą (co sprawdziłem teraz) rzeczywiście jest problem.
Jedyne rozwiązanie wygląda tak - "na przetrzymanie" ogrywać podstawkę, a w betę bawić się, kiedy uaktualnione zostaną mody (co powinno nastąpić szybko - modyfikacje z zestawienia dostają spory feedback od społeczności i ich "ukompatybilnienie" zazwyczaj nie zajmuje dużo czasu).
Poszedłem za twoją sugestią, wypisałem się z bety, dla pewności odinstalowałem i zainstalowałem grę na nowo, ale bez zmian. Niektóre mody – czy może raczej „mody” – działają: to, co polega na podmianie tekstur. Wszystko to, co ładuje się z plików *.esp, nie działa, tak jak przestało działać po aktualizacji bodajże z grudnia czy stycznia. Próbowałem na wszelki wypadek jeszcze skopiować listę modów z loadorder.txt do plugins.txt i ustawić temu plikowi atrybut „Tylko do odczytu”, ale wtedy gra wyłącza się po logo Bethesdy.
Po Twoim poście sprawdziłem raz jeszcze - u mnie też bez zmian, działają wszystkie, ze Spring Cleaningiem włącznie; załączam obrazek z aktywowanymi modami.
Nie jestem pewien, co w Twoim przypadku może być przyczyną - może zacznij grę na nowym zapisie (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) albo - jeśli zdarzają się crashe zaraz po wybraniu opcji załadowania - spróbuj odpalić grę kilka razy (mój rekord w trakcie testowania to 6 restartów, [zła passa bethesdowskich bugów], ale ogółem wystarczał jeden reset).
Zainstalowałem wszystkie te mody wraz z kilkoma innymi ( BETTER BLOOD , RAGDOLL ) i gra wygląda o niebo lepiej.
Po zainstalowaniu ENB wersji standard spadki klatek ledwo zauważalne na r9 390 + i5 6600 , także te minus 15 fps to lekka przesada . może 3 klatki mniej jest w mieście .
Nie wiem czy warto teraz ściągać mody, raczej dopiero po wyjściu wszystkich DLC i łatek (ale ile jeszcze trzeba na to czekać...) bo zmienia to w ten czy inny sposób kod gry, co może zepsuć wiele modów. Jak już skończą to pewnie moderzy zaczną się rozpędzać i tworzyć coraz bardziej rozbudowane i stabilne mody bez obawy że jakaś mała zmiana Bethesdy zniweczy im pracę. Ale całkiem przydatne mody muszę przyznać.
modów jest masa : sam skończyłem na kilkuset różnych poprawkach, najlepsze oczywiście są te które poprawiają gameplay, niemniej teraz czekamy na patch z survivalem który może sporo zmienić. Modowanie skończyłem parę miesięcy temu ale już wtedy gra wyglądała solidnie, za jakiś czas wrócę i zobaczę co doszło nowego :)
a tutaj parę przykładów
Buhahaha wielka gra potrzebuje "miliard" modów :-)
Najlepszym modem do tej gry byłby taki, pozwalający ją wyłączyć jakimkolwiek klawiszem zaraz po uruchomieniu.
Ja bym jeszcze dodał opcje, że 1 klawisz powoduje usunięcie gry z dysku.
"Wszystkie modyfikacje przetestowane zostały na aktualnej wersji gry (1.4.132.0.0) [...]"
Na pewno dobrze?
A nie przypadkiem 1.5 i oczywiście jak przystało na Failouta 4 w wersji BETA!
Przydałby się mod na lepszą fabułę, ciekawe questy i diametralnie zmieniający system rozwoju postaci...