Zapowiedziano Two Worlds III oraz dwa dodatki do Two Worlds II
Jak to jest możliwe że oni zapowiadają następną część Two Worlds i ciekawe z czego i kim oni to zrobią skoro z tego co pamiętam po wypuszczeniu tego Vendetta już totalnie zbankrutowali.
"którego pierwsza odsłona zebrała średnie, druga zaś – całkiem dobre oceny" Na waszym portalu 8.2 ( 4483 ocen czytelników ) część pierwsza a 7.9 ( 4195 ocen czytelników) część druga chyba coś się nie zgadza :P
Sam pomysł spoko ale po 6 latach robić DLC do gry RPG to trochę późno ciekawe ile będzie to kosztowało. I jak znam obecne trendy gier pewno za patcha poprawiającego grafikę przyjdzie zapłacić jak za nową grę po raz drugi ;] Co w moim przypadku jest nie akceptowalne nie kupiłem i nie kupię remastera jako drugą grę nigdy. Ale obym się mylił i łatka była za free dla wszystkich posiadaczy gry rzadko bo rzadko ale są producenci co tak też robili :)
Może chodzi o recenzje. Niemniej obie części były przyjęte przez prasę średnio ciepło.
Nie jest napisane że chodzi o recenzje a oceny i są podlinkowane strony gry-online w każdym z tytułów w wyżej wymienionym cytacie :)
Dobra wiadomość
Dobra wiadomość [2]
Fajnie, fajnie tylko jakieś 6 lat za późno. W Two Worlds II grałem kilka lat temu ukończyłem podstawkę, dodatek oraz pograłem kilkadziesiąt godzin w multi. Nie jest to raczej gra do której się powraca nawet z okazji wydania dodatków czy aktualizacji graficznej, choć jeśli recenzje będą dobre to kto wie... No i jeśli ta sama ekipa, która stworzyła Raven's Cry bierze się za Two Worlds III to mam powody do niepokoju.
Najlepiej by Reality Pump powróciło do zapowiedzi pierwszego Two Worldsa, który jawił się jako polski Gothic. Niech zagrają w dwa pierwsze Gothiki i na własnej skórze przekonają się co czyni te gry wyjątkowymi. Wolałbym właśnie by Two Worlds III był grą silnie nastawioną na klimat oraz fabułę. Z mniejszą dozą elementów hack'n'slash, za to z soulsowym systemem walki, żywymi osadami oraz logicznym podłożem fabularnym. W poprzednich częściach różnie z tym bywało i daaaleko było do takiego poczucia immersji jak w Gothicach. Koncepty prezentują się klimatycznie, no, ale to koncepty właśnie.
swiat i klimat jak Gothic, walka jak w Souls i fabula, ktora przyciaga do ekranu - pomarzyc mozna ;)
nie spodziewajmy sie po Two Worlds III zbyt wiele o ile w ogole powstanie. da sie stworzyc cos niesamowitego nie majac wielkiego budzetu ale do tego potrzebny jest talent a tego w ekipie Topware raczej brakuje i nie mamy raczej co liczyc na "nowego Gothica".
niestety ale teraz albo dostajemy tytuly AAA na jedno kopyto czyli z prezencja ale puste w srodku lub niedorobione pod wieloma wzgledami sredniaki, na ktore zabraklo czasu i pieniedzy. coraz rzadziej mozna odkryc perelke jak swego czasu wlasnie Gothic czy np Demons Souls.
sebogothic [4]
Koncepty prezentują się klimatycznie, no, ale to koncepty właśnie.
No właśnie - to tylko koncepty.
W numerze 04/2006 CD-Action była zapowiedź Two Worlds i znalazł się tam przynajmniej jeden screen/koncept, który nawet dziś wygląda bardzo ładnie i klimatycznie (nie mogę znaleźć go w internecie; może później), bijący na głowę Gothika 3. A jak wyszło ostatecznie wszyscy wiemy; i jakkolwiek środowisko i osady - mimo że same w sobie niczym nie zachwycały - po drobnej modyfikacji jeszcze jakoś tam się broniły, tak postacie to istna tragedia. Jak zresztą cała ta gra.
Z drugiej strony trzeba oddać, że Two Worlds II - mimo że nie było niczym wybitnym - jest zauważalnie lepsze niż "jedynka". A m.in. o to przecież w tej branży powinno chodzić - żeby dostarczając dobre gry jednocześnie się rozwijać.
No, ale z trzeciej strony nie można zapominać, że później wydarzyło się Raven's Cry...
W numerze 04/2006 CD-Action była zapowiedź Two Worlds i znalazł się tam przynajmniej jeden screen/koncept, który nawet dziś wygląda bardzo ładnie i klimatycznie (nie mogę znaleźć go w internecie; może później)
A to czasami nie ten co dołączyłem do swojego posta? :) Dla mnie ten obrazek wygląda jak wymarzony remake pierwszego Gothica.
Że cooooo? Przecież Reality Pump chyba padło? A poza tym kto tam pracuje jak wszyscy przeszli do innych firm po upadku...?
Śmierdzi mi to troche jakimś wałem.
Bardzo dobrze i tak długo robią i nie ma co spieszy się :) będzie dobrze wyjdzie gra!
Wydawanie dodatków do 6 letniej gry? Na pewno świetnie się sprzedadzą. Po Ravens Cry już nie mam wobec nich żadnych oczekiwań. Ale kto wie, może z TW3 jeszcze się podniosą.
Vendetta - Curse of Raven's Cry wróciło na STEAM. http: // store.steampowered . com/app/386280/
Ej... to wspaniała wiadomość, już się martwiłem że zakończyli serię na drugiej części. Mam nadzieję że nie popełnią błędów z dwójki czyli strasznie dennego dubbingu postaci, poprawią model walki i zrobią grę w mroczniejszym klimacie. A co do dodatków do dwójki to myślę że gdyby grę rzeczywiście odświeżyli i ubogacili o nowe ciekawe wątki, może też lepszy dubbing to gra mogła by z powrotem przyciągnąć starych fanów marki w tym mnie, tylko cena musiała by być odpowiednio niska ;p
Grałem tylko w część 2 i jakoś system walki do gustu mi nie przypadł. Sama gra średnio co 2 miesiące jest po 0,59 € na steam więc wątpie że ktoś zapłaci np 20 € za dodatek. Jedyne co mnie w miare ciekawi to jak będzie wyglądać Two Worlds 3.
Co do części 1. Ktoś wie czemu podczas uruchamiania wyskakuje błąd? Wersja steam , ta co kiedyś była za free.
Nie napalam się. Poprzednie Two Worldsy mi się nie podobały. Nawet nie oceniłbym ich jako średniaków. Jest sporo o wiele lepszych gier cRPG.
Akurat w czasach kiedy wychodziły Two Worldsy 1 i 2 była spora posucha na tego typu gry (Gothic 3 jeszcze raczkował z bugami, Oblivion i Morrowind). W 1 praktycznie nie grałem przez bardzo skopaną optymalizację, ale w 2 grałem i było całkiem przyjemnie.
Czas pokaże czy studio Reality Pump zrehabilituje się po Raven's Cry czy to będzie wał czy ostatni gwóźdź do trumny. Poziomu Wiedźmina 3 czy nawet Skyrima nie ma co się spodziewać.
A ja czytając tytuł newsa pomyślałem że to 1 kwietnia. Obiecanki cacanki. Tylko ciekawe kto to kupi, bo raczej nikt z nowych tego nie ruszy. A weterani , zależy od ceny tych DLC i czy będzie warto do gry wracać. Jestem tylko ciekaw jak to będzie z aktywacją starych kont w grze, bo ja swojego nie pamiętam. Nie mówiąc o kluczach do samej gry. Jedynka miała limit aktywacji, a jak to było z dwójką to już nie pamiętam. :P
A mi się wydaje, że być może TopWare zdobyło jakiegoś sponsora i mogli wskrzesić upadłe studio zdobywając nowych ludzi którzy dopiero zaczynają przygodę z produkcją gier komputerowych albo podkupili tych którzy nie byli zadowoleni ze swoich pozycji w CD Project Red, Techland bądź CI Games.
Najgorsze jest to, że nic nie wiemy o ilości osób w studio i kto stoi na czele tego projektu bo jak wiemy w obecnych czasach ciężko jest się przebić nowym studiom jeśli ich gra nie wnosi czegoś nowego i świeżego do gatunku danej gry.
Ja tam się cieszę czym więcej dobrych gier spod Polskiego skrzydła tym lepiej. Nie zapominajcie, że jeszcze 10 lat temu cieszyliśmy się tylko z Painkillera czy serii Earth a dzisiaj mamy 3 gry które są rozpoznawalne w świecie, Wiedźmin, Dying Light czy Sniper: Ghost Warrior. Mało tego dwie pierwsze ciągle są popularne na Steam i gra w nie kilka tysięcy ludzi co dobrze o tym świadczy.
Boje się tylko tego, że jeśli zostało większość twórców ich ostatniego dzieła to źle to widzę chyba, że wyciągną jakieś wnioski. Zobaczymy za 3 lata. Fajny będzie odstęp między 2 a 3 Two Worlds który wyniesie 9 lat to szmat czasu w branży growej chyba tylko Duke Nukem Forever miał dłuższą przerwę między swoimi seriami.
to była raczej gra gorszego sortu, coś jak Gothic, dobre pomysły zabite przez siermiężność
Gothic bije na głowę to coś.
Próbowałem dawno temu dwójkę i nie przemówiła do mnie w żadnym aspekcie. Ogólnie jakość wykonania kiepska, dużo niedoróbek, drętwe postacie i walka.
Sterowanie było fatalne o ile dobrze pamiętam.
Źle się gra na klawiaturze i myszce? Czemu by nie kupić pada. Sam posiadam od lat pada podłączonego do pc (pierw miałem jakiś tani bubel, później od Xboxa 360 a teraz od Xbone) i jestem zadowolony. W gry, które kiepsko się gra na padzie gram na k+m, a jeżeli gra jest zaprojektowana pod pada to wybieram pada. Granie na nim wymaga jedynie nabrania odrobiny wprawy, a potem to sama przyjemność.
Problem jest taki, że to właśnie na x360 testowałem grę (śliczne czerwone pudełko GOTY mnie zwiodło). Sama mechanika walki, chodzenia, skakania (+ śmieszne kopanie) sprawia, że Morrowind to cud techniki.
Skakanie faktycznie było "dzikie". :)
Czekamy najpierw na podrasowana dwojke i miejmy nadzieje jeszcze lepsza trojeczke... ;)
Nade mną ciąży jakaś klątwa związana z TW2 - o ile część pierwszą przeszedłem 2 razy o tyle do dwójki podchodziłem 3 razy i nie udało mi się jej ukończyć(przestawałem grać zazwyczaj gdzieś przy pierwszym mieście). Bardziej niż z zapowiedzi trójki cieszę się z remastera - być może tym razem "wejdzie" aczkolwiek chyba ktoś musiałby za mną stać ze spluwą i pilnować.
Mam tak samo... jedynkę przeszedłem 2 razy a do dwójki podchodziłem chyba z pięć ale zawsze gdzieś w połowie gry odpuszczałem, dlatego liczę na to odświeżenie, może wreszcie uda mi się zmęczyć dwójeczkę. Potencjał jest tylko ten przymulony dubbing npc'ów...
Trochę późno się z tym obudzili. Poza tym, dla mnie to takie trochę reanimowanie trupa.
Mam wrażenie, że to studio potrzebuje grupy porządnych i kumatych menadżerów, którzy zajmą się lepszą organizacją techniczną i finansową. Bez tego pewnie znowu za kilka miesięcy się dowiemy o problemach finansowych studia/rozwiązaniu ekipy i anulowaniu projektów.
niewiem czy Tylko ja o Tym mysle a reszta sie wstydzi ale to jest na 100% Prima Aprylis :D jak by chodzilo o sama 3 czesc moze bym jeszcze uwierzyl .... ale dodatki do 2 czesci napwno nie ... Pozdro
:D
Ja się kompletnie z tym nie zgodzę to kilku panów wyżej. Nie wiadomo czy trupa może zyskali jakiegoś sponsora albo finanse i reaktywowali studio. TopWare Interactive to nie taka mała firma na warunki Polskie wiele gier wydali więc mogli bez problemu kogoś znaleźć.
Mam nadzieję że poprawią ten po prostu fatalny interfejs, chyba najgorszy w historii gier.
Powinni TW2 zostawić w spokoju. Ale jak już muszą... lepsze żeby kasa poszła w to niż rozdmuchany marketing.
Pewnie będzie trochę osób które wrócą/ spróbują TW2 po raz pierwszy (TW1 będzie zbyt siermiężne). Gra miała spory potencjał, sporo dobrych pomysłów ale masę skopanych, nieprzemyślanych i zbyt mało rozwiniętych. Dziwny balans i niekiedy niejasne zasady. Wspomniane problemy z UI przy nich to kosmetyka.
Trzymam kciuki bo mimo wszystko, w swojej półce B/B-, dobrze je wspominam.
Jakaś nowa moda na wskrzeszanie trupów? Patche do starego w pip diablo, dodatek do baldura a teraz two words. Ciekawe czy wskrzeszą też stare forum two words 2, było tam pare modów które chciałem wypróbować.
W końcu. Gra, która była jedną z gier mojego dzieciństwa (nigdy nie zapomnę jak pierwszy raz uruchomiłem Two Worlds) zostaje ożywiona. Oby to tylko była prawda.
Dziwne posunięcie.. Powinni raczej skupić się w 100% na tworzeniu Two Worlds III i tu pokazać, że jeszcze ich stać na porządną produkcję, niż li wracać do odświeżania niezłej "dwójeczki". No, ale w każdym szaleństwie jest jakowa metoda..
boże, jeden drewno-rpg pod postacią Elex wystarczy na co mi kolejny? dziękuję postoję, nie będę świadomie siebie krzywdził, do dziś jeszcze niezbyt przyjemnie odczuwam skutki grania w Gothica
To może nareszcie remaster II części będzie miał optymalizację bo podstawka to jakaś żenada.
Część 3 to całkiem normalny pomysł , ale dodatki do 6 letniej produkcji? To że w przypadku Age of Empires sie to udało , to tylko dlatego że gra nawet teraz nie odstaje. A Two Worlds? Ktoś na zachodzie w ogóle o tej grze pamięta? Nikt nie kupi dodatków za pełną cene jak gra kosztuje 60 centów na steamie. Strzał w stope i zmarnowane pieniądze na produkcje moim zdaniem.
Jedyne sensowne dodatki jakie mogą teraz (albo przynajmniej na początek rzucić) to rozbudowujące kampanię multiplayer. Multik w Two Worlds 2 miał spory potencjał, ale niestety był strasznie ubogi.
Z drugiej zaś, z Reality Pump odeszło w tym momencie większość kluczowych pracowników,
Bardzo trafne, wiele razy przy wielu kwestiach nie tylko w przypadku gier mówi się np. o firmie, która coś stworzyła w przeszłości. Tylko przy nowym projekcie zapomina się o tym, że często tworzą go zupełnie inni ludzie. W przypadku gier czasami niezbyt dużo ludzi poza jakimś szefem studia czy głównym projektantem, dyrektorem artystycznym jest znanych szerzej, a sami gracze też niezbyt się interesują tym kto osobowo odpowiada za produkcję.
Pewnie ledwo ciągną stąd pomysł dodatków do części drugiej (mniejsze koszty produkcji) a potem jak finanse dopiszą produkcja TW3 choć tak fatalnie jak ta firma działa to jeszcze wiele rzeczy może się przy produkcji wydarzyć.
Poprzednia część była całkiem spoko, zatem czekam z niecierpliwością
Dla mnie trochę mało udany pomysł z tymi dlc do two world2, takie ogrzewanie kotletów jak w baldurs Gate,to wciskanie lipy fanom,nie się skupia nad trzecia częścią i zrobią ja przednie, bo dodatek po tylu latach to doczepianie fabuły ja w serialach,i dużo pracy na poprawa graficzna,która w takich przypadkach nie zawsze się udaje,produkcję proszę o porządna trójkę!