Downgrade w grach wideo - o cięciach graficznych i nie tylko
Fajny artykuł, przedstawiający różne oblicza downgrade`u.
Każdy gracz powinien go przeczytać, aby w przyszłości mieć większy dystans do prezentacji gier we wczesnej fazie.
Sprawa jest więc prosta. Dopóki nasz sprzęt ma określone możliwości, twórcy będą mieć bariery. Wiemy, że już dziś dałoby się w studiach spiąć po kilka procesorów i zrobić coś, czego nasze oczy jeszcze nie widziały. Jednak konsola PlayStation 4, która miałaby to wyświetlić, musiałaby także mieć lepsze bebechy. Jest to oczywiści możliwe i problem nie leży w technice, lecz w rozmiarach urządzenia i jego cenie. Kto z nas chciałby mieć PlayStation 4, które waży 10 kilogramów?
Większość porównań końcowego produktu odnosi się do dema pokazanego na E3 w 2012 roku. Te jednak powstało w oparciu o nieznane w tamtym momencie parametry konsol nowej generacji.
1. Gdyby Ubisoft je znał to nadal by pokazał ten sam materiał. Po prostu nie potrafię uwierzyć, że Francuzi pokazali by prawdziwy i stwierdzili, że lepiej się nie da, bo nowej generacji konsol na więcej nie stać. To nawet nie byłby policzek dla MS i Sony, to byłoby jak narobić im na środku salonu tuż przed wielkim przyjęciem.
2. Gdyby Gracze je wtedy znali i pokazano ten bullshot to znalazło by się wielu, którzy i tak by uwierzyli.