Dark Souls III - testy wersji PC i XOne oraz nowe fragmenty rozgrywki
A wiec slaba optymalizacja na konsolach.Troche szkoda bo myslalem ,ze bedzie okolo 40 klatek przynajmniej. Niestety tak to jest z komputerami. Konsola raz wyjdzie i musi walczyc pare lat na swoich bebechach ,a komputerek to inna historia. Ja i tak zagram na mojej konsoli:-)
A czego oczekiwałeś po konsolach? Gry na nich od lat działają w 30 klatkach. Spodziewanie się innej sytuacji( biorąc pod uwagę też fakt, jak działały poprzednie gry studia), byłoby nierozsądne.
GTX950 - 1,57 TFLOPS - szacowane 60 klatek w 1080p (minimum do gry to 750 która ma zaledwie 1,04 TFLOPS)
PS 4 - 1,84 TFLOPs - 30 klatek w 1080p
XBONE - 1,23 TFLOPS - 30 klatek w 900p
Tak tragicznej optymalizacji już dawno nie widziałem. A przecież dobrze zrobione gry pod konsole mogą wyglądać ślicznie i działać płynnie. W przypadku takiej paskudy z grafiką sprzed 5 lat jak DS to powinno latać w 60 klatkach 1080P tym bardziej na takim PS4 którego wydajność jest niezła.
A dla niedowiarków: chciałbym przypomnieć grę Uncharted 3 wydaną w 2011 (SIC!!!!!) roku, która wygląda o niebo lepiej
https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=9985
Jej parametry to 720p i 30fps. Owszem, mała rozdzielczość, ale to wszystko na konsolach starej generacji, o wydajności uwaga uwaga 0.23TFLOPS(PS3 bo XBOX 360 miał...0.077TFLOPS)!!!!!!!!!!!!!!!
Teraz PS4 ma 8 (SIC!!!!!!!) razy wydajniejsze GPU, a jedyne co osiągnęli to zwiększenie rozdzielczości z 720 do 1080p, bo wszystko wciąż działa w 30 klatkach? Jak można było tak zaprzepaścić okazję do next genu? Owszem, te gpu w konsolach to g** w porównaniu z taką GTX970 (3,5TFLOPS), ale skoro karta 0.23TFLOPS potrafiła wygenerować taką grafikę jaka była w Uncharted 3 to jakim prawem 8 razy wydajniejsza grafika krztusi się z takim DS3? I gdzie mój next gen skoro taka karta 3,5TFLOPS robi ledwie 40-50 klatek na grach z grafiką z czasów przeciętnej wydajności 1-2TFLOPS?
pieterkov - ja to zauwazylem od Demons Souls, czemu taka zamknieta gra w lochach, tunelach, zamkach + pare malo otwartych terenow dziala tak kiepsko? Potem DS, DS2, DS3 i nadal to samo. Przeciez ta gra powinna dzialac w 60fps bo to zaden killer graficzny nie megaotwarte jak GTAV.
Jeszcze jak gra dropi to dopiero tragedia...
Przecież DSIII to bardzo ładna gra. Poza tym soulsy i zamknięte tereny? Przecież ta gra to jedna wielka otwarta kolacja bez ekranów ładowania!
@marcing805:
Gry na nich od lat działają w 30 klatkach.
Nieprawda, większość gier na ps4 działa w 60fps i 1080p, na poprzedniej generacji też były gry które śmigały w 60 klatkach.
A From Software niestety cannot into optymalizacja (zarówno na konsolach jak i pc).
Nie jestem znawcą, ale twój pc chyba powinien sobie dać radę z rekomendowanymi wymaganiami. A zawsze jest to 60 fps... ;)
Mi karta graficzna odstaje od reszty, także biorę wersję na ps4.
Do premiery u nas jeszcze trochę czasu zostało, także liczę że trochę wyeliminują te ewentualne problemy z płynnością jakimiś łatkami.
Bardzo mnie bawią "graphics video" do tak paskudnej gry która ruszy nawet na kalkulatorze. Rozumiem przy jakichś zabawkach typu Far Cry Primal czy the Division gdzie na takim 980 Ti ledwie 50 klatek jest, ale do dark soulsów, które na 960Ti zrobią 60 klatek na max? Po co?
P.S. 1:30 tego półtoragodzinnego materiału - zerżnęli harpie z wiedźmina.
P.S. 2: bardzo mnie cieszy, że wreszcie ekran ekwipunku zawiera pełne słowa np. lightning, dark, critical itd. bo wcześniej były 2 literki i ikonka a gracz duch święty musiał się sam domyślać o co tam chodzi.
1:30 tego półtoragodzinnego materiału - zerżnęli harpie z wiedźmina.
Bez sensu. Na takiej zasadzie mogę powiedzieć, że CDPR zerżnął harpie z God of War...
Haha zerżnęli harpie z wiedźmina, a to dobre:)
czy the Division gdzie na takim 980 Ti ledwie 50 klatek jest
Wut? Chyba w 4k
Kylo Ren: http://pclab.pl/art68756-6.html
Od 40 do 70 klatek na 980Ti w rozdziałce zaledwie 1080P. W 4K jest 15-30 klatek :)
Na purepc 52-56 klatek w 1080P, w 4K brak testów. http://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_tom_clancys_the_division_pc_bedzie_sie_dzialo?page=0,8
Michuu74 - nie nie pomyliłem. Popatrz sobie na Primala, Division, Battlefielda czy wreszcie Wiedźmina 2/3. To są ładne gry. A DS3 to zwykła trójwymiarowa gra z grafiką taką samą jak DS2, z paroma marnymi efektami typu godrays i niskiej jakości teksturami podłoża oraz przeciwników.
Sprzęt za 4 tysiące ! złotych, żeby przez większość czasu mieć 60 fps w 1080p. A gdzie k... reszta podzespołów... 5-6 tysięcy złotych potrzeba, na płynną grę w takie przeciętne z wyglądu "cuś". Kolejna gra skreślona do zakupu w tym roku.
Ale tego sprzętu potrzebujesz do gry w 4K które w praktyce nic nie daje, chyba, że masz monitor za 2000zł. Żeby grać w normalnym 1080p wystarczy Ci GTX970 za 1500zł.
"Wystarczy 970", jasne co to jest 1500 zł, pewnie teraz każdy dostaje tyle w naszym kraju miesięcznego kieszonkowego :D Nie licząc drugie tyle na proca. Zastanów się czasami kolego jak coś napiszesz.
Narzekałeś na 6 tysięcy złotych więc udowodniłem Ci, że w rzeczywistości można złożyć kompa, który to uciągnie o wiele taniej. Nie wiem jak jeszcze mogę Cię zadowolić.
Zgadzam się z Tobą co do cen - ja dawniej kupowałem radki 4850 czy 7850 za 800zł i jechałem na nich po 3 lata, a rok temu odłożyłem i kupiłem 970 i już w momencie premiery musiałem grać na wysokich/średnich. A pomyślałby kto, że jak się włoży więcej to wydajność starczy na lata. Tak czy siak kompa nie wymieniasz co miesiąc więc odłożenie tych 4 tysięcy w ciągu 3 lat jest w miarę wykonalne o ile nie żyje się z minimalnej krajowej w kilka osób.
Zgadzam się również, że taką grę powinien uciągnąć dużo gorszy sprzęt. Ale niestety nic z tym nie zrobimy :/
Śmiech na sali. Gra, która na spokojnie z taką grafiką mogła wyjść ładne 5 lat temu i wtedy nikt by nie powiedział, że wygląda ładnie, teraz na karcie za 3000 zl wyciaga 60 fpsów ? Nic tylko sie smiac w najlepsze. Tworcóm naprawde nie chce sie optymalizować kodu, że wypuszcają takiego technicznego gniota. I uprzedzam hejciki fanów Soulsów. Nie, nie jestem dzieckiem, które narzeka na każdym kroku na grafikę i ma kompleks wiecznego PC master race. Po prostu jest to przykre, jak można wciskać komuś grę, która wygląda momentami jak Oblivion, przy takiej optymalizacji.
Zgadzam się z tym co napisałeś, soulsy nigdy graficznie nie gniotły efektami chociaż lore i tematyka lokacji były zacnie zrobione :) Do jednego muszę się przyczepić, oni nie wciskają mi tej gry, prędzej ja sam im wcisnę za nią pieniądze do ręki :)
Grafika jak sprzed 5 lat? No chyba jednak nie.
W 2011 wyszedł Wiedźmin 2 i Battlefield 3, obie te gry graficznie są ponad trzecie Soulsy. Więc chyba tak.
Wiedzmin 2 wyglada lepiej niz DS3? Masz cos z oczami milordzie.
Oczywiście że wygląda lepiej https://www.youtube.com/watch?v=igJFh5nK0C8 Tyle że jak się gra na uber low...
No, udowodniles wlasnie ze wyglada gorzej. O czym pisalem wczesniej.
Ok, nie będę się kłócił, szczególnie że ten las wygląda nawet lepiej niż z W3 (pomijając tekstury drzew). Ale przecież wiem, W3 to kupa...
porównując ten filmik z filmikiem w wiadomości (DS3 Benchmark) to Dark Souls 3 wypada blado z graficznymi możliwościami Wiedźmina 2. I to nie jest subiektywna a obiektywna opinia. Subiektywna to może być ocena kierunku artystycznego obu tytułów - rzecz gustu, ale technologicznie 4 letnia gra wciąga trzecie Soulsy nosem.
teraz na karcie za 3000 zl wyciaga 60 fpsów ?
TIL: GTX 970 kosztuje 3000zł
Nie będę się wypowiadał o 970, jak w wyżej pokazanych filmach, gra działa płynnie na 980. I przepraszam, dopisałem sobie sam Ti. To nawet jeśli. Za cenę tej karty graficznej, komputer w tej chwili za tę samą cenę odpali prawię każdą grę z przed 5 lat na najwyższych detalach. A tutaj? Chyba pooglądać pokaz slajdów.
Dla tego ja kupiłem ps4 :D mam od 6 miesięcy tak zawsze grałem na pc.A tak konsola tv i gram i wszystko i tak ładnie wygląda.Może jest jakaś tam różnica miedzy ultra np wiedzminie 3 a na ps4.Ale nie na tyle żeby kupić znowu kompa i wydawać nie wiadomo ile na kartę graficzną co rok itp.Niby minus konoli to że drogę gry ale jak się dobrze zaplanuje to jest ok.Co do Dark Souls III można już zobaczyć filmy jak grają w Japoni czy tam chinach :D przynajmniej na ps4 wczoraj oglądałem przez 30 min i jest całkiem ok
Nie tu lol
Dlatego grafika w grach się bardziej nie rozwinie dlaczego? proste wiele gier ledwo daje radę na obecnych konsolach, aby grać płynnie w hull hd też bez spadków. Pomyślcie sobie naprawdę bardzo zaawansowane graficznie gry jeszcze bardziej niż obecnie przecież czy PS 4 czy XKLOC ONE(Dla mniej mniej niż ZERO). Zadławiły by się na samym menu które działało by w 1 FPS.
I ja nie mam nic do fanów Konsol ale one stopują rynek gier komputerowych. Wiele firm wypuszcza filmiki w czasie zapowiedzi gier gdzie gra wygląda 5 razy lepiej niż finalny produkt dlaczego? Bo konsola miała by problem z odpaleniem menu.
I nie gadajcie, że nie da się grać w 4K ja w głupim The Division miałem od 40 do 45 klatek na 4K na dwóch gtx 780ti w SLI! kartach które mają 3 lata!.
Więc kupując dla przykładu dwa gtx980ti za owszem grube pieniądze masz pewność gry w 4K przez najbliższe 2-3 lata nie mówiąc już o FULL HD.
Trochę żałuje, że Steam Machines poszły w złą stronę bo ogólnie koncepcja była dobra ja sam jestem za tym by mieć w domu komputer wielkości konsoli było by to fajne i poręczne. Ale problemem jest to, że taki Mini Komputer kosztuje tyle, że to strach. Steam Machines z gtx960 oraz i3 potrafi kosztować ponad 3 tys zł... To mówi samo za siebie, do tego drugim największym mankamentem Steam Machines jest brak obsługi Windowsa bo przepraszam ale i tak 90% społeczeństwa grającego na PC używa Windowsa.
Jeżeli takie Steam Machines kosztowały by jak zwykłe komputery dla przykładu dobra i5 i gtx970 oraz 16GB ram za 2,5 czy 3 tys zł to każdy by je kupił mając jeszcze możliwość wymiany komponentów i w tedy konsolom można było by powiedzieć BYE BYE, Arrivederci Roma, Daswidania. Lecz tego się chyba nigdy nie doczekam, uważam, że takie mini komputery wielkości konsol z wymiennymi podzespołami i Windowsem czy Linuxem na pokładzie znów spowodowały by, że PC stał by się wiążącą platformą do gier. I dziwie się trochę, że tak wielkie firmy jak Nvidia czy Asus,MSI i tak dalej, żyjący najbardziej z segmentu płyt głównych i kart graficznych dla graczy nie zepną razem szyków i nie powiedzą THIS IS THE END do konsol tworząc fajne wydajne mini komputery za przyzwoitą cenę! nie mogę tego zrozumieć.
Pomyślcie sobie naprawdę bardzo zaawansowane graficznie gry jeszcze bardziej niż obecnie przecież czy PS 4 czy XKLOC ONE(Dla mniej mniej niż ZERO). Zadławiły by się na samym menu które działało by w 1 FPS. Pomyśl lepiej jaki byłby płacz pecetowców z wymaganiami. Zobacz sobie jakie już teraz w tym temacie są jęki o wymaganiach, a Ty jeszcze chciałbyś rewolucji graficznej. Radzę przewietrzyć głowę.
Co za durnoty.
Fakt może i rozwój graficzny gier jest w jakimś stopniu hamowany przez konsole ale dla mnie, gracza, to nie znaczy zupełnie nic. Gram dla frajdy i grywalności. Jakbym chciał fajnych widoków to żadna gra nie fika do widoków w miejscach, które odwiedziłem. Jak chcę oglądać super widoki to sobie odpalam pokaz slajdów z wycieczki do Argentyny albo nawet lepiej, jadę gdzieś gdzie te widoki znajdę.
To byłem ja, użytkownik PeCeTa od 1998 do 2015. Teraz mam konsolę. Nie włączam opcji graficznych zaraz po instalacji gry. Nie wkur**am się, że coś przycina. Nie siedzę przy biurku z monitorem tylko leżę na kanapie z padem w ręku i nawet jak gram online pvp to nie gram przeciw tym co siedzą i grają na klawa + mysz. Nie wypierd**am tysięcy złotych co roku bo muszę odpalić grę na maksa detalach.
Pozdrawiam
robinsongg - niby wszystko fajne co napisałeś tylko pozostaje pytanie jak na kartach z 3GB v.ram udało ci się grać płynnie w Division w 4K jeśli one zapotrzebowanie na v.ram mają powyżej 4GB nawet nie na ultra. Osobną kwestią jest że u mnie na SLI TX (+50% OC z boost na 1505), gra trzyma pomiędzy 50-60 w 4K (i jest to obecnie najbardziej obciążająca GPU gra)
tutaj zestawienie
http://gamegpu.com/images/images/stories/Test_GPU/MMO/Tom_Clancys_The_Division_/cach2/3840.jpg
a tutaj zapotrzebowanie na v.ram
http://gamegpu.com/images/images/stories/Test_GPU/MMO/Tom_Clancys_The_Division_/Division_vram.jpg
co do stopowania rynku przez konsole to nie jest prawda, ponieważ na PC pozostaje ci:
1. rozdzielczość i masę ustawień / modyfikacje cfg
2. mastereffect / sfx
3. mody
AC:Unity kiedy wyszedł dostał 95% flame że silnik gry daleko wybiegał poza ramy rynku. Teraz poczekamy na Dooma 4 i zapewne usłyszymy podobne jęki.
Wracając do DSIII - będzie działać tak samo jak DSII (bo za bardzo nie ma czym obciążyć GPU), kto nie wierzy niech poczeka do premiery gry.
co
Odpowiadam ci że zagrałem i pisze mi że zżera mi 6400 ram i gra chodzi i bardzo dobrze.
Słuchaj te wszystkie testy to można spalić w piecu. Postaram się nagrać na OBS filmik z wykresami z msi afterburner i pokażę opcje z gry w 4K i całkiem wysokie detale i tutaj wyślę aż się zdziwisz że gra działa fajnie.
Najlepsze testy są te które sam zrobisz zapewniam cie.
robinsongg - ty mnie nie musisz zapewniać, dałem ci tylko wrzut na v.ram, a nie ram (ram jest nie istotny dla tekstur), sam nie mogę realnie sprawdzić bo mam 12GB po stronie GPU więc pakuje ile wlezie zresztą po modyfikacjach jeszcze więcej. Jeśli chodzi o detale to nic o tym nie napisałeś, ale dziwię się że kolejność jest inna niż maksymalny setting + 4K, a nie 4K + jakieś low. Co do testów to nie zgadzam się test lokacyjny przy wyborze obciążenia gpu jest zawsze wybierany jako miejsce reprezentacyjne dla danej gry (gamegpu) akurat to dobrze robi i nie wybiera ani miejsc maksymalnie obciążonych ani minimalnie. Pozdrawiam.
Dobra to skoro obecne konsole mają czasem problem z wyciągnięciem płynnych 60 klatek w 1080p to one nawet 30 nie wyciągały by w 1440p a nie mówić już o 4K chodzi mi po prostu o to że karty sprzed 3 lat potrafią uciągnąć 4K z przyzwoitymi detalami i to pokazuje, że kompa nie trzeba zmieniać co rok według niektórych stereotypów.
robinsongg - oczywiście 780ti to nadal o wiele mocniejsze gpu niż te w XO/PS4 (tam jest poziom NV670), nie mówiąc o sli780TI które posiadasz :) Tutaj to nawet nie ma za bardzo o czym dyskutować. SLI780Ti spokojnie do 1440p wystarczy na najbliższe 2-3 lat, problemem nie jest GPU ponieważ 780TI nierzadko jest szybsza od 970, ale ilość v.ramu dla 4K (nowe gry), do 1440p 3GB jest wystarczające.
Ach ci Japończycy i ich podejście do PC, ale zobaczymy podczas premiery. Ja osobiście poczekam z zakupem, ponieważ płacić 199 złotych za grę w pudełku na pcta, to dla mnie niezbyt opłacalne.
Sorki, byla tu odpowiedz dotyczaca innego posta. Do skasowania.
Kupie na PS4, grac w to na klawiaturze i myszce to jakas mordega.
Prawda, ale nic nie stoi na przeszkodzie by do pc pada podłączyć... ;)
Prawda, ale nie wiem czy sie da normalnie podlaczyc pada od PS4, czy sie znow trzeba bawic w jakies programiki emulujace pada od XBOX (i oznaczenia w grze tez byly xboxowe), jak bylo za czasow PS3.
Zreszta znajac From lepiej kupic wersje konsolowa, ich porty pecetowe nie sa za cudowne (a DS1 zaraz po premierze na pc to byla wrecz masakra).
@boojan27 podłączanie pada do pc, to tak jak podłączanie m i k do konsoli. Niby się da, ale po co? Jakość też pozostawia wiele do życzenia w obu przypadkach.
Co kto woli. Ja tam obie części Soulsów ograłem na pc z użyciem DS4 i nie miałem powodów do narzekań. Trójkę ogram na ps4.
Samson
Co ty gadasz? O jakiej jakości piszesz? Podłączasz pada od Xbone/X360 do PC i działa tak samo, jak na konsoli. Mam podączonego tak pada i gram na TV.
Hah uwielbiam argument, że Dark Souls 1 "zaraz po premierze na pc to byla wrecz masakra". To była masakra jak na standardy PCtowe. Gra domyślnie działała i wyglądała lepiej od samego początku niż zarówno wersja na PS3/Xbox 360. Na średnim PC trzymała stałe 30FPS w Blighttown, gdzie na konsolach spadała do 13-15FPS. Pod względem oprawy wizualnej wersja PC nie odstawała od tej na konsolach, a nawet ją przewyższała - choćby lepsze AA i filtrowanie anizotropowe sprawiły, że wyglądała lepiej.
Czyli krótko mówiąc - masakryczna wersja na PC była lepsza niż każda inna.
Durate potrzebował tylko troszkę czasu, aby naprawić to co najgorsze - odblokował framerate, pozwolił skalować obraz do niebotycznych rozdzielczości, dodał kilka opcji okluzji otoczenia, możliwość edycji shaderów, podmiany tekstur...
No, niestety umiejętność podpięcia pada do PC niektórych nawet dziś przerasta :))
"To była masakra jak na standardy PCtowe. "
Nie, to byla masakra jak na normalne standardy produkcyjne. Bo skoro nie da sie w ogole grac na natywnym dla danej platformie kontrolerze to jest to zwyczajne partactwo i zadne usprawiedliwienie tego nie zmieni. Gracze jednak to strasznie dziwna kategoria konsumentow, niejednokrotnie wciska im sie gowno, a oni pokornie kupuja bez jakiejkolwiek refleksji.
"Czyli krótko mówiąc - masakryczna wersja na PC była lepsza niż każda inna."
Akurat to temat do dyskusji i czysto subiektywne odczucie. Dla kogos kto ma ogromne parcie na zagranie byc moze to prawda, ale dla swiadomego konsumenta albo tego kto ma kilka platform jest to juz rzecz mniej oczywista. Ktos moze jednak wolec grac w dopracowane gry, a nie wydane napredce crapy. Co wiecej myslenie jak twoje daje tworcom zielone swiatlo do wydawania takich wlasnie biednych portow, na zasadzie "dostali wersje na pc to morda w kubel i niech sie ciesza ze w ogole moga w to zagrac". A potem jest placz jak w przypadku Batmana.
Co do wrzutu o nieumiejetnosci podpiecia pada- zupelnie nietrafiony. Gralem (i nawet przeszedlem) w pecetowa wersje DS1 na padzie od ps3. Dalem rade ogarnac sciagniecie i skonfigurowanie programu motionin joy (dzialal on tak, ze jakikolwiek podpiety pad byl widziany jako pad od xboxa). Granie bylo o niebo wygodniejsze niz na k+m, ale wszelaka klawiszologia w grze byla dla wersji xboxowej, a ja mialem pad od ps3, czyli nie wyswietlalo mi np. kolka tylko jego odpowiednik na padzie xboxa. Sam pomysl czy to wygodne rozwiazanie. Nie bede dla jednej gry kupowal pada od xboxa zeby go podlaczyc do peceta.
Majac to na uwadze po co mam kombinowac z gra na pc z padem od PS4, po co mam sciagac programiki i sie w to bawic, skoro kupuje wersje na PS4 i po prostu gram.
Nieprawda, większość gier na ps4 działa w 60fps i 1080p
Jakość też pozostawia wiele do życzenia w obu przypadkach.
Nie, podłączenie m+k do konsoli to nie to samo co pad do PC, a to dlatego, że większość jak nie wszystkie gry na PC obsługują pada i nie ma żadnej różnicy w komforcie gry padem na PC a na konsoli. Podłączenie m+k do konsoli to ficzer który nie jest wykorzystywany w żadnej grze.
Podłączenie m+k do konsoli to ficzer który nie jest wykorzystywany w żadnej grze.
Jest możliwość grania m+k na konsoli.
do wszystkich konsolowców
PS4 ukazało się 29.11.13r (Europa)
XOne 09.2014 (okolice Polski)
już wtedy było wiadomo że wydajność konsol nie odbiega od ówczesnych PC i chcąc nie chcąc każdy wiedział że albo następna generacja ukaże się za trzy lata albo rozwój graficzny się zatrzyma. Dziś mamy 2016 grafika nie uległa dużej zmianie gry na konsolach w znacznej większości działają w 30 klatkach i to nie w FHD
producenci gier doskonale zdają sobie sprawę że konsole ograniczają rynek PC z drugiej strony Rynek PC jest mocno niepewny albo piractwo albo słaba sprzedaż - w dodatku testy kart graficznych różnych portali ujawniają słabą optymalizację portów na PC
"AC:Unity kiedy wyszedł dostał 95% flame że silnik gry daleko wybiegał poza ramy rynku" - totalna bzdura
"GTX950 - 1,57 TFLOPS - szacowane 60 klatek w 1080p (minimum do gry to 750 która ma zaledwie 1,04 TFLOPS)
PS 4 - 1,84 TFLOPs - 30 klatek w 1080p
XBONE - 1,23 TFLOPS - 30 klatek w 900p"- zapomniałeś kilku rzeczy: moc obliczeniowa a jej skuteczne wykorzystanie to jedno, drugą rzeczą jest to iż na wydajność wpływa też procesor który w obu konsolach ma mniejszą wydajność niż Core 2 Duo ...
Xone- CPU: ośmiordzeniowy x86-64 oparty na mikroarchitekturze AMD „Jaguar” i taktowany z częstotliwością 1,75 GHz,
PS4- 8-rdzeniowy, 64-bitowy układ oparty na mikroarchitekturze „Jaguar”, zaprojektowany przez firmę AMD z taktowaniem 1,6 GHz na każdy rdzeń
każdy użytkownik PC wie że Procesory AMD to puste GHz...
użytkownik PC pozdrawia
PC złożyłem w 2011 roku za bagatela 5500 zł ( w tym monitor)
i7 2700k, gtx 570, 16GB ram( nie chce mi się pisać całej listy podzespołów...)
w 2016 roku wymieniłem kartę graficzną na GTX 970 ( 570 uległa uszkodzeniu) i dokupiłem SSD w sumie max 2000zł - i dalej mam spokój na kilka lat
jeżeli padnie mi podzespół wymieniam go, gry są tańsze a w dodatku PC to moje narzędzie pracy
Aleś ty odkrywczy, sszacun.
Spoko, ale mimo ceny rydwanu DS3 bedzie wygladal tylko ciut lepiej u ciebie niz u mnie na konsoli za 1,5k. Przy okazji zeby fajnie sie gralo dokup jeszcze pada, bo k+m to kiszka w tej grze :)
Ja juz pada mam w cenie. A kompa tez mam 5cio letniego do pracy, Mala ksiegowosc w nim chodzi jak burza. I cala rzesza gierek indie ze steama. Do tego typu gier pc jest dobry, do AAA tylko konsola, zreszta sami tworcy AAA olewaja pc cieplym skosnym. Po co placic tyle hajsu i jeszcze sie meczyc/wkurzac?
Rany jaki pasztet to powinno iść w 1440p60fps na XboxŁanie.......
nie no żartowałem ;)
DS 3 ładnie wygląda ale wydaje mi się że BB ciut lepiej mam nadzieje że na obecnej generacji konsol nie będą już próbowali udoskonalać grafiki bo skończą jak Ubisoft z Assassin`s Creed Unity który wygląda do dziś obłędnie ale niestety współczesne konsole nie ogarną takiej grafiki w 1080p i przynajmniej 30 fps
@DieFastOrFaster : Kupiłeś sprzęt za prawie 6 tyś złotych,ja kupiłem PS4 za 1500 zł.Dodatkowo odpalasz gry na zapewne 20-27 calowym monitorze,ja odpalam na 55 calach FHD.Dodatkowo gram na padzie w DS3,ty zaś na klawie i myszcze,gdzie gra się słabo.Być może będziesz mieć 60 klatek,jednak wiesz co ? Zdecydowanie wole mieć 30 ale grać na 55 calowym TV FHD oraz padzie!
Do co dziennego użytku,pracy biurowej mam równie sprawnego kompa.
Jeszcze jedno : Zapewne sikałeś w majty patrząc jak konsolowcy ogrywali Bloodborne :)
Ale wiesz, że PC można podłączyć do TV przez hdmi, a do PC pada i grać tak samo jak na konsoli?
@up no i napisz jeszcze, że każdy tak robi, bo jest to bardzo praktyczne.
ty kupiłeś ps4 za 1500 zł tylko i wyłącznie do gier ja wydałem 6000 zł na sprzęt przy którym spędzam ok 8 godzin dziennie, pracuję, gram oglądam filmy na gry wydaję 20 -120 zł ty 200-300 łatwo więc obliczyć że na 10 zakupionych gier wydasz ok 1500 zł więcej niż ja
możesz mieć i 100" zagęszczenie pikseli jest niższe w każdym telewizorze w porównaniu do monitorów LCD to powoduje iż 55" telewizor ma znacznie większe piksele i ma ich mniej niż 27" monitor - inna sprawa to taka że kupić kabel hdmi i grać na telewizorze też mogę tylko żona się nie zgodzi :)
Bloodborne hmm ciekawy wybór by komuś dokopać kopiąc samego siebie, taaak zsikałem się oglądając wyniki bloodborne na ps4 bo xone ( wymiękł...) dropy z 30 do 20 fps, ponad minutowe loadingi za jedyne 60$ nie no sikałem ... ze śmiechu
gdy próbujesz komuś dowalić zastanów się czy przypadkiem nie dokopiesz sam sobie
@up po pierwsze gry na konsole można kupić i za 100 jak nie mniej, a jeśli już podajesz marne dane. To na pc nie wyrwiesz za mniej niż 150zł obecnie. Nikt nie każe kupować na premierę.
Po drugie nie bredź o Bloodborne jak nie masz pojęcia o czym piszesz.
Po trzecie to chyba będzie lepiej jak dostosujesz się do swojego nicku i znikniesz z tego tematu, bo bredzisz, a nawet podstaw nie znasz.
Po czwarte to współczuje żonie głąba.
@Jasmin44
Ja kupiłem używany zestaw z gtx 970 i i5 6600k 12 gb ramu za 3200 zł a wszystko odpalam w FHD i 60 fps a na QWHD mam z 30 na ultra
A co do tego że podłączasz konsolę do telewizora 55 cali..... to sobie podłączaj ja mam 24 calowy monitor QWHD i gra mi się o wiele przyjemniej niż na 55 calowym samsungu ogólnie w gry źle mi się gra na aż tak wielkich ekranach dla mnie telewizory są tylko do oglądania a monitory do gier
A co do pada ja używam go tylko do fify bo do reszty jest po prostu zbyt niewygodny
A co do eks`ów Tylko BB i god of war 3 żałowałem że nie będą na PC reszta tych szrotów typu The Order,Killzone,Uncharted wgle mnie nie interesują festiwal qte nic więcej(prócz Killzone`a)
porównałem ceny nowych gier na PC i PS4- taki empik oferuje nowości AAA w cenie 149 zł na PC (faktycznie pomyliłem się) jednak PS4 za takie same gry żąda 249 zł więc różnica jest wyraźna - nie widzę sensu o rozmowie o używanych grach bo mogę wykupić konto steam za 2-3zł więc to sobie odpuszczamy
Nie oceniaj ludzi zbyt szybko - nie raz i nie dwa grałem w gry takie jak fifa czy Tekken na konsoli a co za tym idzie także i dużym ekranie - czy jest to duże lepsze przeżycie ? dla mnie osobiście nie być może dla innych owszem.
PS4 z możliwością obsługi 4K to bzdura - w chwili obecnej większość portali za ten błąd przeprasza najprawdopodobniej będzie to PS4 slim.
Co do Bloodborne - czy napisałem gdzieś że gra jest słaba ? opisałem stronę techniczną gry która przewija się przez wiele testów -być może w chwili obecnej sytuacja wygląda lepiej. Nigdzie w swoim komentarzu nie napomknąłem nic o fabule i rozgrywce ...
idąc twoim tokiem myślenia jeżeli skrytykuję obraz Mona Lisy za to że czas uszkodził płótno to skrytykuję twórcę Leonardo ?
teraz do pana który nazywa ludźi głąbami
telewizor lcd 55" 1920x1080 ( taki został określony w komentarzu)
Pixel Size: 0.634 mm
Pixel Density: 40.052 ppi
Pixel Count: 2073600
teraz mój monitor 2560 x1440 27"
Pixel Size: 0.233 mm
Pixel Density: 108.785 ppi
Pixel Count: 3686400
@DieFastOrFaster:Gry na PS4 kosztują mnie grosze,gdyż zazwyczaj kupuje używki na OLX w dobrej cenie.Czasem nawet nic mnie to nie kosztuje..Rozgraniczasz komputer pisząc,że masz Komputer All-In-One- O.K,ja zaś również mam PC,jednak nie grywam w gry.Na co dzień korzystam z systemu linuks..Komputer jest mi potrzebny wyłącznie do pracy biurowej w tym samego internetu.
Piszesz o pikselach w TV a może popatrz na przeciętnego Kowalskiego ? Chłopie..Prawda jest taka,że większość ma frajde grając na dużym TV.Dla mnie osobiście to wielka rozrywka.Widać,że nigdy nie miałeś styczności z takim graniem.Gdybym miał grać na monitorze 20 calowym byłaby to dla mnie żadna atrakcja,przy czym o piksele się nie martwie.Grając w gry na obecnych konsolach w FHD mając duży TV jest to po prostu bajer!
Podobno SONY ma zapowiedzieć lepszą wersje PS4,działającą w 4K - Zobaczysz obecne konsole będą ewolułować,będą jeszcze mocniejsze,gdzie granie na nich będzie dużo przyjemniejsze niż na samym PC.przy czym grafika będzie porównywalna.
Co do Bloodborne ? Widać,że jesteś zagorzałym komputerowcem.Jest to jeden z najlepszych tytułow na PS4,gra jest wprost fenomenalna,krytykując Bloodborne, po prostu się ośmieszasz.
nie bardzo rozumiem czym się tu chwailisz ? że masz 55" TV? ktoś kto kupuje PC za ponad 6 klocków także spokojnie może sobie pozwolić na 55" TV i nie obwieszcza tego całemu światu.
A granie w gry na dużym TV FHD to był bajer ale poprzedniej generacji, teraz na nikim to wrażenia nie robi.
@Cre‹A›ToR - 30 calowy monitor to już fajna sprawa,jednak grając na 20+ w tych czasach to nic fajnego.Takie granie było w modzie 10-15 lat temu.W dzisiejszych czasach szukam lepszej,przyjemniejszej rozrywki..
Swoją drogą : PS4 mam od roku czasu,przy czym moje gry to :Bloodborne,Dark Souls 2,Wiedźmin 3,Trials Fusion przy czym za 3 tyg będzie DS3 - w te tytuły gra się na 55 calowym TV w tym padzie wyśmienicie.
Ale wy pieprzycie, od początku, na PC kupisz gry i za 10 zł jak nie mniej, nowsze tytuły dość szybko można wyrwać i za połowę ceny, więc ten argument jest bez sensu. Ot jak chcesz kupić z drógiej ręki (a nie na premierę), czy zapłacić za dostęp do konta steam, to zrobisz to bez problemu.
Dalej, To czy gra się na TV czy na monitorze zależy tylko od preferencji, jeśli ktoś jest TVfilem to nie ma problemu z połączeniem PC i TV, więc kolejny argument obalony (nie obchodzi mnie że mało kto tak robi, jak pisałem preferencje).
Co do BB, to długie loadingi są (były? nie wiem czy patch to naprawił) faktem.
Dalej, zahaczę o kolejną bzdurę, tu jeszcze nieporuszoną, ale zapewne zaraz ktoś z tym wyleci, właśnie sobie leżę i piszę na klawiaturze, od stacjonarnego PC, więc nie, nie trzeba się garbić i jak się chcę to można też grać na kanapie :P
Może jeszcze wspomnę o micie wymieniania bebechów co roku, albo nie, nie chce mi się już dalej produkować, napiszę po prostu BZDURA.
Reasumując, każdy gra na tym na czym mu wygodniej, a te argumenty są totalnie z czapy, może wreszcie to załapiecie.
Co do BB, to długie loadingi są (były? nie wiem czy patch to naprawił) faktem. Były, patch znacznie skrócił czas ładowania gry.
Co do BB, to długie loadingi są (były? nie wiem czy patch to naprawił) faktem.
Loadingi trwają kilka sekund.
ciekawe czy Dark Souls 3 sprzeda się lepiej na PC niż na konsoli tak jak w przypadku Dark Souls 1 i 2 a skoro na konsoli "ogólna" sprzedaż gier jest wyższa niż na PC to ładnie tam musi być morze casuali skoro przegrywają z PC
śmiech z casuali
Dark Souls 1 i 2 sprzedały się lepiej na konsolach. Masz złe info.
@planeswalker
Dark Souls 2 sprzedało się lepiej na PC jeżeli wyodrębnimy platformy PS4, XONE, PC i stara generacja
"Dark Souls II sales are just under 2 million and Scholar of the First Sin edition sales for PS4 and Xbox One sit at around 530,000. Interestingly, it's on the PC that the game has seen runaway success, with more than 3.25 million copies sold on that platform."
odsyłam do lektury
@planeswalker
niestety ale to są oficjalne dane
DARK SOULS PC > KONSOLA każda część
dziękuję dobranoc casuale
Przecież wysłałem linka niżej i widać, że jest inaczej. Mam ci to napisać wielkimi literami żebyś zrozumiał?
DARK SOULS KONSOLA > DARK SOULS PC każda część
idź już spać bo nie widzisz cyferek
ja też już lecę dobranoc :)
Konsole to konsole i nie wymyślaj jakiegoś wyodrębniania.
Odsyłam do lektury:
http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-01-dark-souls-series-sales-surpass-8-5-million
jesteś casualem to fakt ale trudno pomogę ci
SPRZEDAŻ DARK SOULS
DARK SOULS PC > DARK SOULS PS3
DARK SOULS PC > DARK SOULS XBOX360
i tak dalej...
czemu dwie platformy mają niby być liczone jako 1 ? przecież wy casuale toczycie wojenki od lat które konsola lepsza
Te casual, nie zaprzeczaj faktom. Obydwie platformy to konsole, więc dlaczego niby nie mają być liczone jako 1?
Bo na Xboxie nie odpalisz Bloodborna a na PS4 Halo? Fizycznie to dwie różne platformy, jak PS4 i PC i XBOX i PC.
Jak nie chcesz oddzielać PS od XBOX to od razu wlicz konsole w komputery - przecież konsola to też komputer - tylko o bardziej ograniczonych możliwościach.
Bo na Xboxie nie odpalisz Bloodborna a na PS4 Halo? Fizycznie to dwie różne platformy, jak PS4 i PC i XBOX i PC.
Na pececie też nie odpalisz niektórych gier z Maca, a jakoś sprzedaż jest sprowadzona do jednego wora mimo, że to 2 różne platformy. Ja napisałem tylko że seria Souls lepiej sprzedała się lepiej na konsolach niż na PC.
Wow, lista gier tylko na maca sprowadza się do oszałamiającej liczby 63! tytułów o których nigdy nie słyszałem. Poza tym w tej chwili MAC to najzwyklejszy pecet, spokojnie możesz na nim zainstalować Windowsa i będzie działał.
Więc krótko: oddzielanie maca i PC byłoby głupie bo:
- gier tylko na maca jest tylko kilkadziesiąt z czego większość to tytuły wydanie ponad 15 lat temu
- OSX ma minimalny udział w rynku gier - jego wpływ na sprzedaż gier jest zapewne tak mały że nawet jakbyś oddzielił OSX i Windowsa to nie zauważyłbyś tego że sprzedaż na Windowsie zmalała
- MAC nie różni się sprzętowo od komputera na Windowsie absolutnie niczym.
Oddzielanie maca od innych komputerów byłoby tak samo głupie jak oddzielanie poszczególnych wersji konsol od siebie (slim,superslim itd.)
Dyskusja o niczym. Nawet najlepiej wyglądający i najlepiej zoptymalizowany tytuł Świata nic nie osiągnie jeżeli jego grywalność jest mierna. Przegrałem już prawie 20 lat, w większości na PC-cie i stwierdzam jedno. Perełek coraz mniej i coraz częściej się wraca do starszych tytułów. Souls-y się kocha nie za grafikę (chociaż i ta ma swoje momenty), a za grywalność i wyzwanie jakie stawia ta gra.
gadka szmatka o grafice i wymaganiach, a co za problem je spełnić ? czyżby najniższa krajowa nie pozwalała, albo mamusia nie chciała kupić dla biedaków mieszkających w blokach z płyty ? hm, ciekawe zawsze kiedy podawane są wymagania gry nawet najlepszej i najbardziej oczekiwanej przyjdzie stado Cebulaków !