Dark Souls III – ostateczne wymagania sprzętowe
buhaha to pojechali z wymaganiami , gra wizualnie wyglada tylko srednio a wymagania z kosmosu :D wczesniej podali inne wymagania a teraz nagle zmienili.... pewnie chcą napedziec sprzedaz lepszych kart graficznych przed nowa generacja :D
Nie, no, znośne na konfiguracji za ok. 3500 powinno pójść na ultra w 60 fps'ach
lol, no to trochę podskoczyły w górę od czasu podania poprzednich wymagań https://www.gry-online.pl/newsroom/dark-souls-iii-poznalismy-wymagania-sprzetowe-gry/z1175b2
Niskie jak na dzisiejsze standardy.
50 gb miejsce było wymagane, teraz 20, dużo zawartości pewnie wycięli
Co niby? Podają jakieś liczby z tyłka a potem dywagacje na forum gola. :D Robią pewnie równolegle ze 2 dlc, które to nie zostały 'wycięte' tylko tak były od początku planowane i to tyle w temacie. Dla zwykłego gracza to będzie pewnie pi razy oko 50h gry. Mało?
philantrop -> Z dlc to może ok. 80. Od Demon's Souls każda ich gra (bez dlc) to ok. 50h, dlatego tak napisałem.
Malaga -> Pierwsza lepsza recenzja Dark Souls na steamie - 1246h i na pewno są jeszcze lepsi, dużo lepsi. :D
panZDZiCH > ja jedynkę z napisami końcowymi zamknąłem w 110h a dwójka bez DLC i bardzo wnikliwym sprzątaniu lokacji to jakieś 80h
Pewnie dopiero niedawno uświadomili sobie że nie zdążą na czas zrobić dobrej optymalizacji, i stąd te ogromne rozbieżności jeśli chodzi o wymagania z grudnia z tymi ostatecznymi.
Serio, jeżeli ma być to bubel, to niech to wydadzą 3-4 miesiące po premierze na konsole. Z tego, co pamiętam to początkowo nie mówiono nawet o wersji PC.
Tak jak Prepare to Die Edition to tego NA PEWNO nie wydadzą, spokojna głowa, najwyżej będzie 20 klatek w niektórych miejscach kilku lokacji. From Software to nie są specjalni mistrzowie kodu i nawet na konsolach ich gry potrafiły działać kiepsko.
marcin29l -> Seria Souls nigdy nie była specjalnie zoptymalizowana, jak dorzucili teraz fajerwerków to może być różnie na starszych sprzętach zwłaszcza w kiepskich lokacjach. Że muszę Ci to pisać, znaczy, że fanem nie jesteś, więc tu nie snuj teorii spiskowych, bo akurat do tej gry się one mają jak pięść do nosa, sprzedaż serii Souls na PC to ułamek całości, kokosów by nie zrobili na tym wspaniałym planie.
Nie pamiętam gry, na którą bym czekał od kilku (bardziej to chyba już idzie w 'naście') lat, ale o DSIII to myślę praktycznie codziennie, zwłaszcza, że w robocie to dość częsty temat.
Nie ma takiej opcji, żeby się nie dało grać na moim kilkuletnim już sprzęcie! :D
Akurat seria souls sprzedaje się na pc bardzo dobrze. Co prawda większość kopii pochodzi zapewne z wyprzedaży i mimo wszystko na wersjach konsolowych zarabiają więcej, ale to i tak dobry wynik.
wccftech. com/ dark-souls-series-sold-8-million-copies-40-pc/
6870 to 6-letnia karta, która nawet wtedy nie była niczym nadzwyczajnym, typowy mid-range (do kupienia poniżej 1000zł nawet w 2010). Sandy Bridge (i5 2500) to seria procesorów której wybiło już 5 lat.
Kosmiczne wymagania, serio?
Gamestar.de twierdzi że do zagrania na b. wysokich detalach z 40+ FPS wystarczy już GTX760: http://www.gamestar.de/spiele/dark-souls-3/artikel/darl_souls_3,52353,3269720.html
SOTFS było bardzo dobrym portem więc i tutaj jakoś szczególnie się nie boję. Jak będę musiał obniżyć kilka opcji korona mi z głowy nie spadnie :)
Dokładnie, trzeba mierzyć siły na zamiary. Wyłączenie paru bajerów, które zmieniają grę praktycznie niezauważalnie, daje kopa wydajnościowego na tyle, że da się grać przyzwoicie na kilkuletnim sprzęcie i to w jakości nie wiele gorszej niż maksimum. Poza tym wszyscy wiemy, że nie dla graficznych fajerwerków w to gramy.
Wiek procesorów ma akurat małe znaczenie, skoro 3 letnie 4xxx są obecnie droższe niż kilka miesięcy po premierze.
Nie wiem o co ten płacz znów, normalne wymagania, wcale nie takie wysokie.
Teraz to pod prawie każdym newsem o wymaganiach te same płacze.
Jeszcze na dodatek te wymagania to tak się zapewne mają do stanu faktycznego jak zawsze. Z reguły wystarczy kilkanaście minut grzebania w ustawieniach i testów i da się grać na i5 i 560ti w nie mniej jak 40 klatkach w praktycznie każdą grę i to wcale nie na jakichś najgorszych detalach.
EDIT: Opcje graficzne 'na bogato'... :D
nieźle, kolejny strzał w mordę w porównaniu z wstępnymi; nie żebym się bał, ale 750 była w zalecanych
Ok, czyli "dylemat" czy ogrywać na pc, czy na ps4, rozwiązał się sam... :P Trzeba będzie się na wersję konsolową zasadzić.
Choć wymagania nie są wcale jakieś strasznie wysokie, więc nie przesadzajcie. W moim przypadku jednak, piętą achillesową jest karta graficzna która bazuje jako wymagana do minimalnych. Także wolę już wersję konsolową i oszczędzić sobie ewentualnych nerwów.
Żebyś się nie zdziwił jak będzie lepiej działać na tej karcie z minimalnych niż na tej konsoli. :P
Watpię, że gra będzie słabo działała na ps4. Pamiętaj, że ten sam zespół odpowiadał za Bloodborne, który działał świetnie, a to ten sam silnik co w DSIII, więc mają go już opanowanego na konsoli Sony.
No to muszę Cie rozczarować bo oglądałem wczoraj stream na twichu jakiegoś japończyka i dropy na PS4 były momentami drastyczne. Może znajdę jakiś fragment to podrzucę.
EDIT: https://a.pomf.cat/rcxnom.webm Proszę bardzo.
Nie ma co oceniać działania gry po streamie. Wiadomo, że klatki będą spadały i jakość będzie gorsza.
Mindmaster00 - wkleiłeś link z kawałkiem streama, z którego nic nie wynika. Do premiery i dokładnych testów, jesteśmy zdani tylko na nadzieje, że From Software nie da ciała z optymalizacją.
Mnóstwo ludzi zgłasza na NeoGAFie że gra wyraźnie zwalnia w "swamp area".
Nie wiem z resztą czemu ludzi to dziwi, gry FROM to majstersztyk ale technologicznie to często OKROPNA kaszana - kto przeszedł Blighttown na PS3/X360 wie o czym mowa.
I żeby było jasne, wszystkie streamy są z finalnej wersji, nie ma więc mowa o tym że to po prostu przedpremierowe niedoszlifowanie.
No i stało się. Nawet taka firma jak FS została zbesztana. A wystarczyłoby wymienić komputer z komunii. Wstyd i hańba.
Teraz to pod prawie każdym newsem o wymaganiach te same płacze.
Co pokazuje jakimi rydwanami ognia dysponuje rasa panów.
Śmichy chichy z 'konsolowców', a potem płacz i zgrzytanie zębami, bo nie da się odpalić żadnej gry w przyzwoitej jakości.
Błysnąłeś, kolego. Właśnie podciągnąłeś wojnę debili - konsole vs PC pod ten temat. Dziękujemy, teraz możesz już wyjść.
@up napisał całą prawdę, więc ty możesz wyjść.
Radeon HD 6870
Jak już widzę swoją kartę w minimalnych, to faktycznie czas rozglądać się za nową :)
wymagania minimalne to m/w moc PS4/XONE - 30 fps - wszystko sie zgadza
jak chesz miec 60fps, ultra textury, ultra cienie, msxaai inne mocno obciazajace ( dajace zwykle mala roznice wizualna) bajery czy 4K - odpalasz na high-end PC
co jest K* w tym dziwnego sie zapytam?
Wymagania wymaganiami, ale zerknijcie na cenę. No sorry ale 180 zeta za normalną wersję? Szkoda, że nie pięćset.
W Media Markt/Saturn kosztuje 149, i to niestety JEST obecnie normalna cena.
The Division, DOOM, niedawno Fallout itp itd. Teraz naprawdę ciężko wyłapać nową grę AAA na PC za 129, nie mówiąc już o 99zł.
Beka. DSII na ultra/1080p i nawet do 59 klatek nigdy nie spadło a DSIII nawet nie odpalę.
No beka z Ciebie. To się nazywa postęp. Jak siedzisz na prehistorycznej karcie, to tylko Twój problem.
Co za jełop:D
Spokojnie,do 500zł wzrośnie wraz z DLC:)Mam nadzieję,że gra mi pójdzie na ultra bo nie lubię przestawiać na wysokie ponieważ czuję się wtedy gorszy od pozostałych:( Nawet jakbym miał grać w 15kl/s..
Nie jestem graczem od wczoraj i z doświadczenia wiem, że konfiguracja sprzętowa jest zawyżana. Jak wspomniał *realsolo* Wystarczy tylko nie przeholować z wygładzeniami itd..które nic nowego nie wnoszą, aby uzyskać płynniejszą rozrywkę. Nie pojmuję żali niektórych użytkowników, nie tylko na tym serwisie, był niewyobrażalny płacz przy W3, o wiele większy niż przy Fallout 4 gdzie niemal większość aspektów było kpiną i porażką z graczy. A w szczególności cena premierowa PC. O.o
Zawsze mnie zastanawia jak oni to robią, że zarówno w minimalnych jak i zalecanych jest praktycznie ten sam procesor (pod względem wydajności). Mam niewiele mocniejszego 3570k i nawet bez OC daje sobie radę ze wszystkim bez najmniejszych problemów.
Wiadomo, że wymagania są zawyżane, zwłaszcza że w 1600x900 szedł mi Wiedźmin 3 na średnich na Athlonie II X3 i HD 7790 w 30fpsach :d
Co w tym dziwnego?
Wytłumaczę Ci to na prostym przykładzie z życia:
karta graficzna - murarz
procesor - pomocnik, który nosi cegły
Jak murarz potrafi bardzo szybko murować, ale pomocnik jest 'lelawy' i donosi wolno i mało to robota stoi, bo murarz nie ma czym murować.
Jak murarz muruje wolno to nic nie pomoże, nieważne ile nadmiarowych cegieł dostanie.
Tak należy dobrać murarza i pomocnika, żeby nie było przestojów w robocie i żeby nie zbierały się nadmiarowe cegły.
Wystarczająco zrozumiale?
Rydwany mocy Pecetowców powinny odpalić ją w ultra w 4K w 200 klatkach. ,,Konsole ograniczają rozwój gier" Śmiech na sali. Większość z was nie ma nawet komputerów które dorównują PS4.
Rydwany mocy Pecetowców powinny odpalić ją w ultra w 4K w 200 klatkach.
Czemu służą takie komentarze?
Coś udowodniłeś paru nastolatkom w tym wątku? :)
Tak
Ciekawe co będzie się działo na forum jak niektórzy z tego wątku przeczytają sobie wymagania DOOM, gry która wymaga karty która jest szybsza niż GTX760 na którym ponoć spokojnie można sobie pograć w DS3 na wysokich detalach.
Szykuję popcorn na wczesny maj.
Ale przecież to konsolowcy hamują rozwój gier swoimi marnymi konsolami!
W sumie pod każdym njusem o wymaganiach można robić popcorn. Rasa panów PCMR z gtx 460 na pokładzie zawsze daje popis.
Gra która nie jest ładna (co najwyżej średnia, jak na dzisiejsze standardy) i wymaga gtx970 i i7, nie dziwię się że ludzie się burzą, przecież te wymagania są totalnie przegięte, w stosunku do tego jak się DS3 prezentuje, oraz w stosunku do bebechów PS4. Albo jest to bubel optymalizacyjny (co po ds1 by mnie nie zdziwiło), albo różnica między platformami będzie olbrzymia, co jest niemożliwe.
Doom to może być problem, w becie multi musiałem nawet rozdzielczość obniżyć żeby była jako taka płynność na 560ti, jak wygląda niższa niż natywna rozdzielczość na monitorze LCD to chyba nie muszę nikomu mówić.
Samson1899 - > Zastanawiam się, co tacy jak Ty rozumieją w ogóle z tego z tego świata... Nie lepiej wypowiadać się na tematy, o których ma się chociaż mgliste pojęcie?
up@ co ty pierdzielisz? Taka jest prawda i to widać pod większością njusów o wymaganiach, jak i multum tematów " czy mi pójdzie ". Takie są fakty. Więc może ty zajmij się czymkolwiek innym o czym masz jakiekolwiek pojęcie, bo tutaj podważasz fakty, a to oznacza, że marny z Ciebie fanbojek.
Samson1899 -> Szczerze to nie wiem jak mam z Tobą polemizować. Masz jakieś tam swoje wizje, nic mi do tego. Tylko może nie wypisuj tych bzdur pod tematem, który tego nie dotyczy. Temat jest o wymaganiach wersji PC, a nie o tym czy Ty dostałeś PS4 na urodziny czy jednak nie.
@Amadeusz
w jednym wątku, że trzeba wymieniać podzespoły do PC co pół roku
w innym wątku, że nikt takich mocnych PC nie ma
logika casuali
Podejrzewam, że na takim typowym 4460, 970 i 8gb pójdzie to na ultra w fhd w 60fps.
PC master race znow placze, chlip chlip. Jak gry na pc wygladaja tak samo jak konsolowe i chodza w 30 klatkach, to placza ze czemu, ze oni na pc chca miec 60 klatek, super duper efekty i ostre jak zyleta tekstury. Jak maja wersje co wyglada duzo lepiej i lata w 60, to znow placz ze na ich zlomach to nie ruszy, czyli niesmiertelna "kiepska optymalizacja", "beznadziejni programisci" i "gry sprzed X lat wygladaly lepiej". To idzcie grac w nie, proste.
Polecam Gothica, on ruszy nawet na Pentium100, a ramu za duzo nie potrzebuje na te szarobure bryly imitujace wszystko.
A chcecie nowe, zajebiscie wygladajace Soulsy? Zaczekajcie te 10-15 lat, pojdziecie do pracy i bedzie was stac na kompa za 3-4k bez wylewania zali na forum. Albo poproscie rodzicow o konsole za 1,5k na komunie, maj juz blisko.
czy ty bierzesz udział w konkursie na najbardziej debilny post ?
Dark Souls 1 jako port z konsoli wygląda na PC dużo lepiej za sprawą większej rozdzielczości i podmiance małego pliku więc casuale powinni przestać wypowiadać się na temat gier PC
Czasem wstyd się już przyznać do tego, że gra się na pc. Szczególnie po obserwacji, że większość pecetowców to hipokryci.
A czemu debilny? Taka jest prawda, glorious pc master race placze o wszystko.
Nie ma portu- zle, glupi producenci nie chca zarobic (mimo ze i tak wiekszosc spiraci).
Jest port- zle, bo nie spelnia on wygorowanych wymagan pc master race.
Dziala lepiej niz na konsoli- zle, bo duze wymagania. Kiepscy programisci nie zoptymalizowali dobrze gry.
Dziala gorzej lub tak samo jak na konsoli- zle, no bo jak to mozliwe skoro moj rydwan ma lepsze bebechy od konsoli? Slabi programisci, na pewno nie slyszeli nigdy o tych technologiach o ktorych Kacper gada w swoich materialach.
I tak przy kazdym jednym porcie na pc, doslownie przy kazdym. Czy wy myslicie ze da sie tak zrobic zeby gra wygladala oblednie i chodzila na byle zlomie, bo inaczej "optymalizacja ssie"? Czy ktos z was w ogole probowal cos programowac? Czy myslicie ze programisci siedza i knuja, abyscie jak najmniej klatek mogli wyciagnac z waszych mocarnych pecetow, bo chca wam zrobic na zlosc? Ze nie zalezy im na dobrym produkcie i dobrej sprzedazy?
Nie idzie was nigdy zadowolic, zreszta wiekszosc jest niedouczona, a za pecetami stoi murem tylko dlatego, ze konsoli na oczy nie widziala, a w gry gra na laptopie starych. Nie dziwota ze z tej calej pc master race jest taka polewka w internetach.
"Czy wy myslicie ze da sie tak zrobic zeby gra wygladala oblednie i chodzila na byle zlomie"
Argument inwalida, W3 wygląda znacznie lepiej i działa znacznie lepiej, mając znacznie większy, dynamiczny świat i bajery pokroju fura, które jeszcze bardzie windują kwestie graficzne. GTA5 to samo. Da się? Da się.
Tak w ogóle to tym razem też gra będzie kompletnie pozbawiona mimiki?
W3 wygląda znacznie lepiej i działa znacznie lepiej, mając znacznie większy, dynamiczny świat i bajery pokroju fura, które jeszcze bardzie windują kwestie graficzne.
Tylko że do gry ze wszystkim na max (i furem, etc.) w 1080p i 60 fps W3 potrzebuje GTX 970. Dark Souls 3 w max ustawieniach potrzebuje GTX 760.
Jak na STANDARDY OBECNE wymagania są NORMALNE, ale w porównaniu do tego co grafika prezentuje to wymagania są ZA WYSOKIE.
Mam pytanie do ludzi bardziej technicznych. Gram na laptopie (wiem że to nie jest najlepszy sprzęt, ale wyjścia nie mam na chwile obecną) ze specyfikacją:
Intel core i3 4015u 1.9ghz,
geforce 820m 2gb
8Gb ram
Czy jest szansa że na tym sprzęcie pójdzie mi przyzwoicie DS3? Nie ukrywam że scholar of the first sin chodził mi w prawie full detalach w około 30 klatkach bezproblemowo, co uspokajało mnie w kwestii tego czy DS3 będzie działać dobrze(Scholar miał te same wymagania minimalne co DS3 wcześniej z różnicą tylko ilości RAM), aż do momentu kiedy podano ostateczne wymagania i trochę się spinam teraz. Z góry wielkie dzięki za pomoc i odpowiedzi! :D
Witam,brak tu najważniejszej informacji,chyba nie tylko dla mnie.Czy będzie obsługa monitorów 21;9 ,czy znowu trzeba będzie kombinować jakimś Flawless Widescreen,em