Quantum Break na Xboksie One działa w rozdzielczości 720p?
XONE to najgorsza konsola syworzona przez czlowieka a zaraz kolo tego lezy i kwiczy kinect .
Ale przeca grafyka sie nie lycy.
Wow dziękuje za minusy cebulackie fangeje $ony :P
Zachowujesz się żałośnie, dlatego masz minusy ; )
Po tych akcjach co Microsoft odwalił też bym hejtował : )
Chcieli dobrze wyszło jak zawsze.
720p i szarpane 30fps lub na PC stabilne fps ale granie w okienku z MS store.
Zachwalają grę antyaliasingiem, bloomem, blurem etc. super rozmyciami. Do tego oślepiające reflektory.
Konsola nie musi tyle liczyć gdyby obraz był ostry jak żyleta nie było by 20fps.
na xone nikt nie kupi bo przeciętna jakość i niewiele osób go posiada a na pc nie ma na steama tylko śmieszny windows store ;] Śmieszne ale jednocześnie przykre bo lubię Remedy i ich gry i przykro mi z powodu że tak fatalnie dobierają sobie wydawców którzy wszystko partaczą.
Minęły już prawie trzy lata od premiery konsol "nowej generacji" a gry na XONE zamiast trzymać conajmniej ten sam poziom technologiczny (a najlepiej żeby z roku na rok wyglądały coraz ładniej) stopniowo go obniżają. Jak tak dalej pójdzie to za jakieś dwa lata trzeba będzie cieszyć się że jest 480p na XONE. Dobrze że ludzie w Sony mają jeszcze trochę oleju w głowie i prawdopodobnie szykują PS4 o zauważalnie lepszej wydajności bo oryginalne PS4 delikatnie mówiąc też nie jest jakimś technologicznym cudem.
Tyle, że posiadacze VR będą zmuszeni ją nabyć, bo na obecnej konsoli nie pograją w gry AAA
Technologicznym cudem może nie ale przynajmniej lepiej radzi sobie od XO.
Taka rozdzielczość to drama niczym jutubowa walka Gimper vs Ator, normalnie koniec świata.
Co za wstyd. Raz, że gra będzie wyświetlana w 1280x720p, to jeszcze w 30 fps? Co za rozczarowanie. Pokaż slajdów w najbardziej oczekiwanej grze, przez graczy Xbox one. Szczerze im współczuję. Nie ma co, nowa generacja, która ma więcej pomyłek na start niż Xbox 360 w całej karierze.
...wypełniony takimi efektami jak rozmycia, zdecydowanie może się podobać.
Nie ma to jak zakrywacza paskudnej grafiki (a raczej jej dostosowania do słabej konsoli) reklamować jako wspaniały efekt graficzny.
Rozmycie, 720p, 30fps , włączyć to na 65calowym Tv i można rzygać.
To tylko dowodzi że PC, to najlepsza platforma do gier! Dzisiaj nawet nie trzeba mieć jakiegoś super wypasionego PC żeby móc komfortowo pograć w 1080p i 60 fps na wysokich detalach.
A Xbox One to na pewno sroga lekcja dla Microsoftu, za że chcieli zamiast prawdziwej konsoli zrobić ''domowe centrum rozrywki'' do wszystkiego na słabych podzespołach AMD.
Trzeba mieć nadzieje, że następny Xbox powróci do korzeni i zamontują w nim podzespoły Intela i Nvidii, bo to już druga konsola co odstaje od Sony.
Pierwszy Xbox z podzespołami Intela I Nvdia wydajnościowo znacznie lepszy od PS2. Xbox 360 z kartą Ati AMD i trzy rdzeniowym procesorem IBM, słabszy od PS3 kartą Nvidia i potężnym procesorem Cell.
Nawet PS4 mimo, że ma tez słabe AMD, ale przynajmniej dali nieco lepszą kartę graficzną i Xbox znowu dostaje manto!
ps4 też ma podzespoły amd a kolejna generacja prawdopodobnie również będzie wykorzystywała technologię amd
Tak na marginesie.
Platforma testowa:
procek - i7-6700k - cena 1500 zł
karta - GTX970 - cena 1500 zł
The Division 1920x1080 ustawienia ultra
średnia ilość klatek 48, minimalna 28
sam procek i karta to 3 tys a 60 klatek ani widu ani....
Bazylisheq - Skylake nie oferuje zbyt większej wydajności względem czwartej najlepszej generacji procesorów od Intela. Powiedziałbym, że i7 4790K jest wydajniejszy. Zwłaszcza z dobrymi podzespołami i chłodzeniem. Poza tym, gry od ubishitu nie słynna z dobrej optymalizacji i wydajności na różnych sprzetach. Powiedziałbym, że zarówno 6700K i 4790K przy tej grze się nudzą. Ograniczeniem może być grafika. GTX 970 mimo iż jest wspaniały, to do takich procesorów jest niewystarczający. Jakaś 980 była by znakomita. GTX 970 w rzeczywistości miał być o wiele wydajniejszy. Ale NVidia chciała zarobić, więc wyszedł GTX 980.
No tak, nasza gra ma grafikę sprzed kilku lat, ale hej - są rozmycia i antyaliasing, wiec jest git. :D Nie no, wymówka i tłumaczenie jak u dziecka w przedszkolu. :D
No i o tym mówi Spencer, o jadzie na rozdzielczość, a nie wartości gry samej w sobie i ma rację.
Odpowiem tak ktoś mówi że jaki drogi jest pecet tylko że ja posiadam dwie karty gtx780ti od ponad 2 lat i w SLI w 1080p na ultra, żadna gra nie straszna! a kupiłem je już 2 lata temu. A nawet w 4K da się grać w 40-50 klatkach w dużą ilość gier oczywiście bez AA ale się da.
Więc to takie pierniczenie głupot na procku i7 4790K i dwóch gtx780ti w SLI jeszcze podkręconych, żadna gra nie straszna na ultra w 1080p! A warto dodać, że kupiłem te podzespoły 2 lata temu. Więc gadanie, że trzeba wymieniać sprzęt co rok jest bez sensu.
robinsongg - Jak już ochłoniesz to pokaż ten fragment o wymianie sprzętu co roku.
Jak to możliwe, że każdy news o konsolach to totalna kompromitacja tego sprzętu, chciałbym kiedyś kupić xboxa czy ps4 i zagrać w coś pokroju ARMY, Insurgency, Verdun, Red Orchestry, Rising Storm, Dirty Bomb, Natural Selection 2, SWAT, SQUAD, Operation Flashpoint czy wiele innych ambitnych strzelanin natomiast na konsoli króluje COD, BF czy HALO wszystko z auto aim assist aby casuale się nie męczyli za bardzo
i wtedy sobie przypominam zakup PS3 z grą MAG (Massive Action Game)
Źródło: https://www.gry-online.pl/gry/mag/zb253a#ps3
bitwy na 200 osób, duże mapy, pojazdy, cele poboczne ALE gra była zbyt ambitna i wymagająca przegrała z codem bardzo szybko, serwery pustoszały, szukało gry bardzo długo aż wyłączyli serwery 2014 (nawet tego nie doczekałem)
PODSUMOWUJĄC
nigdy nie będzie ambitnej/wymagającej gry FPS na konsolę bo nie znajdą się gracze w tym zalewie casuali związanych z COD i BF
dziwie się, że Dark Souls wychodzi na konsolę ale wtedy przypominam sobie, że na PC Dark Souls sprzedaje się lepiej więc balans zachowany
To dość naturalne, że profil gracza PC jest zupełnie odmienny od gracza konsolowego.
Wystarczy spojrzeć na społeczności, jakie tworzą się wokół wielu gier na PC, a jakich brak na konsolach. Mody, sprzedaż dodatków w porównywalnej liczbie do podstawek (np. AOW 3), fora, zdecentralizowany rynek (setki przeróżnych studiów i każde się utrzymuje), wierność marce.
Wystarczy porównać Steam z podobnymi mu tworami konsolowymi, aby zobaczyć różnice (Steam to żywe, tętniące miejsce - fora, mody itd.; podczas gdy np. PS store to tylko sklep).