Hitmanowi mogło pójść lepiej. Top 10 Steam (13 - 19 marca)
10 miejsce hitman. Widać że gracze lubią gry podzielone na części w 2016 Nowe Skrypt of Diuti z kampanią na części które trzeba kupić! Ale żeby je kupić musisz mieć abonament "skrypt of diuti campain pass" w MP jeszcze mniej zmian żeby zdobywać bronie musisz kupić "skrypt of duty MP Pass" i darmowe płatne dodatki np. Prełorder skrypt of diuti 2017, 2018 itd.
bardzo lubię Hitmana i kibicuję tej marce, ale dobrze że zostali skarceni przez rynek wydaniem płatnego dema a nie gry. Może to ich nauczy żeby z graczy nie robić idiotów.
Jak na grę we wczesnym dostępie, to 10. miejsce dla Hitmana chyba nie jest najgorsze...
Szczerze to nawet sie nie spodziewalem ile czasu spedze w pierwszym epizodzie Hitmana. Niby jest tylko jedna misja, ale Steam naliczyl juz 32h, a jeszcze nie zrobilem wszystkiego. Jest co robic, ale to jednak nie prawdziwe misje.
Cieszy pierwsze miejsce The Division, gra wymiata. Wciaga jak bagno i nie mozna sie oderwac. W zasadzie ta gra uratowala dla mnie Hitmana, bo nie odczuwam braku zawartosci, niemal caly wolny czas spedzam ratujac Nowy Jork strzelajac do wszystkiego co sie rusza ;)
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti.
Jego Makaronowość w swej nieskończonej mądrości nie dopuścił, żeby ten durny model sprzedaży zadziałał.
Też mi radość, że hitman kiepsko sobie poradził, a na szczycie wtórny nudny gniot mmo nie wiadomo co, od kłamliwego ubi.
Szkoda że Hitman znalazł się na tej liście. Gdyby wypadł całkowicie z topki sprzedaży, zaczeli by myśleć "a może ten model sprzedaży nie był takim dobrym pomysłem", teraz kombinują "jak tu oswoić resztę graczy z tym modelem sprzedaży". Osobiście kupię dopiero po wypuszczeniu całości, choćby nawet do kolejnej misji dodawali samochód za darmo.
@Verax, jeszcze jest możliwość, że przy nikłej sprzedaży anulowali by projekt i nowy Hitman by nie powstał. Część, która zapowiada się na najlepszą w serii, a na pewno najbardziej złożoną i rozbudowaną. Seria jest dość niszowa jak na grę AAA i zbyt dużego budżetu SE na nią nie dał, obawiając się, że gra się nie zwróci. Mając mały budżet IO nie potrafiłoby stworzyć rozbudowanych lokacji i rozgrywki. Przy obecnym sposobie sprzedaży, gra zarabia na siebie w trakcie tworzenia, więc nie ma ryzyka, że budżet się skończy a gra będzie niegotowa. To oczywiście tylko jeden z możliwych scenariuszy ;p.