Fallout 4: Automatron – trailer i data premiery pierwszego DLC
Ciekawe czy dodatki do F4 będą równie zabugowane jak te ze Skyrima.
Żeby nie być gołosłownym: np. w Heartfire jeśli powiesisz zbroję na manekinie to możesz pożegnać się ze swoim pancerzem(Unofficial Patch niewiele tu daje). Do tej pory tego nie naprawiono.
00:28 skynet w falloucie. Dopiero co stworzył robota , a teraz biega jak za swoim panem.
Nawet fajnie to wygląda, szkoda, że nic nie zmieni w nudnym gameplayu Fallouta, no chyba, że będzie ktoś grał pierwszy raz. Nie rozumiem, jak nawet z modami można nadal w to grać po przejściu gry, chyba tylko mod na multi by coś tutaj pomógł
nie wygląda to zachęcająco nawet na filmiku, ale zapewne dla maniaków się spodoba ja się trzymam od tego dlc jak najdalej
F4 to niezla gra ale baaardzo slaby Fallout...
A fakt, ze Bethesda praktycznie klonuje tu rozwiazania z F3...Tutaj widzimy "Mechanika" z 3ki, czy tez postac o tej samej zbroi, nazwie i mqnii produkcji robotow...Mimo wszystko "nieco" zalatuje to starym, odgrzewanym kotletem..."For Harbour " (czy jakos tak) z kolei poki co zapowiada sie piekielnie podobnie do "Point Lookout" z F3...Ech...Zobaczymy jak to bedzie. Mam tylko nadzieje, ze rownomiernie z "Mechanikiem" dostaniemy w koncu tryb survival i (jesli jes,cze nie jest dostepny, czego w sumie nie jestem pewien) Creation Kita...