Star Citizen - budżet produkcji wynosi już 110 milionów dolarów
Aż się skuszę i przetestuje skoro jest za free na co ludzie wydają tyle kasy :D
110 baniek za wersję alfa robi wrażenie.
I co z tego wynika? Mam wrażenie, że ta gra to taki kosmiczny DayZ - wieczna alfa, wieczny wczesny dostęp. Wieczne zbieranie kasy i wymyślanie coraz to nowszych obietnic bez pokrycia.
To jeszcze nie załapałeś, że największą kasę zarabia się na słomianych inwestycjach? Dopóki udaje, że pracuje, to kasa będzie płynąć strumieniem. Za kilka lat każdy o grze zapomni i wtedy będzie można spokojnie zamknąć projekt, będąc bogatszym o 100 baniek.
Jak juz ta gra kiedys wyjdzie to pewnie bedzie niewiele sie roznic od tego jakby dzis wydac Mario Bross. :)
Pograłem 20minut, słabo działało na mojej 4-letniej karcie, wywaliłem. Ile milionów?
Nie wiem ile -set osób ma ich studio, ale przy tym budżecie lepiej by produkcja była na ostatniej prostej :) Przy tych cenach statków, to wstydziłbym się dłużej odwlekać premierę.
Squadron 42 - to ratunek dla tej gry, ponieważ jest raczej pewne że przy tak gigantycznym budżecie da się zrobić fajną kampanie SP na 30-40 godzin z przerywnikami. Co będzie z pozostałą resztą, prawdopodobnie nic, rozejdzie się po kościach w wiecznej produkcji. W tym momencie w jakim jest gra, a w jakim ma być i biorąc pod uwagę czas zmian, to do 2025 nie ma co liczyć na premierę.