XCOM 2 z pierwszym, dużym patchem (lepsza optymalizacja, mniej błędów itd.)
"Lepsza optymalizacja" - zmniejszenie rozdzielczości cieni. No tak, bo przecież gracze nie mogli sobie przestawić z high na medium, muszą to devsi w patchu robić...
2 największe zmiany patcha:
- wabik (granat z hologramem) teraz jest droższy i przeciwnicy mają 100% szans na jego trafienie. Jest to totalny bullshit bo wcześniej taki granat mógł nas chronić całą turę - jeden przeciwnik spudłował, drugi zabrał pół życia i dopiero trzeci "zabił", a teraz każdy będzie trafiał i po 1-2 strzałach hologram nam zniknie. Tym samym stanie się bezużyteczny bo nie dość, że drogi i jednorazowy to jeszcze nieskuteczny.
-druga zmiana, bardziej na plus jest taka, że przy 100% szansie trafienia nie ma możliwości wykonania uniku. Koniec więc z pewnymi strzałami 100% trafienia i 70% krytyka gdzie przeciwnik robi unik i zamiast 20dmg dostaje... 2. Ponadto cele zaatakowane z ukrycia (nawet jeżeli szansa trafienia jest mniejsza niż 100%) nie mogą wykonać uniku w przypadku trafienia - co jest logiczne, bo nie spodziewają się ataku.