Jak sobie radzi Need for Speed na PC? Testujemy opóźniony port z konsol
poprzednia odsłona jeszcze się jakoś broniła i bawiłem się przy niej całkiem nieźle, tą część niestety sobie odpuszczam...kolejna gra po The Division gdzie grafika nie załatwi wszystkiego, potrzebna jest też dobra treść
Niedługo twórcy będą reklamować grę: "TA GRA DZIAŁA!!! JA CIĘ KRĘCĘ! WYKONALIŚMY KAWAŁ ŚWIETNEJ ROBOTY!".
Kto by pomyślał, że kiedyś wierzyłem, iż gry będą coraz bardziej rozbudowane, coraz bardziej angażujące, coraz lepsze, ale produkcje sprzed 10-20 lat wyprzedzają o lata świetlne współczesne gnioty pod tymi względami.
A tak w ogóle to ekipa z tvgry powinna robić więcej takich gameplayów, jak w kiedyś obecnej serii Gramy!. Teraz pełno jest jakichś filmów okołogrowych w stylu publicystyki, a zwykłego gameplaya z komentarzem nie uświadczysz, jak chociażby z gry Kingdom Come, która ostatnio weszła w fazę bety.
Jeden fragment mapy ma dzienne światło, choć słońce nie stoi w zenicie - jest po prostu jaśniej. Żeby było ciekawiej, pora dnia nie zmienia się stopniowo, tylko od razu, co wygląda idiotycznie. Poza tym, to praktycznie noc.
Czy gra oferuje aż jeden tryb kamery ? :>
Szkoda, że nie ma driftów w stylu Underground. Na dodatek brak dragów. Gra zamiast oferować więcej, niż odsłony sprzed 12-13 lat, oferuje znacznie mniej.
Jak możecie to sprawdźcie czy działa 21:9, chociaż materiał no nie zachęcił do tej odsłony.
W końcu mogę pograć na manualnej skrzyni.
Nowy Star Wars też ma tylko fxaa oraz txaa. Fxaa słabe, txaa bardzo wymagające. Do tego ten blur i to w obu ;/
Jasno jest też na samej górze mapy, poza miastem.
Wyscigi drag już są ale na konsolach.
spoko, ale dla mnie ścigałki nie mają tyle treści żeby płacić za nie 150 zł
Materiał spoko. Taki w starym stylu. Tego mi brakuje. Może czas do tego wrócić? Filmiki okołogrowe są fajne, ale wolałbym więcej klasycznych materiałów.
A co do samej gry, to wygląda spoko i tyle. Na pewno nie jest warta 150zł. Z pewnością kupię, ale jak zejdzie do 1/3 tej ceny.
nie grałem w full wersje, ale kilka godzin w becie, cały czas panowała noc... męczyło mnie to z czasem dłuższej gry. sam materiał - 10/10
Nie sprawdzałem ale z tego co kojarzę to brak wsparcia dla klasycznych metod antyaliasingu wynika zapewne z zastosowania deferred renderingu który musi szukać nowych metod na wygładzanie względem forward renderingu. Podobna sytuacja ma miejsce na silniku Unreal 4.
Brakuje mi tutaj widoku zza kierownicy. Nie rozumiem dlaczego twórcy raz dodają możliwość takiej kamery, a raz nie dodają. Skoro w NFS Shift dodali to mogli się już trzymać tego. Tym bardziej, że widok zza kierownicy w Need For Speed 2016 byłby naprawdę ciekawą sprawą. Dodało by to po pierwsze większego realizmu, a po drugie trudniejszego poziomu trudności. A skoro nawet dodali w tym NFS wsparcie dla kierownic no to nie rozumiem braku kamery zza kierownicy... No ale cóż... Może za kilka lat wpadną na taki pomysł ;)
Sposób prowadzenia samochodów wygląda żałośnie... Nie wiem co się stało z tą serią na przestrzeni ostatnich lat, ale dzisiaj Need for Speed nie liczy się już na rynku...
Co się stało z tą serią? To samo co z innymi grami EA czy Ubi. Tasiemiec wydawany z roku na rok. Gry coraz krótsze jedynie więcej błędów.