Need for Speed na PC – zobacz gameplay w 60 FPS i najwyższych detalach
Łał. 60 fps na pececie. Ssijcie mi pałkę pc master race, bo dałem wam obowiązujący standard. Nawet chwalę się nim w reklamach. Taki ze mnie dobry wujek EA.
Tylko mnie to żenuje?
I gość serio się cieszy z opóźnienia gry na pc, bo może zagrać w 60 klatkach? Z której ty spadłeś jabłonki kolego? W NFS Rivals zdjęcie locka to były dwa wiersze w linii komend. Myśłisz, że programiści EA są tak nieudolni, że zajęło im prawie 5 miesięcy ich dopisanie?
Swoją drogą ponoć to marny NFS. Ten filmik zdaje się to potwierdzać, więc mimo, że mój pc powinien być zdolny do wyciągnięcia tych 60 klatek. To nawet nie mam zamiaru się tym tytułem interesować.
Kolejna masowa produkcja, zrób byle gówno co roku, byle nazywało się tak samo. 1 min oglądania gameplayu i zieeeeewwwww.
Czyli przesunęli by rzekomo dać to co powinno być absolutną PODSTAWĄ, która musi być... aha
Ciekawy jestem skoro już się tak chwalą, jak z wsparciem dla 21:9.
Wyglada smakowicie!
Gościu zaraz się spuści nad tymi 60 fps w tym filmie, 100% materiał sponsorowany przez EA, sama gra pewnie średnia będzie może ciut lepsza niż poprzednie.
Matysiak - w Rivals odblokowanie FPS nic nie dawało bo na porządnych kartach gra się krztusiła robiąc ogromne framedropy bez powodu więc ciężko to nazwać odblokowaniem. Gra była pisana pod 30 fps i jak ktoś chciał 60 to musiał mieć pc za 5k. Oby teraz było lepiej.
Ale zgadzam się z waszymi opiniami - gościu prawie spuszcza się przez te 60 fps podczas gdy jest to podstawowa "funkcja" WSZYSTKICH gier.
Niestety, musimy to przyznać. Konsole zniszczyły rynek PC. Grafika stanęła w miejscu, a nawet zaczęła się cofać. GTX970 - karta za 1500zł ledwie ciągnie wysokie w Full HD w nowych grach typu division czy primal, które niczym nie różnią się od chociażby GTA 5 czy Watch Dogsów sprzed kilku lat. Podstawowe funkcje takie jak 60 fps są teraz podnoszone do rangi boskich... Świat zatoczył koło, pozostaje tylko cicho zapłakać w kącie i modlić się o rewolucję od zielonych - Pascala.
P.S. Bardzo się uśmiałem z jego zachwytów nad action camera - tego gówna które obniża kamerę na zakrętach. A chwilę później przywala w słup bo ta jego fantastyczna action camera zjechała na dół i samochód zasłonił mu słup znajdujący się na wprost niego. Nie wiem co za "geniusz" projektował pracę kamery w tej grze, ale powinien dostać medal.
Jakich porządnych kartach? Ja grałem w 60 fps na gtx 750.
Fakt, że nie na full, ale się dało.
Filmik tak zrobiony zeby za bardzo nie bylo cos widac .... , ale nie jest zle jeszcze z 8k i bedzie prawie DRIVECLUB.
OMG, koleś chyba zgarnął kupe kasy za ten "spust" nad tym materiałem... qrwa kogo by ten marketingowy lamęt miał przekonać????
Graficznie ładnie, ale cała reszta, prowadzenie samochodów, chora kamera.... Co z tego że jest wsparcie dla najnowszych kierownic, kiedy nie będzie można w pełni ich wykorzystać.
Nie dość że prowadzenie jest na poziomie ścigałek z NESa, to jeszcze znając życie gra obsługuje tylko 270° obrotu.
Kierownice takie jak g27 i Fanatec mają 900° (T500 ma 1080°) więc to jest swego rodzaju marnowanie potencjału.
Ta gierka nadaje się tylko na pady.
Nie no NFS zawsze coś w sobie miał, z tym że ostatnio przeginają z brakiem ruchu na ulicach. :( Myślałem że jak gra wyjdzie na piecyki to poprawią gęstość ruchu na ulicach a tu niestety pokazują że Zwykłych uczestników ruchu brak - Normalnie Czarnobyl - miasto wymarłe. :( The Crew to jest świetna gra mnóstwo aut ogromny teren i oczywiście ruch uliczny odpowiedni do miast i długich drug między stanami.
W TC całą mapę od Miami do Miami Najdłuższą drogą jechałem około 2,5 h na pełnym gazie. Więc jest co jeździć. Ciekaw jestem czy NFS poprawi się przed premierą z ilością ruchu na drogach. Na dzień dzisiejszy The Crew rządzi:)) I mnie osobiście bardzo się podoba.