Kingdom Come: Deliverance nie ukaże się latem; zobacz gameplay z bety
A fajnie by było gdyby mówili jak w Krzyżakach :D Byłoby więcej klimatu, mam nadzieje że tak ją u nas spolszczą. Bo ten angielski to jakaś porażka...
Jakoś mnie nie dziwi przesunięcie premiery...
No i coś czuję, że ta gra z powodu HYPE'u jaki wywołała i jakie nadzieje rozbudziła okaże się co najwyżej średnia lub dobra.
I nie ćwoki, nie oceniam po materiale wideo z bety, ble ble ble, to są moje odczucia po tym co sam zobaczyłem w becie. Trochę zaczynam żałować wydanych już na tą grę pieniędzy...
Konsolizacja.........gra już nie wygląda tak fajnie :( i klimatycznie.
Generalnie animacje i mimika....ogólnie wygląda to sztucznie i sztywno. Kurdę szkoda tej gry,oby poprawili bo naprawdę masa roboty przed nimi.
Moich nadziei ta gra nie zawiedzie, bo po prostu na nią nie czekam. Zagrać na pewno kiedyś zagram (choćby z tego powodu, że sapkowską "Trylogię husycką" cenię wyżej niż sapkowską "Sagę wiedźmińską"), ale w ogóle się nie napalam.
Najważniejsze, że już na samych gameplayach czuć klimat europejskiego średniowiecza - coś, co są w stanie oddać tylko Europejczycy, a czego Amerykanie kompletnie nie czują.
A tak w ogóle czy jest możliwość grania w trybie kamery TPP? Bo tryb FPP jakoś mi się w tej produkcji nie widzi, wygląda on... dziwnie i jakoś tak nienaturalnie.
Strasznie ładnie wyglądają lasy w tej grze. Widać tak jakby ktoś kładł każde drzewo i krzak osobno. Brak takiego odczucia "kopiuj-wklej". Z chęcią zagram.
Mam nadzieję, że poprawią trochę walkę mieczami, bo brzmi jakby tłukli się na kije i brakuje siły w walce.
Otoczenie wygląda ładnie i o dziwo nie wygląda to jak kolejna gra na cryengine ;] Niestety mordy i ich mimika to porażka, animacje i voice acting podczas dialogów również a szkoda bo to ważna rzecz ale już teraz chyba wiadomo że gra będzie stawiać na walkę i eksplorację bo fabuły czy ciekawych postaci tu nie uświadczymy.
Graficznie ładnie, walka wygląda sztywno a dialogi kiepskie. Do tego osoby podkładające głosy pod postacie nie pasują, szczególnie protagonista.
Przecież to oczywiste, że znie wszystkie elementy będą super dopracowane i nie chodzi tu o to że twórcy nie potrafili by tego zrobić lepiej, tylko o to ile osób pracuje nad tą grą, oraz jej budżet... nie oszukujmy się, ta gra to przetarcie szlaków dla tego studia (niezależnie kto tam pracuje), takie samo jak pierwszy Wiedźmin dla REDa, a rzucili się na cholernie ambitny projekt, który i tak prezentuje się świetnie. Dopracowania każdego elementu spodziewał bym się raczej w kolejnych ich grach, po tym jak dzięki pieniądzom ze sprzedaży, studio się rozwinie.
najlepiej jak gość chwile potem dostał z łuku... a później się okazało, że strzała nad nim lewituje
Ewidentnie się poddał. Bazmeg to w wolnym tłumaczeniu z węgierskiego "Je%ać to" i uciekł.
Strasznie kojarzy mi się to wszystko z Oblivionem. Gra jest naprawdę przepiękna, ale pozostałe elementy już takiego wrażenia nie robią.
Graficznie jest bardzo ładnie, ale animacje to już inna para kaloszy niestety. Jak tak to będzie wyglądało to kiepsko to widzę. Tak jak toś już wspominał, pachnie Oblivionem, gdzie grafika na tamte czasy była bardzo ładna, ale reszta... no cóż. Walka wyglądała jak machanie nic nie ważącym kijem. Mam wrażenie, że za zbyt ambitny projekt sobie wybrali. Im większe "hype" tym większe oczekiwania. Jak wiemy, trochę na tą grę jeszcze poczekamy.
Poza środowiskiem bardzo podoba mi się (mini)mapa w Kingdom Come - stylowa i klimatyczna, idealnie pasująca do realiów, w jakich rozgrywa się ta gra (w przeciwieństwie do tego wynalazku, który jest w Skyrimie).
Otoczenia świetnie... Normalnie WOW! Ale poza tym wygląda drewnianie (i to nie z uwagi na lasy i domki z drewna). Dźwięki dosłownie wzięte z d..y, mowa postaci sztuczna, zero zaangażowania w powstać, jakby po prostu czytali z kartki. Mam nadzieję ze to poprawią. Animacja walki też dziwna, chaotyczna. Ręce latają postaci i zasłaniają czasem pół ekranu. Sama walka też jakaś nierealistyczna. Zrobił pchnięcie w brzuch i zero krwi a dźwięk jakby w kłodę kijem uderzył. No ale cóż, to tylko beta i mogę jeszcze to poprawić. Zapowiada się całkiem nieźle.
Tytuł tej wiadomości powinien brzmieć "Kingdom Come Deliverance nie ukaże się", kropka.
Jak na etap bety to tyłka nie urywa, no ale zobaczymy co zaprezentuje finalna wersja.
P.S. Tego kto projektował modele twarzy rozstrzelałbym na miejscu...
- środowisko wygląda ciekawie acz nie widać większej z nim interakcji
- mapa zaprojektowana (przynajmniej w widocznym fragmencie) z gustem
- widać zaimplementowano tryb dobowy więc istnieje szansa, że także zachowania NPC będą go uwględniać
- postacie wyglądają bardzo kiepsko a poruszają się niewiele lepiej, brak im finezji w ruchu nie mówiąc kwestiach dialogowych
- oczy postaci jak u śniętej ryby (czy to symulacja choroby jest?)
- walka wygląda (i pewnie w odczuciu jest) jak ciosanie siekierą klocków z drewna
- saturacja kolorów nieco od czapy
- problemy z oświetleniem scenerii
- lektorzy angielscy w ogóle nie pasujący klimatem do gry, czuć aktorski dubbing,
- prowadzona postać wygląda wręcz tragicznie, nadzieje mam ze samodzielnie można ją stworzyć
- ilość możliwości ruchów w walce raczej nie poraża, strzelanie z łuku wygląda komicznie
widać gra wymaga jeszcze wiele pracy acz rokuje nadziej, jak dla mnie oceniając na bazie prezentowanego gameplay'a jest w fazie wczesnej alfy a nie bety -) najwcześniej to widzę ją na gwiazdkę br. lub nawet w 2017 (w zależności od liczby osób, która nad tym projektem ciągle pracuje). Tak czy inaczej tytuł wydaje się warty uwagi po jego finalnym dopracowaniu.
Grałem w betę i walka jest wymagająca ale ciekawa.
Natomiast optymalizacja to porażka. Dają nam ją do przetestowania, a nie da się w ogóle grać.
Na i7 4790k 4Ghz, GTX 980 4gb i 8gb ramu w full hd na very high/high chodzi od 25 FPSów do 45 FPSów i ma mocne zacinki.
Minimalna ilość RAMu do bety to 16gb, śmiech na sali.
Stary a co jest trescia fabularna tej gry lub celem glownym / nadrzednym? Innymi slowy na czym sie skupia rozgrywka? Na fabule czy raczej wolnym gameplay'u? Z czym moglbys to porownac?
Kiepsko to wygląda. Szkoda, bo czekałem na tę grę.
Widzę, że twórcy nie tylko mają problem z wypełnieniem gry interesującą treścią (tego się akurat spodziewałem), ale i całość kuleje od strony gameplayowo-technicznej.
Las i wszelka roślinność zwłaszcza w czasie deszczu wygląda w tej grze świetnie. Szkoda że chyba nic poza tym :)
Technicznie to ta wersja płynna i przyjemna nie jest. Świat wygląda jak obserwowany zza gogli. Obraz przesuwa się jak w starym pececie. Zdejmę z ulubionych. Szkoda czasu. To na razie uwsteczniony Skyrim.
Za grą dalej stoi scenarzysta, reżyser i projektant pierwszej Mafii, więc zdecydowanie ma moją uwagę.
To pocieszajace - jednak postacie wygladaja gorzej jak w Mafii wiec martwilbym sie raczej o narzedzia i dostepne mozliwosci techniczne - oceniajac oczywiscie na podstawie prezentowanego tu materialu z bety.
Zapowiadało się ciekawie a postępów wielkich nie ma. Nie wróżę sukcesu tej grze, jeżeli w ogóle wyjdzie z alphy/bety bo wiele jej brakuje. Fajnie wygląda las i tyle :)
W zestawieniu z Wiedźminem wygląda to wręcz zabawnie ;)
Jak na razie walka wygląda bardzo słabo. W ciosach nie czuć mocy i wygląda na to, że w zależności broń - pancerz jest coś nie tak.