Quantum Break – godzinny gameplay z gry Remedy Entertainment
Next gen:
- AI przeciwników brak.
- Brak możliwości zniszczenia źródeł światła, mają być statyczne.
- Błędy w rzucie cieni przez obiekty i postacie,
- Szkoda, że nie ma efektów postrzałów jak z pierwszego trailera MaxaPayne, czy MaxaPane 3.
- Przenikanie broni w modele postaci przeciwników,
- Przenikanie modeli postaci z obiektami.
- Bardzo niska rozdzielczość tekstur na ścianach, obiektach,
- Ewakuować się z Willem, Will kopie taczki jak by były piłeczką. WTF.
- Postacie w cutscenach ruszają się jak by mieli kij zamiast kręgosłupa i kij w 4 literach.
- mimika twarzy, biorąc pod uwagę wykorzystania twarzy prawdziwych aktorów, ich twarze są nadęte jak ropuch.
- Wybory z Amy. Zabić od razu, gdzie główny bohater to zobaczy i będzie chciał przeszkodzi, spowodować aby nagrała przemowę i zabić później. Opcja A, kto niby miał by się dowiedzieć o jej śmierci?, opcja B kto miał by uwierzyć w jej oświadczenie nagrane w ciemnym pomieszczeniu z lampą na oczach, po czym Amy znika ze świata.
- Szósty zmysł musi być. Gracz by się zgubił gdyby nie wiedział jakie obiekty są interaktywne i gdzie są przeciwnicy
- Nieśmiertelny bohater. 2-3 strzały z shotguna od przeciwnika w twarz i on nadal sobie wesoło biega i zbiera kulki na klatę.
- Zamraża przeciwników, zabiera im amunicje, a broń wyparowuję z rąk zamrożonych, Większą immersję zrobili by pokazując jak przeszukuje kieszenie przeciwnika lub zabiera mu broń.
- Draw Distance 2m przed bohaterem, Wypada z pomieszczenia, gra potrzebuje chwili aby załadować tekstury. To samo jak bohater się szybko porusza, renderowanie nie nadąża za bohaterem i tekstury są rozmyte,
- Kiedyś tuszowali niedostatki graficzne czernią, a tutaj mamy na każdym kroku reflektory, czy to z samochodów czy to stojące. Świecące w bohatera aby tylko konsola nie musiał nic więcej obliczać.
- 3 filmik stałe oświetlenie i jak ładnie mruga na ścianach wewnątrz budynku
- w pierwszym filmiku brak jakichkolwiek zniszczeń na białych ścianach po ostrzale, czy to samo na ceglanch w dalszej części. Tylko z określonych filarów odpada tynk.
Jak na tak długi okres produkcji oraz to, że gra ta ma niby wykorzystywać dobrodziejstwa DX12
Dawno nie oglądałem nic z tej gry ale to co teraz zobaczyłem to bieda. Gra była robiona ładnych parę lat, ma być flagowym pokazem technologii DX12, a wygląda jak średnia gra DX11.
wcogram [1]
Next gen: (...)
Ten tzw. next-gen oznacza tylko lepszą grafikę (tekstury, modele) oraz - w teorii - 1080p i 60 fps, czyli coś, co na PC było możliwe już - jak na tę branżę - dawno temu. W paru innych aspektach gry aspirujące do miana "next-genowych produkcji AAA" (cokolwiek miałoby to znaczyć) wręcz cofają tę branżę w rozwoju, a już na pewno nie posuwają jej naprzód.
Next-gen taka jego mać.
http://blog.arhn.eu/mit-60-klatek/
Kiedy ludzie się nauczą, że siła sprzętu nie ma wpływu na liczbę klatek. Choćby PS4 miało bebechy najlepszych PCtów na rynku to większość gier nadal chodziłoby w 30 klatkach.
A co do QB - jak na tak wyczekiwaną i popularną grę prezentuje się bardzo przeciętnie. Typowy shooter
Źle mnie zrozumiałeś. To nie ja rozumiem "next-gen" jako 1080p i 60 fps. To producenci konsol przy niemałym współudziale twórców tak promowali te konsole. Pisałem to ironicznie.
Moje wyobrażenie "next-genowego gamingu" jest zupełnie inne. I jakość grafiki (zwłaszcza tekstury) mieści się na samym końcu tego pojęcia, rzekłbym wręcz, że w ramach aneksu.
I żeby nie było - winą tu nie są konsole same w sobie, lecz przede wszystkim lenistwo twórców, którzy jak najmniejszym kosztem i nakładem własnym chcą wydoić jak najwięcej kasy wciskając graczom kit. Platforma nie ma tu nic do rzeczy.
Przyznam sie szczerze ze widze gre w sumie pierwszy raz, i to naprawde wyglada dosc srednio. Kolejny zmarnowany potencial po Alanie...
Przeciwnicy strzelajacy ogniem ciaglym nie posiadaja recoila zas nasza bron maszynowa pluje w kazda strone gdy przytrzymamy fire. Graficznie biednie, modele postaci mocno szutczne wygladajace.
To ma byc nextgen? Chyba dlatego gra powstaje i na PC jesli nie byla planowana...
Cóż, a jakiż to wielki next gen masz na pc? I z przekorności zaznaczę, że nie chodzi mi o mody podnoszące jakość jeszcze bardziej niż ultra w których pojedyncza 980ti się mocno poci.
Oculusa i VIVE - ale znam twoje zdanie na ten temat. Mnie to wystarcza by poczuc "nastepna generacje" i jest nastepna generacja ale nie dla wszystkich z powodow finansowych czy zdrowotnych.
Ciekawe z jakim spartolonym szajsem wyskoczą na pc.
Włączyłem losowy fragment, koleś narzeka, że nie może otworzyć drzwi, bo zmienili kody. Główny bohater mówi, że on je otworzy i otwiera je z bara...
Dalej nie oglądałem.
Streszcze ci, bo wlasnie skonczylem ogladac calosc - 90% czasu ten sam otwierajacy drzwi z bara koles biega chaotycznie miedzy dziesiatkami zolnierzy (chyba mocno slabo wyszkolonych, bo nawet nie probuja chowac sie za jakimikolwiek oslonami) co chwila przyjmujac na klate serie z broni automatycznej, ale go to specjalnie nie rusza. Niby potrafi kontrolowac czas, ale to tez wykorzystuje strasznie marnie, glownie zeby zamrozic na chwile danego przeciwnika, bo bez tego szanse na celny strzal ma bardzo male, lub zeby walnac przeciwnika z bara, i rozstrzelac go z odleglosci pol metra (lub sprobowac, bo i przy tym potrafi spudlowac z shotguna). To +/- wszystko.
" ..... bo nowa gra od Remedy prezentuje się zjawiskowo – co znajduje przełożenie w dość wysokich wymaganiach sprzętowych."
__________________________________
W którym miejscu widać tą zjawiskowość? :D Możliwe, że na moim monitorze jej nie widać :D
Hahahah bez kitu :D Zjawiskowo... gra ma wysokie wymagania, bo port pewnie ssie po same kule, przecież Gearsy mają podobne wymagania i zobaczcie, co się dzieje: http://wccftech.com/amd-nvidia-gears-of-war-ultimate-broken/
Przecież to jest beka. Dziwię się ludziom, że to łyknęli jak pelikany. Nie będzie żadnych różnic na PC, może minimalne. Wysokie wymagania są spowodowane słabą optymalizację. Deal with it.
Jaka ta grafika jest rozmyta... Zero ostrości no bo przecież ta gra musi działać na odtwarzaczu VHS. Ale mydlić oczy trzeba, jaka to zjawiskowa jest.
chwileczkę, grafika jest jaka jest, samochody mają niemalże kwadratowe koła i gra ma mieć takie kosmiczne wymagania ?! poważnie ? to chyba jakieś żarty co do tych wymagań.
PS. do grafiki nic nie mam ogólnie tylko do wymagań gry jak na taką grafikę
Pitolenie, graficznie ta gra akurat należy do ścisłej czołówki.
Gameplay też dobrze wygląda - szczególnie model strzelania. Cała reszta? Cóż coś w stylu Max Payne'a czy Alan'a w końcu to gra Remedy..
Jedynie ten główny bohater mi się nie podoba, poprzednia postać wydawała się ciekawsza