Fallout 4 – znamy szczegóły nowego trybu survivalowego
Wszystko fajnie tylko ten brak szybkiej podróży... Jak już to robią to niech, chociaż dadzą możliwość posiadania pojazdu, do którego trzeba zbierać paliwo, czy coś innego służącego do napędzania go. Plus jakieś modyfikacje. W F2 miało się już nawet własny środek transportu.
No dokładnie. Przemierzanie lokacji pieszo w pewnym momencie będzie bardzo nużące. Ewentualnie szybka podróż tylko z własnych "miast".
Dla moddera to jest dodanie linijki kodu i zapewne taki mod powstanie chwilę po premierze tego trybu.
A ja będę grał jak bethesda przykazała B)
2 rzeczy mi nie pasują: Ciężar amunicji w sumie może być uciążliwy ale to pikuś przy szybkiej podróży.....reszta na plus ! i jak najbardziej przerzucam się na survival mode :)
Ja marzyłem o trybie bez szybkiej podróży bo tak sam z siebie nie potrafię z tego zrezygnować
Od razu wyznam że nie jestem miłośnikiem trybu survivalowego, lecz bardzo cieszę się że będzie.
W końcu był jako opcja (dość "uboga") w Falloucie NV, zaś w Skyrimie rozbudowały go (nieraz dość monstrualnie ;)) mody tego typu.
Skoro "survival", to może być "pełną gębą", bez ulg w postaci trybu szybkiej podróży i zapisów gdzie się chce..
Raj dla "hardkorowców", czyż nie? ;))
survival a towarzysze dalej nieśmiertelni. powiększono zasięg widzenia po ostatnim patchu a postać będzie mniej widziała :)))))) w sumie ten super nowy tryb survival to teoerycznie standard dla crpg ;)
To zainteresowani jeszcze bardziej "prawdziwym trybem survival", będą sobie mogli dodać moda, który który będzie ich w razie "błędu" w "przetrwaniu", utrupiał na amen, razem z towarzyszem. To samo z zakresem widzenia oraz pogodą ;) Ślepota, mrok i pierony, co zabijają, ot tak, z przypadku i wszędzie ;) Będzie "standard" ;)
tak samo jak nie lubię takich trybów w crpg tak samo nie lubie full loota w mmorpg :) ale miły dodatek dla tych co to lubią... :)lecz nie dla mnie :)
podobny tryb można było sobie już ustawić za pomocą modów, ale ten wydaje się naprawdę ciekawy w połączeniu z modami na pełne obrażenia broni + radioaktywnym otoczeniem, będzie super !
Świetnie, że biorą pod uwagę popularność modów. Zapowiada się świetnie. Jedyną uwagę mam do szybkiej podróży. Będzie się dłużyć strasznie.
A będzie to jako dodatkowa opcja, czy jako najwyższy poziom trudności? Bo jeśli to pierwsze, to jestem jak najbardziej za, ale jeśli to drugie, to myślę, że gra byłaby zwyczajnie zbyt ciężka lub niegrywalna. Ekstremalna.
Każda z tych opcji powinna być do wyboru. Mimo że podoba mi się większość, to za cholerę nie zrezygnuję z szybkiej podróży. Nie będę godzinę latał przez pół mapy do jakiejś nory w której każą mi odstrzelić kilku bandytów siedzących w kanałach po drugiej stronie Bostonu, tylko po to żeby cholerny Preston powiedział mi "good job".
A poza tym to Bethesda powinna skupić się na narzędziach moderskich, ostatnimi czasy to jedyne co im wychodzi. Moderzy wykonają każde przyszłe DLC lepiej, szybciej i sprawniej.
Może na chwilę wrócę do Fallouta bo ten tryb wydaje się być ciekawy. Do tego uniwersum taki tryb survivalowy pasuje jak ulał.
Ciekaw jestem tylko czy będzie za darmo, czy każą za to zapłacić :P Może temu nie ma informacji oficjalnej o nim, po prostu cały czas się zastanawiają w centrali Beci :P