Pecetowe Gears of War: Ultimate Edition z bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi?
normalne wymagania , ale dla takiej gry to za wysokie :)
To mają być wysokie wymagania ? Michuu74: wszystko z Tobą ok ?
Jak na ponowne wydanie dość starej gry (prawie 10-letniej....), to tak. I to cholernie wysokie.
Ale Ty nie patrz pod tym kątem, tylko pod kątek ogólnego sprzętu. Poza tym graficznie zupełnie inna gra. też gadałem, że to praktycznie to samo, a jak się okazuje różnica jest mw taka jak między CoD 1 z roku 2002 a Black Ops 3 ;)
W zalecanych gtx 970, a komentarze "komputer z NASA". Hejt polaczków już z przyzwyczajenia.
Przepraszam, a gdzie w poście kolegi Michuu74 jest hejt? To że ktoś powiedział co wiedział to sprawa drugorzędna.
Tym "polaczkiem" to Ty jesteś, bo już oceniasz na podstawie jednego zdania z kapelusza.
Gra z 2006 roku hehe. Powinna chodzić na tosterach. W minimalnych powinien być C2D, 1GB RAM i GF 7600. Do 4K GTX 660. Dodatkowo Win Store Ex czyli gra z ograniczeniami. GG MS.
To są bardzo wysokie wymagania, jak na remaster gry z 2006 roku. Poza tym chcemy wersje na pc 2 i 3 części, a nie tylko 1 którą już dostaliśmy!
Nie porównuj tego remastera do setek innych dostępnych na rynku, w których to zmienia się zazwyczaj tylko obsługa wyższej rozdzielczości...
Po jakiego wała wypuszczają na Pc-ty drugi raz pierwszą część gry?
A pozostałe części mamy oglądać na youtube?
Po wymaganiach widać, że port optymalizowany na odpierdol.
Normalne wymagania. To, że oryginał wyszedł w 2006 roku nie oznacza, że ma mieć wymagania z 2006 roku. Assety się zmieniły, renderer też. Jakby to się nie zmieniło, to należałoby oczekiwać starych wymagań a tak -> nie. Ale po co ja się wysilam.
Wymagania jak wymagania. Trochę za wysokie, ale kto by się przejmował. Trochę sytuacja jak z GoW na PS4. Po co wypuszczać 3 część jak reszty się nieograło? Tak samo z Girsami na pc. Po co wypuszczać tylko 1 część.
Jak komuś nie odpowiada może zagrać w starą wersję, nawet w 4K.
Poza tym wymagania mogą być mocno zawyżone. Po prostu teraz taki standard, że wrzuca się w rekomendowanych i5 + GF970, a detale wysokie ustawia się właśnie pod tą kartę.
Wymagania minimalne to odpowiednik tego co siedzi w XO, co też nie jest wielkim zaskoczeniem. Ponad dwa lata po premierze konsol nikt nie będzie wspierał słabszych od nich PC.
Ja i tak w to nie zagram, mimo iż łapię się do rekomendowanych. Raz, że Windows 10 only, a dwa to nie mam najmniejszej ochoty grania w GoWa (niezależnie czy chodzi o grę z Xboxa czy PSa).
Dla mnie Gears of War stał się takim symbolem całej poprzedniej generacji. Bardzo powtarzalna, prymitywna rozrywka. Osłony, QTE i wąskie korytarze.
Jak zobaczyłem pierwsze zwiastuny Gearsów to wyobrażałem sobie grę, gdzie będzie więcej skradania niż strzelania, otwarty świat, zarządzanie bazą, zbieranie zasobów, elementy RTS. Niestety wyszła z tego prymitywna strzelanka przy której Contra z NESa to niedościgniony wzór.
Dla gracza zaprawionego w bojach na PCtowych shooterach z lat 90 i początku XXI wieku, dzisiejsze, albo biegam albo siedzę za osłoną i strzelam, gry to śmiech na sali. Paraolimpiada dla graczy, ale w sumie pad to taki niepełnosprawny kontroler.
Oby tylko Microsoft potem nie płakał, że na PC słaba sprzedaż. Na Steamie mamy setki świetnych gier, więc po co mielibyśmy płacić za (pseudo) AAA z konsol?
No i na szczęście nie stała się tym co myślałeś, że się stanie.
Co do sprzedaży. Zawsze dzięki takim praktykom jakaś część ludzi przesiądzie się na W10, a przecież o to tu chodzi.
te wymagania trzeba zacząć traktować jako dowcip na poziomie sucharów Karola
Wymagania raz, że zazwyczaj podają zawyżone, dwa, wiele gier do 1080 ma teraz w zlecanych 970 także ja niezbyt tu widzę jakieś kolosalne wymagania, a i to do tych opcji co niekoniecznie są opłacalne wydajnościowo, zazwyczaj się okazuje, że do ładnego w miarę 1080 starca karty sporo słabsze.
To, że stara gra nie ma znaczenia, bo zmiany są całkowite, wymienili grafikę całkowicie, a to zazwyczaj ona najwięcej podnosi wymagania.
Gra przeniesiona na UE4, to i pewno część kodu się uaktualniło automatycznie jeżeli używali uscripta, ale modyfikacje ue3 które tam użyli pewno olali, bo ue4 ma teraz wszystko gotowe, w końcu remaster to nie będą się trudzić za bardzo.
Żenada. Microsoft chyba nie wie co robi.
Niech tylko jeszcze powiedzą że to będzie w cenie normalnej premierowej gry PC, to pewnie im kilka sztuk zejdzie. I pomyśleć że kilka miesięcy czekałem na informacje i miałem kupić. Mają jednego klienta mniej.
Wymagania normalne, ale jak na taką gre, to za wysokie. Zwykły marketing. Microsoft na siłe chce pokazać, że xone jest jak za te pieniądze, bardzo mocną maszyną.
Rewolucja Dx12 chyba rewolucja portfela, Ktoś jeszcze wierzy w te bajki? Dx12 to nowy monpol gry tylko na top sprzęt, tylko pod DX 12 i tylko pod win 10.
Ale dx12 daje możliwości poprawy wydajności, ale są to tylko możliwości. To twórcy gry mogą odciążyć sterownik zajmując się niektórymi rzeczami własnoręcznie.
Rekomendowane: Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP/Vista
Źródło: https://www.gry-online.pl/gry/gears-of-war/za41e#pc
Wymagania Gears of War edycji na PC z 2007
Słabe te wymagania, myślałem że bedzie lepiej a tu kolejny nie wypał :(
Śmiech na sali. Odświeżone Gears of War już dawno ograne na XONE, na którym wyglądały pięknie. Ta gra wygląda lepiej niż 90% gier. Naprawdę. I chodzi w stałych 30 klatkach. Ciekawe jak pociagnie na konfiguracji w cenie XONE :P
Pojdzie na 'mietko' w 4k :) szkoda tylko ze nie ma jeszcze monitora 4k z g-synciem i wiecej niz 60hz refresh -_-
60fps jest dla frajerów. Prawdziwi faceci grają w 16K z minimum 120fpsami i smażą kurczaka w oleju którym są zalane dwa Titany X. Wracaj na lekcje.
@Imrahil Pewnie nawet nie wiesz co znaczy hejt. I NIGDZIE nie hejtowałem napisałem co myśle o wymaganiach. PS: I Tak będe w to grał na xone. Więc jaki hejt??
Jest takie coś jak odpowiedź... Jeśli forum dla Ciebie jest skomplikowane, to co dopiero złożenie PCta. Swoją drogą graj na czym tylko chcesz. W dobrą gre niech każdy zagra, chociażby na mikrofali.
Nuda...Zawsze wymagania mają być nie wiem jak wysokie a później okazuje się że na zwykłej mid-endowej karcie gierka hula bez problemu na wysokich ustawieniach. Powoli całe środowisko gier komputerowych i wszystkim co z tym związane zaczyna się robić jak wenezuelski serial.
Bardzo wysokie? 16 GB RAM i 6 GB w karcie graficznej to jeszcze ok, ale resztę to chyba każdy spełnia.
Nowy silnik, więc większe wymagania. Do tego, by pograć na fullhd w 60fps potrzeba gtx 970 (według twórców). Nie zapewnia tego Crysis 3 czy battlefront, więc wymagania nie są wysokie. To, że redakcja napisała "z bardzo wysokimi wymaganiami" nie oznacza, że takie są. Chcieli wywołać burze w komentarzach. Im więcej odświeżeń, tym lepiej.
Do tego, by pograć na fullhd w 60fps potrzeba gtx 970 (według twórców). Nie zapewnia tego Crysis 3 czy battlefront
Co?! Dobrze zrozumiałem? GTX 970 nie zapewnia gry w 60fps'ach w 1080p w Battlefroncie? Co ty pleciesz chłopie.
No oczywiście, że nie zapewnia stałych 60 klatek. Niektórzy piszą, że potrafi zjechać poniżej 50fps na Endorze. Nie mam tej karty, więc nie mam jak zweryfikować.
https://www.youtube.com/watch?v=9pe0yeCq95A
https://www.youtube.com/watch?v=TVIh9m6ylPY
Gdzie ci spada poniżej 50fps? Radzę więcej nie posiłkować się tym co ów "niektórzy" piszą, bo powyższe linki pokazują co innego.
Troche pogrzebałem na forach i faktycznie, 70-90fps w zależności od procka. Mój błąd.
Rozwala mnie jak to ludzie piszą, że gra z 2006 roku ma takie wymagania. No, ale widać urosły nam przez ostatni czas dziesiątki hejterów M$, którzy nawet nie wiedzą o czym piszą. Ale po co zwracać uwagę, że gra jest na nowym silniku i wygląda na podobnym poziomie co najładniejsze obecnie gry. Liczba "znawców", którzy nie wiedzą o czym piszą jest porażająca. Ja sam pewnie spróbuję grę, ale dopiero jak zapowiedzą 2 i 3 także na PC. Nie chce mi się przechodzić drugi raz "jedynki" (nie ważne jak dobra był), jeśli i tak nie poznam reszty historii.
Microsoft za wszelką cenę próbuje dwóch rzeczy:
1. Wcisnąć każdemu na swój "mega" wydajny win 10.
2. Pokazać jaki to mocny jest xone, pomijając kompletnie optymalizację tych crapów, które chce wydać na pc.
Kto miał ograć tytuł, ograł go w 2007 roku, lub remaster na xone. Na pc zagra garstka pozostałych z mocnym sprzętem. Reszta się popuka w czoło i wyciągnie środkowy palec :)
o ile wiem GoW:UE ma być przepisany na UE4 + na pewno będzie miał niezły pokaz możliwości silnika, więc wymagania chyba odpowiednio wzrosły jeśli gra ma reprezentować grafikę 2016 roku.
Czy ja wiem. Napewno będzie wyglądał lepiej, ale czy będzie to pokaz silnika? Wątpie. Niemniej jednak, jak na udostępnione materiały i zdjęcia, gra wygląda świetnie, a wymagania, bądź co bądź, nie są straszne.
Tak przeczytałem kilka komentarzy i się zastanawiam, czy zdajecie sobie sprawę, że ta gra będzie wyglądać jak współczesne produkcje? To ma być całkowicie nowy silnik, gra nie będzie graficznie raczej przypominać starego wydania, nawet na minimalnych.
Musisz się przyzwyczaić, że my jako naród narzekamy na wszystko. Nawet na to, co nie zasługuje na narzekanie.
Jakoś wątpię żeby wersja pc na tyle się różniła od wersji na xbox one żeby uzasadnić takie wymagania. Z drugiej strony microsoft mógłby coś zrobić z grami które były dostępne na gfwl.
Na konsoli jest tylko 30fps, więc będzie się różnic. Niektórzy w ogóle nie zwracają uwagi na płynność rozgrywki.
System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 Procesor: Intel Core i5 2.7Ghz / AMD FX 6-core Pamięć RAM: 8 GB Karta grafiki: kompatybilna z Direct X 12, 2 GB pamięci, GeForce GTX 650 Ti / Radeon R7 260x Miejsce na dysku: 60 GB
Rozumiem, że to są wymagania pozwalające uzyskać grafikę jak z XONE, więc na moje oko standard, a cały artykuł to trollpost.
16 GB RAM w zalecanych dla korytarzowej strzelanki... Ha. Ha. Ha. Kurde, nawet te 8 GB RAM w minimalnych dla tej akurat gry to jawna kpina. Optymalizacja... Jaka optymalizacja?
Jakkolwiek Quantum Break jeszcze jakoś tam może się sprzedać na PC (choć na pewno nie tak dobrze, jakby się mogła się sprzedać, gdyby była do wypożyczenia na Steam), bo to "coś nowego", tak Gears of War: Ultimate Edition wróżę porażkę totalną:
- 9-letni kotlet (XBO dostanie chociaż nowy akt, którego nie było na X360; a na PC był), który już w 2007 r. na PC obsługiwał rozdzielczość FULL HD,
- brak Steama,
- brak perspektywy poznania dalszej historii, która w "jedynce" kończy się cliffhangerem.
Oto przepis Micro$oftu na finansową klapę. No, ale jak zawsze winni oczywiście będą piraci.
Gdyby w grę wchodziła jeszcze "dwójka" i "trójka", to sprawa przedstawiałaby się deczko inaczej. No, ale...
"Panowie, nie mamy nowego pomysłu na nową grę a najdroższe/najlepsze karty naszego partnera (nvidii) słabo się sprzedają, co mamy robić?"
"Wydać stare gry w wersji HD i podnieść wymagania do gtx 980"
I tak oto zostałem kierownikiem w Microsofcie
Potwierdzam, tak było Panie kierowniku :D
kupa śmiechu z komentarzy, ludzie komentują ale w sumie nie wiedzą co :) wystarczy użyć google aby zobaczyć czemu zmieniły się wymagania, a jak ktoś nie chce zmian to przecież ma starą wersje która jest UWAGA tą samą grą !
Moje pytanie jest czy to nie ten czas na który czeka AMD ?
Do świata gier przychodzą już coraz częściej tytuły o zapotrzebowaniu wielordzeniowości a pomiędzy Intelem a AMD są duże różnice w specyfikacji przy porównywalnych cenach.
Dla niektórych graczy w Polsce zarabiających średnią krajową, te wymagania nie nastrajają optymistycznie. Osobiście, nie kupuje tego tytułu, bo już go mam. Świetną konwersje GoW 1 zrobioną przez PcF na czele z A. Chmielarzem, a 4k w ogóle mnie nie interesuje, ultra tekstury też nie, a maniakiem 60 fpsów nie jestem.
No właśnie ktoś, kto zarabia średnią, może sobie na takie wymagania jeszcze pozwolić.Średnia krajowa to coś około 2,6 tys netto. Chyba wielu może pomarzyc o takiej pensji.
Mogli by wszystkie części na PC dodać, ciekawi mnie to uniwersum ale specjalnie konsoli kupować nie mam ochoty
Boję się niezmiernie tego że Microsoft znowu porzuci PC po jakimś czasie. Dlaczego? Bo dają zbyt wysokie wymagania co przeniesie się na sprzedaż. Niby teraz pakują dużo w PC, jednak nie wiem czy bardziej zależy im na kasie czy na wciskaniu Win10 każdemu. Trochę zbyt nachalna strategia co mnie trochę niepokoi.
kupa śmiechu z komentarzy, ludzie komentują ale w sumie nie wiedzą co :) wystarczy użyć google aby zobaczyć czemu zmieniły się wymagania, a jak ktoś nie chce zmian to przecież ma starą wersje która jest UWAGA tą samą grą !
Po co piszesz drugi raz to samo? Wiem, że dostałeś minusy na poprzednią wypowiedź i próbujesz się ratować (nie brałem udziału, bo dopiero zacząłem czytać komentarze), ale miej trochę godności. To tylko internetowe kciuki.
Może i zmiana silnika na UE 4 ale powiedzmy szczerze że DX12 miał przynieść jakościowy skok względem wydajności ale widzę że jest na odwrót. Wydaje mi się konwersje tych gier z konsol na PC są tak fatalne jak Batman AK. I dlatego taka asekuracja odnośnie sprzętu... a co do wciskania win10 na siłę to jestem w stanie przeżyć ale kupowanie gier w windows store nie. Steam, Origin to fajnie i dobrze prowadzone platformy ( Uplay .. tragedia) a dla mnie WS to kolejny projekt jak Uplay nawet nie wiem czy nie gorszy... Więc dla dwóch gier z czego jedna jest wielką niewiadomą a druga odświeżoną wersją, nie warto ani przesiadać się ani kupować nowego sprzętu....
Gears of War Ultimate Edition to nadal Unreal Engine 3, oczywiście wzbogacony o cześć współczesnych graficznych rozwiązań technologicznych.
Jak dla mnie to twórcy dostają w łapę, żeby wymusić wymianę starych generacji sprzętu.
Ograłem wszystkie części Gearsów za wyjątkiem tej części od PCF. Jedynka świetna, dwójka ujdzie, trojka to już nieporozumienie. Przynajmniej w singlu. Ale GeoW to gra głównie do multika.
marcing805 [47]
Jedynka świetna, dwójka ujdzie, trojka to już nieporozumienie.
Jeśli chodzi o singla, to uważam podobnie, tzn. że ta seria - w przeciwieństwie do takiego np. Uncharted - to równia pochyła (w Judgment również nie grałem):
- Gears of War - bardzo doba (8/10),
- Gears of War 2 - dobra (7/10),
- Gears of War 3 - niezła (6/0), choć nie wykluczam, że taki mój odbiór tej części wynika w pewnej mierze ze zmęczenia formą oferowaną przez tę serię.
Co nie zmienia tego, że byłby większy sens wydawania/kupowania Ultimate Edition "jedynki", gdyby M$ postanowił wydać na PC także pozostałe dwie części.
BTW
Jestem ciekaw, za ile - przy tych wszystkich błędach, które robi M$ w przypadku PeCetowej wersji tej gry - M$ będzie chciał opchnąć tego niedorobionego kotleta na PC.
Jak już wspomniałem wcześniej, girsy to gra do multipleyera, więc stad moźe się brać regres serii z części na cześć pod względem singleplayera. Zmagania sieciowe mimo wszystko były coraz lepsze. Ja na pewno gry nie kupie, bo jedynkę ograłem dobre 4 razy a dla dodatkowych efektów graficznych nie mam zamiaru grać. Na Xbonie ludzie w to cały czas grają. Na PC podejrzewam, że szybko umrze.
Irek22 - moim zdaniem część II była bardzo dobra szczególnie dwa momenty, ale faktem jest że część III była najsłabsza, chyba za 5 razy podchodząc do gry ją skończyłem. Czegoś jej brakowało, ciężko powiedzieć czego, ale jednak.
Nie bardzo widać w co ta cała para idzie, ale niech sobie wymagają. Nawet nie wiem czy 60 GB na dysku miałbym dla tej gry ;)
Wymagania faktycznie przegięte, ale nie ma co się na razie wkurzać, bo tak jak w przypadku 90% są one wyciągnięte z tyłka albo wywróżone z fusów. Wystarczy spojrzeć, że stawiają obok siebie i5 2.7GHz i FX 6 wątkowy, oraz i7 oraz FX 8 wątkowy, gdzie najlepszy 8-wątkowy FX (FX-9590) jest słabszy od i3-6100!
Mnie najbardziej martwi rekomendowane 16 GB RAMu, mam 8 GB bo w życiu by mi nie przyszło na myśl, że w niedalekiej przyszłości gry mogą potrzebować więcej. XOne ma tylko 5 GB ram dostępne na gry i jakoś wystarcza!
A tytuł na głownej stronie Absurdalne wymagania GoW. Czy wymagania rekomendowane do FullHD sa absurdalne? oczywiscie, ze nie sa, sa bardzo przyzwoite. 4K? tutaj to sie nie dziwie chociazby karty z 6GB bo przeciez wiadomo, ze do grania w 4K trzeba na prawde mocnego sprzetu. Jak dla mnie wymagania sa trafione.