Might & Magic: Heroes VII z nową kampanią single-player
Ta gra powoli staje się tym czym miała być, przy okazji nowego patch usiadła na wolną godzinkę a skończyłem 5h później :) Ciekawe czy będą dodatki z nowymi frakcjami jak zapowiadali przed premierą, biorąc pod uwagę jak gra wystartowała może już zrezygnowali z tych planów, choć mam nadzieję że nie :(
Z tego co czytam na oficjalnym forum to wygląda na to, że nowy patch naprawił parę wcześniejszych problemów, a przy okazji dodał całą masę nowych.
Nie żeby mnie to jakoś zdziwiło. Szkoda, że tak spaprali tą grę.
Limbic mógłby chociaż zrobić tyle dobrego i oddać prawa do gry ludziom, którzy będą wiedzieli jak zrobić hirołsy na miarę 21w., bo szczerze mówiąc jest to jedyna część serii, w której nie ukończyłem kampanii.
Limbic nie ma żadnych praw do Heroesa - cała seria należy do Ubisoftu, Limbic tworzy grę dla UBI.
Teraz to bym zagral dopiero, szkoda ze wciąż nie ma szans na odpalenie gry na 32 bitowym systemie.
Gra jest ciekawa? - pół godziny po odpaleniu. 36 klas postaci? - podobne umiejętności, które sprawiają, że każdą klasą danej rasy grasz tak samo. Specjalizacje? - specjalizacja w magii ognia dla postaci, która nie może się jej nauczyć. Nie warto w to grać. A mogłem wydać tę kasę na WoW'a.
Kupiłem grę we wrześniu, ale na wersji premierowej nie można było grać. Niedawno postanowiłem zobaczyć jak tą grę połatali i powiem Wam, że w wersji gra w wersji 1.7 jest już grywalna.
Gra ma potencjał, ale moim zdaniem jest słabsza od poprzedniczki. Chociaż kilka ciekawych rozwiązań ma.
Szkoda, że UBI nie traktuje poważnie tej serii, bo to co robią z Heroesami to jakaś masakra.