Planar Conquest nową wersją Worlds of Magic – premiera na iOS i plany podboju konsol
Wastelands pojechało po bandzie. Tak to jest jak się bierze za coś, czego wcześniej sie nie robiło. Nawalili przy WoM, więc przerobili to pod iOS, a teraz bedą portować na duże platformy. "Świetny" pomysł. A nadal widzę, że pola bitew są śmieszne w porównaniu z Age of Wonders. Wyglądają, jakby projektował je fan figurkowego LotRa, bo takie "patelnie" z przeszkodami rzuconymi gdzieś po rogach i nie mających żadnego znaczenia były kiedyś normą na turniejach tego systemu.
Ta ramka o Arcen to omówienie sprawy bardzo po łebkach. Wychodzi z niej, że firma ma problemy, bo Starward się słabo sprzedało. Otóż to tylko część prawdy. Arcen faktycznie mocno w sprzedaż Starward Rogue liczyli, ale dlatego, że wczesniej przeszarżowali ze Stars Beyond Reach, którego produkcja się przeciągała.
Demilisz - po łebkach, bo to w końcu news o czymś innym. Z tym przeszarżowaniem to pewnie prawda, ale trudno im się dziwić - wiadomo, że nie będą robili gier coraz mniejszych. W ogóle to respekt, że kojarzysz tego deva.
Mam ich wszystkie gry po za Tidalis :) I większosć dlcków, nie mam tylko ostatniego (Destroyer of Worlds) do AI War i drugiego do The Last Federation.
A o tym, co się dzieje z Arcen można by coś oddzielnie skrobnać, bo dobrze nie jest, ale też nie jest tragicznie - firma dalej działa i mają zamiar skończyć Stars Beyond Reach. Starward Rogue sie nei sprzedało głównie ze wzgledu na to, że nie miało żadnej kampanii marketingowej (nie starczyło czasu) i fakt, że to typowa gra Arcen - bardzo fajna, ale też na pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżnia. Ktoś spojrzy na screeny i stwierdzi, że to kolejny twin stick shooter/bullet hell (i zasadniczo miałby rację, bo to na dobrą sprawę Binding of Isaac w uniwersum The Last Federation), a tych ostatnio nie brakuje odkąd Japończycy "odkryli" Steama.
Faktycznie o sytuacji Arcen Games moglibyście napisać coś więcej. Może kilka osób by wtedy kupiło nowe Humble Weekly. :)
Tak, tak, ja też mam większość ich gier i w Starward Rogue grałem i jest całkiem spoko od strony pomysłu (Isaac sci-fi z bardziej świadomym rozwojem "postaci"), tylko jak zwykle wygląda tak sobie i gameplay ma odrobinę zbyt drewniany. Miałem robić jakiś materiał o studiu, ale na razie nie było czasu.
Przydałoby się, mam wrażenie, że w Polsce sa praktycznie nieznani. Żadnych recenzji, może czasami jakiś news, ale też rzadko. A szkoda.