Raport Take-Two Interactive Software - 60 mln egzemplarzy GTA V w sklepach
Przychód to nie zysk, wiec nie bardzo można porównywać ich obecny przychód do zysku z tamtego roku. Dopiero obliczenie zysku z tego roku pozwoliłoby porównać zysk tegoroczny do zysku z roku poprzedniego.
Jak już chcieliście tak porównywać, to trzeba było napisać, że firma w tym roku miała przychód 414.2 miliony dolarów w porównaniu do 531.1 miliona dolarów w roku poprzednim.
Ewentualnie, że ich zysk w tym roku wyniósł 42.4 miliony dolarów do 40.1 milionów dolarów zysku z roku poprzedniego.
Wybaczcie post pod postem, ale czas edycji mi minął.
Co ty bredzisz.
Ale ja nie porównałem przychodu do zysku, tylko napisałem, że w 3 kwartale 2015 roku zanotowali stratę 42 mln $, a w 3 kwartale 2014 roku zysk 40 mln.
zvr:
firma wypracowała 414,2 milionów dolarów przychodu i 42,4 miliony dolarów straty w porównaniu do 40 milionów dolarów zysku w tym samym okresie rok wcześniej
Jak wół widać, że użyto "porównanie". Porównanie dwóch różnych wartości ekonomicznych, wskazujących na coś zgoła innego.
Pewnie jakieś 55 na konsolach i 5 na pc. I swoją drogą to sprzedali ponad 60 mln, a nie trafiło tyle do sprzedawców.
SteamSpy pokazuje 4 mln. Są jeszcze wersje pudełkowe (Rockstar Social Club). Więc pewnie gracze kupili od 6 do 8 mln egzemplarzy. (te 60 mln to liczba kopii które trafiły do sklepów, nie do graczy).
Nie Samson, sell-in oznacza, że sprzedano towar sklepom, a nie klientowi końcowemu, czyli nam, graczom.
Tu masz jakieś wyjaśnienie co na szybko znalazłem:
Sell-through refers to sales which reached the end consumer. Sell-in refers to sales into the retail channel - sales which just put product in the shelves, which the consumer might - or might not - buy.
http://seekingalpha.com/article/1814062-activision-sell-through-vs-sell-in
Jest to liczba, która trafiła do klientów, a nie do sklepów. Radzę poćwiczyć angielski.
W raporcie Take-Two jest napisane:
"Grand Theft Auto V has now sold-in over 60 million units worldwide across all platforms."
Z racji, że "Sell-in refers to sales into the retail channel" wychodzi, że to 60 mln trafiło do sklepów, a nie do graczy :P
@Samson1899 - tak, pocwicz angielski, przyda sie. 60mln trafilo do sklepu, nie graczy.
60 milionów trafiło do graczy. Poćwicz.
60 milionów trafiło do sklepów...
Firma Take-Two Interactive Software opublikowała raport finansowy za trzeci kwartał roku fiskalnego 2016.
Brawa za podróż w czasie :D