Star Citizen przez tydzień za darmo; kampania Squadron 42 będzie sprzedawana oddzielnie
Niesamowite jak zręcznie twórcy tej gry wyciągają kasę od graczy i jak dobrze im się to udaje. :)
Właśnie przetestowałem udostępnioną za darmo wersje. Totalna porażka, bug na bugu, zero zawartości, technicznie bardzo słabo. Nie wiem jak oni w ten sposób chcą zachęcić graczy do zakupu. Mnie skutecznie odstraszyli. Może za kilka lat, jak im się w końcu uda z tego zrobić grę. Obecnie to wygląda na demo technologiczne z ładnymi widoczkami.
Bugi są to norma przy takiej produkcji. Nie mniej jednak gra jest jak najbardziej grywalna: https://www.youtube.com/watch?v=p8eb9o0Dn84 / https://www.youtube.com/watch?v=jYN27zR8Kow
Za 20 lat może to ukończą.
Nie pojmuję tego co w tej grze ludzie widzą :D zwykły symulator lotów najzwyklejszym samolotem z texturami z kosmosu całkowicie nie oddający przestrzeni i wielkości kosmosu oraz bitwy iście ziemskie za 100 baniek :) Mnie szkoda 30GB pobierać wystarczą 2 filmiki które dj_sasek wrzucił bym dał sobie z tym spokój.
Ta alfa to nie jest symulator tylko zrecznosciowka :P fizyki nie zaobserwowano :P
ale nie byliście jedną z ponad miliona osób, które wsparły grę finansowo
Dowolne wsparcie nie wystarczyło by otrzymać gotową grę, wiec nie każdy z tych ponad miliona graczy otrzymał.
No i jak dla mnie dobra opcja, najbardziej mnie interesuje właśnie ten single.
Dodam w temacie, że obecnie najtańszy pakiet który daje dostęp do Squadron 42, czyli kampanii single player i Persistent Universe, czyli multi MMO - kosztuje 55$ (kiedyś kosztował 35$). Podejrzewam, że moduły sprzedawane oddzielnie, czyli kampania single i multi będą osobno kosztować koło 50$. Także jak kto woli. Inwestować teraz i zaryzykować, czy kupić dopiero jak gra będzie miała premierę. Czyli najpewniej w 2017 roku, chociaż są optymiści co mówią, że SQ42 wyjdzie w 2016 roku.
na i5 3,5 i GTX 970 i na low i na medium i na high są freezy co chwila na 10 sekund
po wejściu do hangaru też tnie, a statek sam przesuwa się po płycie, gdy się obok niego stanie - raz pojawił się hint "use" na statku, ale po chwili znikł i już nigdy nie wrócił mimo prób
zero normalnego konfiguratora joya, domyślnie wszystko jest odwrócone
jest jakiś trening, ale rzucający od razu na głęboką wodę -"domyśl się co masz robić sam!"
jest sposób by to jakoś normalnie przetestować?
Nigdy nie miałem żadnych freezów w grze, ale widziałem że sporo osób właśnie z i5 na nie narzeka. Spróbuj tego rozwiązania:
forums.robertsspaceindustries.com/discussion/294428/verified-solution-fix-for-crashes-in-ac-v1-3/p1
W hangarze powinieneś mieć +/- 100fps, w Arena Commander w okolicach 60 bez większych spadków fps i ścin. W Universe od 15 do 60, ale tu już wszystko zależy od serwera i nawet i7 klękają. Karta graficzna w chwili obecnej nie ma tak wielkiego znaczenia, byleby miała te 2GB pamięci.
Co do samej gry to trening jest zabugowany od kilku tygodni :P Najlepiej zacząć od Free Flight i zobaczyć w menu ustawienia klawiszy. Ale równie dobrze możesz od razu skoczyć do Universe i tam wszystko ogarnąć.
Na sprzęcie z sygnatury ustawienia very high:
Arena Commander:
Hangar - 60+ fps (dochodzi do 100 fps tak jak napisał nobby_nobbs)
Free flight - 60+ fps
Vanduul Swarm (z botami) - 40-60+ fps
Tryby Arena w multi - 35-60+ fps (przy pełnym lobby)
Social Module:
Arc Corp - 35-60 fps (niektóre lokacje niezoptymalizowane)
Baby Universe:
25-40 fps (ze względu na brak optymalizacji)
Jak widać na powyższych filmach grywalne. Trening jest zbugowany od ostatnich aktualizacji, sprawdziłem. Wcześniej gra na treningu nie cięła się w ogóle i nie było takich dziwnych błędów z dźwiękiem i np. nieotwierającymi się wrotami hangaru. To, że statek przesuwa się po płycie lądowania to prawda, ale tylko niektóre statki mają z tym problem. Jeżeli dobrze się orientuję to Mustang, 300i i 325a i chyba niektóre Hornety.
Tym ze słabszym sprzętem polecam user.cfg : http://redacted.tv/threads/custom-user-cfg-guide.41/ można zaczerpnąć trochę więcej klatek kosztem małych cięć graficznych.