Znamy zawartość premierowych modów do XCOM 2
Cwane. Darmowe premierowe DLC na którego stworzenie studio nie musi tracić czasu ;-)
Błąd w newsie - Xcom 2 nie dzieje się 20 lat po wydarzeniach z poprzedniczki, tylko w innym "uniwersum" gdzie Xcom przegrał walkę z obcymi w przeciągu 2 miesięcy, nie wynajdując nawet broni laserowej i strącając tylko 2 statki (z czego ten drugi to właśnie baza operacyjna w Xcomie 2).
No właśnie różne zapowiedzi mieszają w kwestiach fabularnych. Tak czy siak, poprawione na względnie neutralną wersję.
jakiś źródło twoich wypocin link co kolwiek.
Mitsukai -
Gra dzieje się 20 lap PO PODDANIU SIĘ ZIEMI, nie 20 lat po EU/EW. Enemy Unknown/Enemy Within kończy się zniszczeniem Templeshipa, XCOM dzieje się 20 lat po tym jak ludzkość przegrała wojnę i poddała się ludzkości.
Co do źródła:
- książka Xcom Resurrection, jest to prequel XCOMa 2.
- "When the aliens showed up, XCOM suffered massive casualties, and governments around the world crumbled in face of popular support to surrender. Then, the Earth was quickly overrun," Creative Director Jake Solomon
Ogólnie jest tak:
Następuje inwazja obcych, powstaje XCOM i wtedy cała historia rozjeżdza się na dwa uniwersa (po angielsku to timeline używają, nie potrafię sobie przypomnieć polskiego odpowiednika):
- Enemy Unknown/Enemy Within: ludzkość staje do walki, walczy skutecznie, pokonuje obcych
-XCOM 2 - ludzkość staje do walki, po strąceniu 2 statków XCOM upada (nie będę zdradzał szczegółów i powodów upadków, to są spoilery większej wagi, samo Revelation nie wyjaśnia tego ale książka czyta się przyjemnie a dodatkowo wyjaśnia co się dzieje z postaciami z EU), ten drugi statek to właśnie Avenger, XCOM staje się partyzancką organizacją.
Naprawdę ktoś liczył na moda typu Long War do Xcom 2 w dniu premiery?