Project Resurgence - oldskulowe cRPG zbiera środki na Kickstarterze
Witam, działam z ramienia "Nectar Game Studios" jako Nectar Ambassador. Cała drużyna chciałaby podziękować za zamieszczenie artykułu na temat Kickstartera "Project Resurgence" :) Good Vibes your way!
concept arty macie fajne, ale mam nadzieję że zainwestujecie też sporo w projektanta interfejsu i ekwipunku bo na tę chwilę wygląda to strasznie :)
@Malaga
Filmik zamieszczony na kickstarterze jest wersją Pre-Alpha. Dodatkowo "Nectar Game Studios" zmienia silnik gry z Unity 4 (na którym zrobiony był Pre-Alpha gameplay) na Unreal Engine 4 :)
@Szejmi
Oficjalnie Nectar Game Studios na razie nie stać na wydanie gry w innym języku niż język angielski :(
@nagytow
Dokładnie tak :) Cohhcarnage jest Współzałożycielem Nectar Game Studios.
Wygląda to fajnie, większość ekip od crowdfundingu i indie RPGów pozostaje przy 2D, Wy skusiliście się na 3D, i bardzo dobrze.
Z tego co widzę, warotby trochę poprawić i zmiękczyć animację poruszających się postaci.
Za to bardzo pozytywnie przyjąłem info o możliwości gry w czasie rzeczywistym z pauzą, bo tur szczerze nie znoszę.
Życzę powodzenia, i będę z uwagą obserwował Wasz projekt.
@Mastyl
Wielkie dzięki za wsparcie i dobre słowa :D
Co do animacji poruszania się postaci. Jak wspomniałam wcześniej odpowiadając na pytanie @Malaga, "Nectar Game Studios" zmienia silnik gry z Unity 4 na Unreal Engine 4.
Więcej aktualizacji na temat Project Resurgence będzie można znaleźć na stronie Kickstartera (w zakładce "Updates") gry podanego przez Gry-Online.pl na końcu artykułu :)
Czyli coś jak Dragon Age? Moim zdaniem wygląda miodnie. A że tak zapytam, przepraszam, bo nie znam całej ten koncepcji Kickstartera. Gdy ktoś wspiera tą grę, to może później liczyć na kopię gry, zniżkę lub coś, czy to dobrowolne wsparcie dla twórców?
@Koryu
Przede wszystkim dzięki za miłe słowa :D
Co do "Dragon Age'a". "Nectar Game Studios" przy tworzeniu gry "Project Resurgence" kieruje się przede wszystkim takimi grami jak "Baldur's Gate", "Arcanum", "Fallout 1 i 2" czy "Planescape: Torment". Więc gra nie będzie posiadała takiego stylu dialogów jak w "Dragon Age", ale bardziej jak w "Pillars of Eternity". :)
Co do Kickstartera to "Project Resurgence" będzie grą epizodyczną więc np. jeśli będziesz chciał/a wspomóc twórców i chciał/a otrzymać pierwszy odcinek gry musisz zarejestrować się na stronie Kickstartera, potem wybierasz zielony przycisk "Back this Project" i zaznaczasz nagrodę, gdzie widnieje $15. W ten sposób jeżeli Kickstarter zostanie pomyślnie ufundowany otrzymasz Odcinek 1 gry, którego przejście ma zająć od 5-10 godzin + ścieżkę dźwiękową z gry (obie rzeczy w wersji cyfrowej) i podziękowanie za wsparcie Kickstartera na stronie Internetowej twórców. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś na Kickstarterze kupić cały sezon (wszystkie 5 odcinków gry) to musisz zaznaczyć nagrodę $15 i w okienku "Pledge amount" zmienić wartość z $15 do $50. Warto dodać, że Kickstarter oferuje zakup całego sezonu o $5 taniej (normalnie odcinek 1 będzie kosztował $15 a odcinki od 2 do 5 po $10 każdy, razem daje to $55 za cały sezon) niż będzie to dla osób, które zechcą zakupić grę gdy ta już zostanie udostępniona dla reszty graczy.
Niestety Kickstarter nie zapewnia możliwości wsparcia danego Projektu przez Paypal :/
Powyższy opis przedstawia tylko sytuację w której ktoś chciałby otrzymać tylko cały sezon gry+ścieżkę dźwiękową. 1 odcinek Project Resurgence ma być dostępny na początku przyszłego roku prawdopodobnie przez STEAM dla systemów Windows, OSX i Linux :)
Jak wyżej - wygląda to całkiem dobrze (zwłaszcza jak na indie 3D nieznanego studia - wizualnie kojarzy mi się z Divinity: Original Sin).
Niemniej jednak polecałbym popracować nad muzyką, bo syntezatory aż ranią uszy. Tym bardziej, że muzyka (i dźwięk) to jest element, który wpływa na klimat bardziej niż grafika.
Mi osobiście wizualnie interfejs już teraz się podoba (no, oczywiście mówię tu tylko o tym, co widać na pierwszy rzut oka, a nie o ekran ekwipunku). Inna sprawa czy będzie funkcjonalny, intuicyjny i poręczny. Bardzo podobają mi się także podobizny postaci na portretach i w trakcie rozmów - nie zmieniające tego pod żadnym pozorem! Zwłaszcza nie zmieniajcie tego na jakieś pożalsięboże 3D, bo w takim np. Dragon Age wyszło to słabo.
Zmieniłbym za to obwódki wokół postaci (tych poruszających się na nie na interfejsie, wokół podobizn), na wzór wspomnianego wyżej Dragon Age: Origins - mniej pstrokate, mniej mdłe, mniej matowe i mniej rzucające się w oczy.
Czasu jeszcze trochę jest, więc dużo rzeczy może się jeszcze zmienić (tym bardziej, że osobiście przewiduję obsuwę... :P). Projekt będę śledzić.
Z ewentualnym zakupem poczekam jednak do momentu, gdy dostępne będą wszystkie epizody. I jeśli gra będzie do kupienia na GOG.com.
@Irek22
Dzięki za wsparcie :)
Jak już wspominałam wcześniej "Nectar Game Studios" zmienia silnik gry, więc wideo przedstawione powyżej jest w fazie Pre-Alpha. I owszem czasu jeszcze trochę jest.
Co do platformy wydania gry na razie mam informacje tylko na temat STEAM'a.
Project Resurgence właśnie trafił do głosowania na Steam Greenlight :)
Dzięki za miłe słowa :)