Squad przerywa ciszę radiową – Samiec Alfa kontra obiecująca strzelanka sieciowa
4:13 słychać strzały Kappa
Cieszę się na materiał, bo Squad to gra która dla mnie jest naj naj oczekiwanym w 2016. Niestety obecnie przy 15 fpsach na moim nienowoczesnym rigu nie da się grać (poza byciem medykiem), ale liczę na daleko posuniętą optymalizację choćby do poziomu Army 3 (a powinno być lepiej). Jeszcze nigdy nie obejrzałem na YT tak wielu godzin z gameplayu jak w przypadku Squad.
Uwielbiam gry wypośrodkowane między symulacją a grą akcji, ostatnim takim świetnym połączeniem było Insurgency w które zagrywałem się bardzo długie godziny. Squad wygląda naprawdę bardzo dobrze.
Potwierdzam, gra jest naprawdę dobra. Jest jeszcze trochę problemów technicznych z serwerami, ale imersja jest naprawdę duża. Tutaj fragment rozgrywki --- https://youtu.be/w4RBmimkRXs
Bardzo dobry materiał Hed! W zasadzie przedstawiłeś wszystkie najważniejsze elementy Squad jakie w pierwszej kolejności przychodzą mi do głowy - do tego w przystępny i zrozumiały sposób. Gra ma bardzo świetlaną przyszłość i jeśli po drodze nie dojdzie do jakiejś katastrofy to otrzymamy grę "na lata" dla fanów gatunku. Najbardziej nie mogę się doczekać pierwszej implementacji pojazdów i otrzymania nowego systemu animacji (podobnego do tego z serii Battlefield jeśli chodzi o poruszanie się postaci - moim zdaniem najlepszego ze wszystkich), a także nowej frakcji czyli Brytyjczyków. Jeśli chodzi o słabsze rundy ze względu na brak dobrego dowódcy, który spajałby obcych sobie członków drużyny to jednym ze sposobów na to jest po prostu wzięcie sprawy w swoje ręce i nauka dowodzenia, którą bardzo polecam:)
czy te wszystkie simy muszą wyglądać jak pierwsza Operacja Flashpoint? No żesz kurw@ czy postęp graficzny następuje wspak? Cofamy się graficznie ? Przecież to jakiś graficzny koszmar gracza.
Dość mam też pieprzenia że grafika nie jest najważniejsza. Otóż w takich symulatorach powinna być przynajmniej na przyzwoitym poziomie jak przystało na 2015/2016 a nie jak na początku dwutysięcznego. No litości
Z tą grafiką jak z roku 2000 to "trochę" przesada. Tak jak napisał DM. Modele postaci frakcji US Army i Insurgentów są placeholderami(tymczasowe). Poza tym w filmie przedstawiona była mapa Kohat, która moim zdaniem dość odstaje pod względem wyglądu do takiego Fools Road https://www.youtube.com/watch?v=FvjL74hIlxQ
Niestety taka jest domena gier z dużymi mapami - nie można mieć genialnej oprawy graficznej na tak dużym terenie, bo przez jakiś czas nie odpaliłbyś jej na żadnym komputerze.
Grafika jest bardzo przyzwoita, trochę gorsza niż ARMA 3, lepsza niż ARMA 2 - poza tym to dopiero wczesna alfa i wiele rzeczy to tzw. placeholdery, które w przyszłości zostaną podmienione
Dokładnie. Już teraz widać ja fajnie wykonali Rosjan w dwóch rodzajach umundurowania: pustynnym i leśnym. Zresztą to Unreal Engine 4 na którym można cuda robić i wersja ostateczna może mocno się różnić od tego co widzimy obecnie.
Szkoda, że gra jest taka droga, kupiłbym ale za nie więcej niż 20 Euro.
Ten opis pasuje mi także do Heroes & Generals z tym że tamta produkcja przenosi nas do czasów II Wojny Światowej