Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Snajperskie mity w grach

25.12.2015 13:04
1
szpen
84
Pretorianin

Dobrze gada. Przerysowana balistyka zawsze mnie śmieszyła. Odległość strzału bezwzględnego dla karabinu kałasznikowa, czy beryla to 350m. a przecież nie są to karabiny wyborowe. Pokazuje to jak bardzo twórcy gier przesadzają z balistyką. Co jeszcze mnie śmieszyło w sniper ghost warrior to to, że wiatr boczny miał wpływ na tor lotu pocisku nawet w dżungli, czy w wąwozie.

25.12.2015 13:59
2
odpowiedz
SuSzin
27
Chorąży

Arma 2 z odpowiednimi modami bardzo fajnie odzwierciedla sposób strzelania z broni wyborowej.

25.12.2015 14:13
3
odpowiedz
zanonimizowany1027056
59
Generał

Coraz lepiej jest na tv gry. Tak trzymać panowie. A może by tak kolejny materiał o wciskaniu sekwencji skradankowych do praktycznie każdej gry co zabija te ,,oldskulowe'' skradanki.

25.12.2015 15:22
4
odpowiedz
antolus
47
Centurion

Twórcy Squad postawili właśnie na taki realizm balistyki. Opadanie pocisku wystrzelonego z karabinku następuje dopiero powyżej 250-300m.

25.12.2015 17:35
5
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

mistrzem w odwzorowaniu balistyki i dzialania broni jak zawsze - red orchestra 2 - dziwne ze w wiekszosciach materialow pomijach bo wszysktie tematy jakie opisujesz o broniach w nich RO2 wypada najlepiej ze wszystkich gier nawet army wysiadaja

25.12.2015 18:03
6
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

/.

25.12.2015 18:10
7
odpowiedz
zanonimizowany1066120
28
Pretorianin

Największy mit snajperski jest taki, że snajper zawsze strzela w głowę. A tak wcale nie jest.

25.12.2015 19:34
8
odpowiedz
zanonimizowany1128809
17
Pretorianin

Jak zwykle player odbiera mi całą radość z oglądania, czekam na wersje youtube.

25.12.2015 20:10
9
odpowiedz
drayko
67
Centurion

Grę w red orchestra 2 odczuwałem tak realistycznie, że robiło mi się przykro po zabiciu przeciwnika ;-o

26.12.2015 00:16
10
odpowiedz
zanonimizowany1101535
23
Generał

Ciekawy material ktory prezentuje w glownej mierze glowna wade (ale tez i zalete) gier- czyli niezgodnosc z rzeczywistoscia. Z jednej strony to przeszkadza, ale z drugiej kto z nas chcialby grac w takie Dark soulsy z zachowana fizyka mieczy i zbroi? Albo w Coda, gdzie jeden strzal by nas zabijal? Gry to jednak rozrywka i takie uproszczenia sa konieczne.

26.12.2015 08:43
DogGhost
11
odpowiedz
DogGhost
146
The Way of The Samurai

Największy mit snajperski to brak drgającego celownika, który wciąż pojawia się w wielu grach w tym niektórych widocznych w materiale.

26.12.2015 10:27
Grey[TT][CFOG]
12
odpowiedz
Grey[TT][CFOG]
94
Pretorianin

Fajna seria. A jestes w stanie podac zrodlo statystyk z afganistanu?

26.12.2015 11:51
DM
13
odpowiedz
DM
218
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Największy mit snajperski to brak drgającego celownika

jakiego drgającego celownika?

26.12.2015 13:00
14
odpowiedz
BlowUP
58
Pretorianin

Fajny materiał !!!

26.12.2015 13:18
marcing805
😊
15
odpowiedz
marcing805
193
PC MASTER RACE

Ja w wojsku strzelałem z SWD. Nie polecam, gdy nie jesteśmy 90-kilowym byczkiem. Strzały z kałach to były przy tym jak myziania.

26.12.2015 19:39
yadin
16
odpowiedz
yadin
102
Legend

"Sniper Ellite" wprowadza wiele elementów realizmu w paraboli pocisku. Można nawet ustawiać stopień realizmu. To wszystko na nic, jeśli gra nie jest dobrze wykonana.

27.12.2015 10:12
17
odpowiedz
Grosz
2
Junior

Powiem wam że gdyby odzwierciedlili w 100% pracę strzelca i spotera to nie wiem czy ktokolwiek chciał by w to grać. Mnustwo liczenia, później nanoszenie poprawek na broń, oczywiście to wszystko po tym jak spoter znajdzie lub namierzy cel. Tak dla jasności to strzelanie w cel ruchomy jest nieefektywne lepiej strzelać do celów stałych, kaliber też ma ogromne znaczenie. A co do efektu coriolisa to też nie jest tak do końca, o tym wszystkim można pisać godzinami. Materiał bardzo dobry.

27.12.2015 23:59
roninwawa
18
odpowiedz
roninwawa
33
Chorąży

Świetny materiał ale mam trzy uwagi po pierwsze rekord swiata w bojowym strzelaniu na odleglość to obecnie 2814 m z 2012 rokuw prowincji Helmand uzyskanych przez zespół snajperów australijskich sił zbrojnych z kompanii D (Delta) 2. pułku komandosów (2 Commando Regiment), którzy ustrzelili oddając jednocześnie strzał do dowódcy grupy talibów, ale celny był tylko jeden pocisk , lot do celu to 6 sekund uzbrojenie to M82 A1 Barrett 12.7mm , poprzedni rekord z 2009 zyskany równierz w tejsamej prowincji to 2475 nalezał do brytola kpr. Craiga Harrisona ktoru ustrzelił 2 talibów zapomocą karabinu Accuracy International L 115A3 LLR zasilanego amunicją 338 Lapua Magnum

28.12.2015 00:01
19
odpowiedz
Ashu
6
Junior

Co do gier, które traktują o snajperach, dość fajnie oddaje to Arma 3 z modem ACE, tak jak mówiłeś, prędkość wiatru, wilgotność powietrza, kaliber i masa liczenia :D

28.12.2015 00:16
roninwawa
20
odpowiedz
roninwawa
33
Chorąży

Po drugie wypowiedź na temat zabójstwa Kenediego jest całkowicię błedna . Autor podpiera sią badaniami komisji worrena jak sadzę stąd te "trzy strzały". Rzeczywistości były 4 strzały ale strzał 2 i 3 sa oddane tak szybko ze nie w sposób wytłumaczyć ich predkoscia oddawanych strzałow z tego włoskiego gówna, które posiadł oswald, komunizujacy oswald swietnie pasował na killera ale jako były marine chyba by wybrał inna broń na zamach, ponadto w ciele JFK znaleziono pocisk z duzo leprzego mausera ,który tajemniczo zniknął, no i oswaldowi nigdy niczego nie udowodniono dowody były tak nikłe że akt oskarżenia by sie posypałby jak domek z kart, no i dla tego bo przed procesem "zbulwersowany " obywatel Ruby zastrzelił Oswalda na policyjnym parkingu pelnym stróżow prawa. Dowody te komisja senacka warrena świadomie zignorowała bo wskazywały na 2 lub wiecej strzelców. A to już nie sprawa samotnego wariata z wloskim muszkietem a spisek i tego tropu jak widać skutecznie starano się uniknąć w śledztwie

28.12.2015 00:48
roninwawa
21
odpowiedz
roninwawa
33
Chorąży

PO trzecie nie odsadzałbym gier od czci i wiary pod wzgledem nieczystego trzymania się taktyki działania. Rzeczywiscie podstawowa dotkryna działania strzelców z karabinami snajperskimi ustala snajperów najczesciej w zespole dwuosobowym i strzelców wyborowych w ugrupowaniu bojowym piechoty np składzie polskiej 7 osobowego desantu druzyny zmechanizowanej BWP 1 jest strzelec z SWD. Tyle teoria . W praktyce wszystko zależało od zadania, celu posiadanych sił i środków. Działano według schematu,ale działał czesto też pojedyńczy strzelec jako "samotny wilk" w swobodnym polowaniu za liniami wroga ( nie chciał za spotera zóltodzioba . który mógłby by siebie i snipa narazić ,a nie było czasu by wyszkolić chłopaka ), czesto snajper wogóle nie oddawał strzału ale działał jak zwiad lub wysunięty obserwator. często był dowódca całego złożonego zespołu np w polowaniu na wrogiego snajpera mając pod komenda grupe żólnierzy którzy wystawiali cele pozoracyjne ( chelmy na patyku kukly itp), obserwatorów, osłaniajace lub pozoracyjne karabiny maszynowe , dywizjony możdzierzy i artylerii w celu osłny lub nakrycia wrogiego snipa lawina ognia, rosjanie w trakcie II WW stosowali tez cale plutony lub kompanie snajperskie działace razem w polu i walczył też jako normalny zólnierz w okopie i to nie tylko snajperka ale i w krytycznych sytuacjach zwykłym karabinem ukrywajac karabin z lunetką ( jesli był bystry a robił tak np Sepp Josef Allerberger ) aby nie zostać z nim przyłapanym

31.12.2015 17:25
Adrianun
😉
22
odpowiedz
Adrianun
122
Senator

Twoje materiały rządzą Gambri!

09.02.2018 20:18
yadin
23
odpowiedz
3 odpowiedzi
yadin
102
Legend

Mitem jest to, że można mieć snajperkę z tłumikiem i trafiać z niej przeciwników z pół kilometra.

09.02.2018 23:55
DM
23.1
DM
218
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Głupoty. Snajperzy bardzo chętnie korzystają z tłumików, większość je preferuje z wielu powodów i na pewno nie narzekają, że mają mały zasięg

11.02.2018 03:22
yadin
23.2
yadin
102
Legend

Aha.

11.02.2018 07:07
Matysiak G
23.3
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Tlumiki w fpsach to materiał na kolejny film z cyklu "mity w grach".

tvgry.pl Snajperskie mity w grach