Przegląd Tygodnia - nowa ścieżka dla Kojimy i inne wieści
I jest mój ulubiony duet przeglądu tygodnia dzięki chłopaki za kolejny zabawny i rzeczowy zestaw informacji :)
Patrząc na miniaturkę pomyślałem, że to Vermi, który zapuścił brodę wita się z Kojimą. :D
Ja tam w ogóle nie widziałem klimatu Mafii, niestety. Wyglądało to jak mieszanka GTA i Sleeping Dogs.
Już bez przesady... Pierwsza Mafia była dobrą grą, natomiast dwójka bazowała tylko na sentymencie do jedynki. Trójka zapowiada się wspaniale. Lepsze fury, lepsza muzyka... Zgodzę się z tym, że te finishery są niepotrzebne, choć jeśli są opcjonalne i od ich (nie)używania zależy jak potoczy się fabuła to nie mam nic przeciwko.
Gameplay jak gameplay. Mnie interesuje, jak będzie wyglądała możliwość eksploracji całego świata. Chciałbym zobaczyć mapę tej gry. Na razie nie wiemy, co to ma być. Czy zrobią tylko zamknięte miasto, czy też powiększą teren o dostępność takich miejsc, jak w GTA V. W to ostatnie nie wierzę - za wysoki poziom. Tak samo mam wątpliwości co do zadań. Wygląda na to, że większość z nich będzie wyjątkowo nieoryginalna. Będzie trzeba gdzieś pojechać, coś zabrać, a potem wdać się w strzelaninę i przejść lokację po wszystkich korytarzach, by wystrzelać wszystkich przeciwników. Tego się obawiam.
Nie wiem, jak się projektuje gry w okresie przedprodukcyjnym. Czy robią to ludzie na tyle inteligentni, aby zdawać sobie sprawę z faktu, że popularność serii to tak naprawdę klimat pierwszej części. Z drugiej już dużo mniej. Nie bałbym się swobody i zróżnicowanych misji pobocznych, które można zrobić kiedy się chce. Za to obawiam się jednego. Po przejrzeniu filmów z gameplayem odnoszę wrażenie, że już gdzieś to widziałem i to e nie najlepszym stylu. Przypomina mi się "Watch Dogs" Gra szumnie zapowiadana, by doczekać się cichej premiery i stać się największym rozczarowaniem 2014 roku.
Wrażenie jest niezłe, ale na fajerwerki i wodotryski bym nie liczył. Gra ma wiele szkolnych rozwiązań. Na przykład auta eksplodujące jak beczki z benzyną o jednej serii, strzelaniny w centrum miasta, które wyglądają jak kiepski shooter. Poza tym mechanika głównej postaci. Gość wygląda jak napakowana parówa, mało inteligentny łoś, z którym gracze nie będą się utożsamiać. Postać się ślizga zamiast iść. W wersji pre-alfa jest stanowczo za mało naturalności i realizmu.
yadin - ale ty jesteś głupi niech cie szlag. Masa ludzi ekspertów widziało na targach tą gre i maja same pozytywne opinie. Po drugi Gta 5 to przerelamowana kaszana pojebana gierka.
Przegląd bardzo fajny ale te wygłupy z tablicą chyba nie były potrzebne...