Graliśmy w RimWorlda – hardkorowy miks Fireflya i Dwarf Fortress
Dla mnie gra genialna, ale trzeba w niej wiele dopracować, ale nawet na tym poziomie gra jest genialna.
Kolejne gowno bez grafiki. Ile jeszcze? Jak zyc?
9.6 srednia, gracze albo zdurnieli do cna, albo trzech ich ocenilo i dwoch dalo 10 a jeden 9.
Cóż zapewne logiczne argumenty nie mają szans w starciu w debilem, ale spróbujmy.
Grafika w grach się liczy mniej niż jej grywalność.
Grafika w Rimworld nie jest taka bo ma mały budżet(albo słabych grafików) tylko dlatego, że taki był zamysł. To się nazywa "grafiką stylizowaną". Bo reprezentuje konkretny styl.
Żeby na gry online pojawiła się ocena musi zagłosować kilkadziesiąt osób.
Na steamie 97% recenzji jest pozytywna. I jest to na chwilę obecną 21 655 recenzji.
A większość negatywnych recenzji dotyczy tego, że albo ktoś jest biedny, albo gra jest za trudna, albo ma słaby tutorial.
@Mwa Haha Ha ha – domyślam się, że trollujesz, ale... RimWorld ma mniej więcej tyle ocen co Total War: Warhammer czy Far Cry Primal (na PC), a porównajmy marketing i siłę tych marek. To naprawdę fenomen.
Dobre :D akurat dziś wróciłem do tej gry, wcześniej grałem w bodaj A8. Kapitalna produkcja. Jedna z niewielu gier, które w ostatnich latach sprawiły, że nie mogłem spać w myślach układając kolejne posunięcia.
Nie wspomniałeś o dwóch ciekawych faktach.
Team tworzą 2 osoby (reszta okazjonalnie wykonuje grafikę i muzykę), jedna z nich to Polak, Piotr Walczak.
Jakiś czas temu, autor projektu wziął sobie "wolne" na okres pół roku , co miało znacznie spowolnić progres.
Cały ciężar gry spoczywa obecnie na Polaku, w którego umiejętności wielu powątpiewało. Zaskoczeniem była niedawna zapowiedź dużego updatu wprowadzającego ogromne zmiany - wystarczy wspomnieć o systemie relacji międzyludzkiej, karawany, nowe biomy, system historii każdego kolonisty.
@kapciu – o wszystkim w przypadku tak rozbudowanej gry napisać się po prostu nie da :) Ale w takim razie dodam jeszcze, że RimWorld ma fanowsko tworzone polskie tłumaczenie, które - choć niepełne i czasami toporne - to obejmuje już całkiem sporą część gry.
Gra naprawdę ciekawa, ale przez lekką toporność nie potrafiłem się w nią wciągnąć.
jedna znajlepszych gier a nadal w dewelopmencie :) i powiem szczerze modderz rowniez dodaja wiele do rozgrywki i poza wydajnoscia w pewnych momentach, juz teraz ma wiecej niz wiele podobnych produktow :) takze szczerze polecam!
Od poczatku niemal pierwszej alphy bylem bardzo zainteresowant ta gra, gralem jakis rok temu i b. fajna ale wymaga rozwoju zdecydowanie. W tamtej fazie za wiele wagi trzeba bylo przywiazac do obrony kolonii a z kolei w trybie "pokojowym" brakowalo wrecz ekwipunku i materialow do rozwoju gdy nie moglismy ich pozyskiwac z pokonanych najezdzcow wiec bylo jeszcze duzo trudniej sie rozwijac, ja ten tryb wybralem na poczatek i okazal sie nie najlepszy. Podobna grafika (b. fajna) i interfejs to Prison Architect ale grajac w tym samym czasie w PA duzo bardziej mi sie spodobal w jego (dalszej) fazie rozwoju.
Hardkorowy? Grałem w to z pół roku temu i wydawało mi się raczej casualowe i mało rozbudowane. Przyjemna gierka, ale moja ciekawość wyczerpała się po 2 dniach jak już dowiedziałem się jak co działa.
Jezeli oprawa audio wizualna to podstawa a nie mechanika gry to ja wysiadam z tego pociagu....
Kolejna gra, która jeszcze nie wyszła, a ma masę ludzi, którzy się w nią zagrywają. Widać, że w tych czasach gry AAA też idą tym tokiem i dostajemy gry niepełne, a ludzie i tak to kupują.