Squad - następca Project Reality zadebiutował w Steam Early Access
Project Reality dali za darmo to teraz będą chcieli to sobie odbić jakąś porojoną ceną za półprodukt z Early Access.
Project Reality dali za darmo to teraz będą chcieli to sobie odbić jakąś porojoną ceną za półprodukt z Early Access.
Co?! Oczekują wynagrodzenia za swoją pracę? To bydlaki...
Cena jest na normalnym poziomie. Zanim nie zadebiutowała na Steam to można było kupić jeszcze 10 dolarów taniej. A sama gra już teraz jest bardzo grywalna i wygląda znakomicie.
No ładnie, jeżeli statystyki na steamspy mówią prawdę to grę kupiło już ponad 10 000 osób co daje okrągły milion peelenów zysku dla studia, do podziału na 5 osób po 200k. Kasa już jest więc można zwolnić tempo i wydawać aktualizacje raz na miesiąc. Jakim trzeba być idiotą żeby dawać 37 euro na niedokończoną grę w EA.
Cena jest na normalnym poziomie.
A no tak zapomniałem że to wczesny dostęp a przecież tam gry chodzą po 50-60€...
zapłacisz im swoim shitpostowaniem?
Nie. Zapłacę im taką cenę wtedy gdy gra ukaże się w pełnej wersji i będzie tak dobra jak wspomniany wcześniej Project Reality.
Jakim trzeba być idiotą żeby dawać 37 euro na niedokończoną grę w EA.
A to jakim debilem trzeba być żeby dawać 49/59 euro za niedokończoną grę w 'pełnej' wersji, wydanąprzez EA czy Ubisoft!
Maruda---> Ci "idioci" jak ich określasz to w większości goście, którzy grali przez lata w rewelacyjnego darmowego moda i teraz postanowili wesprzeć twórców finansowo (niektórzy robili to też wcześniej przez dotacje).
Nie zapominajmy gdzie żyjemy. Tutaj wszystko się należy za darmo, ewentualnie za pół darmo i w sumie to jeszcze powinni nam dziękować, że chcemy obcować z ich produktem.
T_bone będzie jakieś gramy z Squad? Gra aktualnie jest top #1 bestsellerów na steam.
Trochę drogie, ale za to na UE4, może być z tego kawał dobrej gry. Małe studio to może nie będzie takiego zalewu DLC (patrz Insurgency tam też nie ma żadnych, cały nowy content jest za darmo). Jak stanieje to może się skuszę, ale z tego co widzę bez konkretnej ekipy 10-15 ludzi nie ma co podchodzić...
Gdyby ta grupka moderów była tak dobrze znana jak Ubisoft lub EA nie mieli problemów z wydaniem gry w obecnym stanie bez EA za 60 euro jako pełna wersja, to co zarobili do tej pory pozwala na dokończenie gry bez konieczności wydawania jej w Early Access za taką kasę, EA oznacza zwykle że gra jest na tą chwilę niedopracowana, pełna błędów, gracz nie będzie mógł czerpać 100% satysfakcji z rozgrywki, upłynie sporo czasu zanim twórcy załatają wszystkie bugi i dodadzą obiecaną zawartość, więc krótko mówiąc nie jest warta obecnej ceny. A przy okazji, Squad jest obecnie najdroższą grą w Early Access, a biorąc pod uwagę wszystkie pozostałe gry na Steamie zajmuje 141 miejsce.
Wysoka cena gry w Early Access ma także jeden jeszcze powód - tylko oddani gracze kupią Squad zapobiegając tym samym napływowi samotnych wilków do społeczności i regulując jej populację potrzebną do testów. Gra do końca listopada była dostępna za $30 (10 dolarów mniej).
to co zarobili do tej pory pozwala na dokończenie gry bez konieczności wydawania jej w Early Access za taką kasę
A skąd Ty możesz niby to wiedzieć?
EA oznacza zwykle że gra jest na tą chwilę niedopracowana, pełna błędów, gracz nie będzie mógł czerpać 100% satysfakcji z rozgrywki, upłynie sporo czasu zanim twórcy załatają wszystkie bugi i dodadzą obiecaną zawartość
Tysiące osób, które kupiły i grają od dawna jest innego zdania.
więc krótko mówiąc nie jest warta obecnej ceny
Krótko mówiąc to co najwyżej Twoja opinia:)
antolus---> Będzie, ale kiedy to ciężko powiedzieć bo trzeba przetestować liczniejszą ekipą co w okresie świątecznym może być utrudnione.
Wysoka cena gry w Early Access ma także jeden jeszcze powód - tylko oddani gracze kupią Squad zapobiegając tym samym napływowi samotnych wilków do społeczności i regulując jej populację potrzebną do testów. Gra do końca listopada była dostępna za $30 (10 dolarów mniej).
Albo za 70$ za dostęp do alphy. Jeszcze w czerwcu autorzy chwalili się że dostali na kickstarterze ponad 300 000$, oddani gracze kupili grę na długo przed tym zanim zadebiutowała na Steamie, obecna cena dla szerzego grona jest absurdalna.
Bez sensu aż tyle płacić. Zwłaszcza gdy mamy Project Reality za darmo, który jest praktycznie idealny jeśli chodzi o gameplay tego typu. Czy może po prostu ludzie lubią płacić ponad 30 euro za lepszą grafike?
Gdybyście potrzebowali więcej ludzi to na forum gry jest topic z polską społecznością
http://forums.joinsquad.com/topic/3983-squadpolish-communitypolska-spo%C5%82eczno%C5%9B%C4%87/
@Jasper sproboj zrobic nawet pół z tej gry za darmo to oddam ci honor, żydzie. Lazdy by chciał za darmo nieroby nie wiesz ile to pracy kosztuje więc nie komentuj. Nie chcesz nie kupuj
Takiego crapa to cebulaki bronia, a do dayz, kilka razy bardziej rozbudowanego sie przypierniczaja. Zal patrzec.
Big Boss_88--> Żyda to sobie poszukaj w rodzinie tam go najprędzej znajdziesz. To po pierwsze. Po drugie ludzie odpowiedzialni za tą grę już dawno temu zebrali pokaźną sumę (mocno przewyższającą ich minimalne oczekiwania) na zbiórce społecznościowej więc nie widzę powodów by wydawać grę w EA za cenę niewiele niższą od pełnego produktu bo ze środkami raczej problemów u nich nie ma no chyba że chcą zrobić grę AAA. I po trzecie to EA więc nie wiadomo ile czasu zajmie stworzenie pełnej wersji i w jakim tempie będą posuwały się prace (choć patrząc na Project Reality to można zakładać że sobie trochę poczekamy).
A po co mają jeszcze coś robić przy tej grze, poczekają aż wpłynie więcej kasy, potem projekt przejmą jakieś żółtodzioby a sami przejdą na wcześniejszą emeryturę, tak jak to zrobił twórca DayZ, nikt niczego nie zauważy.
Wy i te Wasze teorie spiskowe. Ci deweloperzy zasługują przynajmniej na szacunek. Szybkość tworzenie zawartości znacznie wzrośnie wraz z pojawieniem się wsparcia dla modów (to w ich ręce będą najpewniej oddane takie sprawy jak minimody WW2 czy Vietnam).
Z Project Reality jest inaczej - silnik gry jest trudny w obsłudze, wiele rzeczy jak np. wychylanie się jest "hardcoded" i nie pozwala na wydawanie w szybszym tempie nowej zawartości. Ze Squad jest inaczej - twórcy będą wydawali comiesięczne update'y z racji znacznie lepszego silnika.
Squad ma być grą wspieraną przez wiele lat (w tym przez moderów). To dopiero początek. Nie znaczy to jednocześnie, że dopiero za X lat będzie można czerpać z niej przyjemność. Już teraz jest znacznie bogatsza od innych tytułów będących na podobnym etapie produkcji. Zresztą przemysł growy potrzebuje takiego tytułu. Myślę, że Squad znalazł swoją własną niszę wśród innych komercyjnych tytułów. Potrzebujemy następcę Project Reality - kiedyś trzeba pójść do przodu.
JaspeR90k [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13898589&N=1#post0-13898607
Zapłacę im taką cenę wtedy gdy gra ukaże się w pełnej wersji i będzie tak dobra jak wspomniany wcześniej Project Reality.
No to w czym problem, nie kupuj i tyle.
zajebistaa gra.....
takiego czegoś szukałem :)))
see in the game
https://www.youtube.com/watch?v=IaKK76ANBiw
Z tą grą będzie tak jak z ARMĄ 3, dajcie jej trochę czasu a wyrośnie perełka. Obecnie gra posiada 95% pozytywnych recenzji na Steam. Poczekam kilka dni i jak się tendencja utrzyma to kupuję.
JaspeR90k - ale to nic zlego ze chca pieniadze. Zobacz ile EA, Activison czy Ubi, wyciaga kase za byle co, nie mowiac juz ze rdzen jakim jest gra dosc czesto, wystepuje w wersji BETA na umowiona premiere GRY, nie testow.
Ty sie zalisz o te 30-60$, gdzie COD co roku wypuszcza gre za 120$ w listopadzie a za rok, kolejna za 120$, roznica sie w 10% bo 90% zostalo jakie znamy od czasow COD4/MW2/BO.
Co do SEA (wczesniej nazywalem to EA ale EA to EA :P) to widzimy jaka to sie patologia z tego narodzila. O ile gdy usluga startowala, wiele z nas mialo mysl "pogramy w gierke, pare miesiecy przed premiera", ostatnie szlify z fanami i tylko grac. Lecz rzeczywistosc okazala sie inna. Zaczeto promowac gry dopiero co zaczete "mam to i to, to dziala, to w planach, teraz wesprzyj mnie za 15$ a mozesz zrobie pelna gre". Jest troche takich pozycji.
Albo inne sie ogralo w becie i nie ma sie ochoty na pelna bo w 90% taka sama, mniej bledow troche nowej zawartosci.
Dla mnie, dzis crowdfounding oraz SEA to juz patologie. Wczesniej to byla jakas idea, dzis to tylko szybszy zarobek. Banka cudowosci tego typu produkcji pekla.
Tak widzę te płacze odnośnie ceny za Early Acess...
Takie EA z DICE każą płacić sobie prawie ponad 150 zł za dziurawą grę a później drugie tyle za komplet dodatków. W przypadku Squad macie pewność, że nikt wam nie będzie kazał płacić za wyciętą zawartość z gry. Poza tym modderzy zrobią to samo co zrobili z PR więc w przyszłości dostaniemy multum map i nowych nacji.
Zresztą w tym Early Acess macie:
- 3 ogromne mapy i 3 mniejsze
- 3 oryginalne tryby rozgrywki
- 4 frakcje z własnym uzbrojeniem
- Działające główne mechaniki gry
- Budowanie baz i umocnień
Na ukończeniu są już niektóre pojazdy transportowe a nawet cięższe opancerzone, więc to kwestia czasu nim trafią do gry. Obserwuje grę od czasu zanim ogłoszono zbiórkę na Kickstarterze i postęp poczyniony w niecały rok jest ogromny. Co miesiąc dostajemy masę nowej zawartości. Gdy w czerwcu zakończono zbiórkę na Kickstarterze to była kompletna tylko armia amerykańska, niepełna rebeliantów, jedna duża nieskończona mapa, niepełne budowanie baz i oczywiście brak wszystkich tych usprawnień które poczyniono aż do dzisiaj. W takim tempie można być pewnym, że za rok dostaniemy już wersję Beta a ciut później kompletną grę w której poza pojazdami naziemnymi i latającymi, nowymi mapami, znajdziemy także nację Brytyjską i kto wie co jeszcze ;)
No a przede wszystkim - gry takiej jak ta nie ma na rynku.
trochę śmieszne, że gra już ma fanbojów, każdy temat na steamie w którym ktoś coś wytyka zamienia się w istny lincz autora takiego wątku, trzeba pamiętać, że np pojazdy są podobno faktycznie na ukończeniu czyli ich nie ma a na filmikach/screenach pojazdy są więc to podchodzi już pod "fałszywe reklamowanie" a z głupszych powodów WarZ było zdjęte ze steama. Twórcy Insurgency oferując masę zawartości nigdy nie żądali tak wygórowanych cen a updaty były często i gra ma się świetnie do dzisiaj. Może się okazać, że EA + fanboje którzy piszą na steam teksty, że gra jest droga, żeby nie grały dzieci i cheaterzy a każdy kto się nie zgadza dostaje teksty "dont buy, bye" stworzą mega toksyczne community i zniszczą ten projekt.
Koktajl Mrozacy Mozg--> Czyli mam rozumieć że był byś skłony bez mrugnięcia okiem wydać nawet 60$ za Squad w obecnej formie, usprawiedliwiając się tym że Ubisoft, Electronic Arts czy choćby Activision co roku wydają gry z tej samej marki nie wprowadzając większych zmian w samej grze, a mimo to i tak dobrze się sprzedają. Ok można i tak tylko nigdy nie porównuj pełnej gry do czegoś co ma nią dopiero być.
Jasper - Spojrz na Hardline czy Battlefront - niby to pelne gry ale ich zawartosc jest zerowa w porowaniu do poprzednich gier jakimi byly Battlefield 3 i 4. A pelny pakiet kosztuje 120$. W Hardzie, technik ma 5 broni, w BF4 ze 30. Nowsze gry a jeszcze bardziej ubogie... Wole dac amatorom ktorzy udostepnia do swojej gry narzedzia niz gigantowi ktory bedzie tylko oszukiwal "wiemy o bledach i obiecujemy patcha"