Kickstarter - 9 na 10 ufundowanych projektów odniosło sukces
Sukces... Hmm, slowo klucz. Ouya miala suckes na Kicku, w rzeczywistosci mizerny. Jakis pierscien do sterowania tez sie udal, 4x wiecej niz potrzebowano, produkt wyszedl failem https://www.youtube.com/watch?v=nBUWxROnqwA.
Tim od gierek tez zbieral na swoja gre, chyba nawet dwa razy bo raz mu zabraklo. Dzis tworzy Psychonauts 2 na innej platfrormie, nie na Kicku na ktorym zaczela sie moda od jego zbiorki. Strona istniala duzo wczesniej ale dopiero zbiora na gre Tima rozbudzila serwis.
https://www.kickstarter.com/projects/2041280918/vrase-the-smartphone-virtual-reality-case/description
Obudowa na smartforny typu "cardboard". I od wrzesnia 2013 do dzis, czyli 12 grudnia 2015 tych okularkow nie ma. Ciagle sa "prawie skonczone"
Nawet policja sie nimi zainteresowala http://www.bbc.com/news/uk-scotland-edinburgh-east-fife-29915439
Zasada jest prosta - nie wspieramy i nie kupujemy gry w Early Access, czegos co jest w fazie pre-alpha - na Steamie jest kilka produkcji EaA ktore nie sa aktualizowane od pewnego czasu. Mimo tego wciaz mozna gre kupic a zadnych aktualizacji ona juz nie posiada.
Jestem wręcz zaskoczony, spodziewałem się wyniku ponad 20%, nawet pod 30% a tu niecałe 10%, czyli faktycznie idea sprawdza się znakomicie.