Paragon od Epic Games to gra MOBA, która zmierza na PC i PlayStation 4
Naprawdę po pierwszej zapowiedzi tego tytułu ktoś się nastawiał na coś zupełnie innego?
Zapowiada się ciekawie, na testy się zapisałem i jak się dostane i pogram, to wtedy zdecyduje czy warto w nią grać.
@Wcogram
Jeśli szukasz soczystego FPS'a na silniku UE4 ale niekoniecznie od Epic Games to może zainteresujesz się Squad, który ma wyjść na Steam 15 grudnia. Bardzo unikalna gra w swoim gatunku.
bbq mylisz się. Smite i Paragon to kompletnie dwie różne gry. Raz smite jest płaski i pod względem rozgrywki bliżej mu do LOLa niż do Paragona. Gram na alphie i powie czym się wyróżnia ta gra. Jest wielopoziomowa a Smite jest całkowicie płaski. Za przykład podam ci jedną z wielu sytuacji które rozgrywają się w Paragonie. Niestety nie będę podawał nazw postaci ponieważ i tak nie powinienem pisać o szczegółach ze względu na NDA. Biegłem junglerem na środkowy lane ponieważ ostro pushowali nas na midzie. Chciałem wejść z zaskoczenia ponieważ byłem assassinem junglerem z małą ilością hp. Więc wykorzystałem podwójny skok żeby dostać się na półkę skalną. Biegłem wysoko nad przeciwnikami. Moja drużyna poległa zostało 2 przeciwników. Półka sie rozdzielała na niższą kondygnację i wyższą biegnącą nad łukiem pod którym było wejście do jungli. Zbiegłem na niższą i użyłem skila rzut sztyletem w posiadającego mało hp ad carry. Spanikował i zaczął uciekać do jungli a jego kolega wzdłuż środkowej lini. Wbiegłem na łuk i zeskoczyłem z góry na uciekającego ad carry jak w starej grze tenchu i wykonczyłem uderzeniem z góry. Odpałiłem sprint biegnąc junglą która jest położona niżej od alejek. Kiedy przeciwnik jest widoczny dla creepów widać go przez sciany na pomarańczowo. Biegnąc junglą poniżej lini i creepów zostaję niezauważony. Kiedy przeciwnik się zatrzymał użyłem niewidzialności i podwójnego skoku który jest skillem tej postaci żeby wyskoczyć na półkę skalną obok mojej ofiary i podejść wykańczając go ultem. Powiem tak, gra ma bardzo duży potencjał. Dużo ludzi narzeka na forum ponieważ realia gry odbiegają od schematów typowej moby i nie potrafią się odnaleźć. Tu wszystko jest skillshotem. Trzeba dużo zręczności żeby ogarnąć pewne sytuacje. Tu nie ma tylko skill i wal. Tu można strefować skille przeskoczyć a nawet niektórymi postaciami blokować. Ale w akcji jest naprawdę miodzio może nie dla wszystkich ale dla mnie zdecydowanie tak. Grałem w lola od bety i przestałem jakieś 1,5 roku temu bo się znudziłem. Dla mnie paragon to miły powiew świeżości na skostniałym rynku gier typu moba.