Antihero | PC
Niewinnie podobna do Don't Starve z podobną mechaniką poruszania się, jedynie turowa. Ciekawe czy firma Klei Entertainment posądzi Tima Conklinga o to?
również odniosłem wrażenie że gra bardzo przypomina graficznie dont starve... nawet pomyślałem że to to samo studio robi.... ale co za różnica w sumie.... oprawa przyjemna a najważniejszy gamepplay... zobaczymy
Gra Jest swietna!
Gra jest czysto logiczno-strategiczna. Nie ma tutaj losowości (jedynie losowość mapy która jest zawsze tworzona na początku rozgrywki. Ale brak czegoś tagiego jak 50% szansy na powodzenie, a to na duży +)
Gra Potrafi niesamowicie trzymać w napięciu (pomimo tego, że jest turowa) Jedna tura potrafi obrócić sytuację o 180 stopni i mimo, iż wydawało ci się, że zwycięstwo masz w garści, przeciwnik rujnuje cię bez litości.
Właśnie rozegrałem świetna partię gdzie z przeciwnikiem staraliśmy się kłaść sobie kłody pod nogi i co chwilę się nawzajem zaskakiwaliśmy.
Raz przeciwnik chciał przejąć moje terytorium, na które co turę ustawiałem pułapki. Raz Przeciwnik z "mgły wojny" wyłonił drugi gang (którego się zupełnie nie spodziewałem) i kompletnie zniszczył moje siły ataku, których już nie odbudowałem aż do końca gry (na szczęście udało mi się wygrać bez nich)
Polecam wszystkim którzy lubią pogłówkować i rozplanowywać strategie.
Istna perełka. nie wiem, czy ma swój pierwowzór w grach planszowych, ale bardzo przypomina cyfrowe adaptacje planszówek. Znakomita, ale jednak nie dość znakomita. Przydałby się mocniej podkręcony poziom trudności oraz więcej satysfakcji przy ponownym przechodzeniu gry. Może więcej scenariuszy fabularnych, nowych mechanik? Pomysł wart rozwinięcia i kontynuacji. Stylistyka gry, walor artystyczny, głosy i dźwięki zrealizowane błyskotliwie, ale ze smakiem i z cierpkim humorem budują klimat przywodzący nastrój wiktoriańskiej Anglii i Londynu z powieści Dickensa. Dostrzegłem też pewną inspirację Gangami Nowego Jorku - jedna z jednostek wygląda trochę jak Bill the Butcher. Gra pozwala na krótkie rozgrywki, dzięki czemu nadaje się jako świetny przerywnik w pracy czy nauce. Wymaga prostego główkowania, zasady są klarowne, mechanika działa sprawnie.