Klaustrofobiczny i emocjonujący. Gramy w Rainbow Six: Siege!
Minus, ponieważ nie da się oglądać (jak każdy inny materiał od dobrych kilku miesiecy). Pooglądam spokojnie na youtube i dopiero tam pomyslę nad pozytywną oceną.
To nie jest gra taktyczna. Z samego tempa rozgrywki można to zauważyć. To typowy shooter z elementami akcji. To samo gówno mieliśmy w Battlefieldzie Hardline. I co to w ogóle ma być? W grze taktycznej życie się ma jedno a tutaj jest ciągły respawn. No chyba, że Kacper ciągle ciął materiał. Nie nie nie...
Koledze Vegost radziłbym najpierw zorientować się w temacie i ewentualnie potem wyrażać własną opinię inaczej można wyjść na głupka. W grze nie ma ciągłego respawnu (materiał jest tak pocięty), do BF Hardline nie ma co tej gry porównywać bo łączy je tylko hmmm... w sumie tylko model FPS. Gra jest naprawdę bardzo taktyczna może z perspektywy obserwatora tego nie widać ale grając w bete widziałem sytuacje, w których ludzie atakując bez planu byli wybijani jak kaczki natomiast pojedyńcze osoby wykorzystując to co oferuje nam gra wygrywały rundy. Co do współpracy pomiędzy losowymi graczami może być różnie, ale wydaje mi się, że gracze z pewnym doświadczeniem po prostu będą wiedzieli co należy zrobić poza tym w grze jest tryb rankingowy gdzie być może (o ile zdobędziemy dobry wynik) ta współpraca będzie bardziej widoczna.
Dodam jeszcze, że Ubisoft zasłynął ostatnio z bylejakiej jakości serwerów natomiast w ostatnich dniach bety nie było żadnych problemów ( nawet mogłem połączyć się z kolegą z którym wcześniej z winy gry zagrać się nie dało:D)
Kacper zaintrygowałeś mnie materiałem z tej gry i myślę poważnie o zakupie,mam jednak pytanie. Wspominałeś w materiale o Evolve które mnie znudziło i odrzuciło po dość krótkim czasie obcowania z tym tytułem. Chciałbym poznać Twoje zdanie na temat tego,czy RS:S ma szansę na dłuższe utrzymanie graczy przy sobie czy będzie kuleć jak Evolve np.? Czy nie znudzi się za szybko. Pozdro dla ekipy z GOLa.
Mała rada dla tęskniących za trybem single player czy kampanią
Ukończcie wszystkie Operacje i zgarnijcie minimum 25 gwiazdek - zobaczycie, czym mogła być ta gra, gdyby UBI się chciało, albo - oby! - gdybyśmy dostali całą grę od razu :(
Jeśli będzie taka możliwość, to nagrajcie wideo jak gracie razem w jednej drużynie. Chodzi mi tutaj oczywiście o pozostałych członków redakcji. Miło byłoby zobaczyć kilka składnych czy też mniej ogarniętych akcji ;]
@Vegost [2] - komentarz godny pożałowania. Idź szerzyć herezje gdzie indziej, bo aż krew zalewa, kiedy widzi się takie "wypowiedzi". Nie tylko tutaj. Taki trend pojawia się również w innych zakątkach internetu - rujnuje obraz nie tylko tej, ale też wielu innych dobrych gier. Ja rozumiem, że można czegoś nie doceniać, coś się może nie podobać - ale ty gościu nawet w to nie zagrałeś, do tego głosisz jakieś kłamstwa.
gdybyśmy dostali całą grę od razu :( <- co to znaczy? Czy ta gra (po przetransportowaniu z Patriots) miała mieć jakąś kampanię? Grę dostaliśmy pełną - nie będzie płatnych DLC, a przynajmniej tych kluczowych. Wszyscy nowi operatorzy oraz świeże mapy będą wydawane bez dodatkowych opłat. Nie zmieni się balans gry, nikt niczego nie straci. Jedyne, co to być może kolorowe bronie - ale czy kogoś to interesuje? Nie widzę zasadności trybu single player - głównie ze względu na charakter gry - gameplay sprawia, że nie byłoby to zbyt interesujące.
Zagraj, zdobądź to zobaczysz... :) naprawdę warto wymęczyć te gwiazdki!!!
coś zajebistego, ale w cholerę krótkie... :(((
Postaram się, ale dopiero jak ją dopadnę. W ostatniej becie przesiedziałem masę godzin - a były tam jedynie 3 mapy. Kiedy już się skończyła, to poczułem jakąś pustkę. Gra dla mnie wypada fenomenalnie.
z takimi grami jest najpierw duży rzut na początku, potem zostają hardcorowcy którzy mają się w teamach na komunikatorach głosowych i są zgrani. ewentualnie ci którzy nabiją setki godzin i będą wciąż przywiązani. coś jak left 4 dead między innymi
gameplay sprawia, że nie byłoby to zbyt interesujące.
Grałeś w którąkolwiek grę z serii SWAT?
Pograłem w betę i znudziła mi się po paru godzinach. Zakładam, że po pierwszej fali zachwytu szybko popadnie w zapomnienie tak jak wspomniane Evolve, o MGSO nawet nie ma co już wspominać. Porównywanie tego tytułu do SWATa 4 jest absurdalne, bo poza faktem, że można w niej zagrać przedstawicielem tej jednostki oraz można zagrać w koopie, to są całkiem inne tytuły. Eh, może kiedyś doczekamy godnego następcy SWATa 4... ;(
Grałem w bete i byłem szczerze pozytywnie zaskoczony. Bardzo fajny klimat, nieziemskie udźwiękowienie, no i to napięcie i oczekiwanie na przeciwnika. Na pewno kupię pełną wersje.
@Sethlan oszczędzaj oddech. Komentowałem materiał, który jak słusznie stwierdziłem był pocięty i stąd błędne wnioski. Nie moja wina, że dziennikarze tvgry nie potrafią robić materiałów. W takim wypadku powinien być zaprezentowany jeden mecz. Zwłaszcza, że wiele razy już takie materiały były. Tutaj wszystko ma mylące wrażenie. Poza tym, podtrzymam opinie, że w tej grze jest za dużo dynamizmu. Z rzeczywistością nie ma tutaj nic wspólnego. Gdyby SWAT tak latał po pomieszczeniach bezmyślnie to już dawno byli by w niebie. Dla mnie nie ma ten shooter nic wspólnego z taktyka. No chyba, że pseudo taktyka, że jeden wchodzi oknem a drugi drzwiami. To już było. I nie wysilaj się, patologii i nadpobudliwych chłopców w ogóle nie czytam. EOT.
Grałem w betę i się ostro zawiodłem - miałem nadzieję na coś w stylu SWAT 4, a to tylko nudny i absurdalny shooter nie mający z prawdziwymi akcjami antyterrorystycznymi za dużo wspólnego. Gra sprowadza się do wyciągania z kieszeni wielkich płacht blachy lub desek i barykadowania się w pomieszczeniu, a potem czekanie schowanym w jakimś koncie aż przeciwnik wejdzie nam pod lufę, drużyna atakująca natomiast przeszukuje pomieszczenia pełznąc z celownikiem przy oku. Z tego co widziałem prawdziwe akcje antyterrorystyczne wyglądają zupełnie inaczej - zwiad, szybki szturm, element zaskoczenia wzmocniony paroma granatami hukowymi i eliminacja celów - coś czego namiastkę mieliśmy w SWAT 4, a RS: Siege jest tylko nudnym shooterem, w którym jeszcze dokonano absurdalnego miszmaszu policyjnych jednostek antyterrorystycznych (SWAT, GSG-9 oraz GIGN) z wojskowymi siłami specjalnymi (SAS, Specnaz). W ogóle wrzucanie do tej gry Specnazu to już śmiech na sali - ich działania kompletnie nie przypominają działań policyjnych jednostek antyterrorystycznych (zamiast zaplanowanych akcji szturmowych wolą naparzać z granatników przeciwpancernych RPG-7 i z dział czołgów, a że wszyscy zakładnicy zostaną wybici do nogi, to już trudno).
Odnośnie taktyki w grze. Zgadzam się - praktycznie nie istnieje, ale kiedy pozna się grę trochę otwiera się mnóstwo możliwości. Grałem z kumplem(gracz CS'a) w Betę nr 1 przez jakieś pół H z powodu serwerów. W betę nr 2 jakąś godzinę. Ja ogarniając ( i posiadając ping > 110ms) podstawy mechaniki biegałem, niszczyłem osłony, ściany barykady, kiedy kumple wyłuskiwał przeciwników. Na 4 mecze w 3 miał najwyższy wynik...
Zamierza w to ktoś grać, bo kumpel się nie skusił, a gra samemu mnie po prostu odrzuca...
@Vegost - gdybym nie zagrał w tą grę (chociażby w ostatnią betę) - również nowego RSa miałbym właściwie gdzieś. W tamtym poście zwyczajnie kłamałeś, nie mając większego pojęcia. Nawet jak teraz oglądam jakieś materiały z tej gry, to mam taki odruch: "ehhh" - nic ciekawego. Na szczęście przekonałem się, że jest to świetna produkcja.
@KoRReq[13] - to pytanie retoryczne, prawda? Chyba nie zrozumiałeś, co miałem wówczas na myśli.
spoiler start
Grałem w SWAT3 i SWAT4 (W tego drugiego, ostatni raz w te wakacje)
spoiler stop
Odnośnie taktyki w grze. Zgadzam się - praktycznie nie istnieje <- a ja się nie zgadzam. Nie znam lepszej gry multiplayer (poza tymi starszymi, które są już właściwie martwe, vide SWAT4), która lepiej oddaje charakter taktycznego podejścia. Słusznie zauważono w materiale - nawet w becie ludzie potrafili dojść do takiego instynktownego porozumienia - przystanąć, poczekać, skorzystać z gadżetu, czy podpowiedzieć na chacie, co się dzieje na ekranie z kamer. Myślałem, że ten aspekt zginie gdzieś w gąszczu tego wszystkiego, ale Ubi dało radę.
Zawsze każdy powiew się rozwiewa, przez inny lepszy powiew lub tak po prostu, ale to nie zmienia faktu, że Rainbow Six: Siege jest przyjemną grą.
Nie biegniesz na pale jak w Codzie to od razu "taktyczna" i "realistyczna". Tak jasne.
Grałem w betę i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony tym co zrobiło Ubi. Fajna, dynamiczna i taktyczna rozgrywka. Moi koledzy już grają w pełną wersję i pewnie do nich dołączę, czekam tylko aż AMD wypuści łatkę do najnowszych sterowników.
@mateo91g - dziękujemy za dogłębną analizę metod działania rosyjskiego Specnazu xD
Mwa Haha Ha ha --- Obejrzyj jeszcze raz gameplay na GOL-u bo widzę że nie jarzysz na czym polega rozgrywka w multi.
jak w SWAT 4 w multi odróżnić wrogów od naszych bo nigdy nie wiem :( i albo mnie zabijaja albo ja zabijam swoich
Mnie też nowy Rainbow po becie zaintrygował. Czekam tylko na kod od nividia i sam zacznę znowu grać :)
Fajnie by tu pasował podział na magazynki, jak to było w OF czy Mafii. Usunąłbym też te beznadziejne skórki na broń pasujące jak wół do karety. Mimo, iż R6 jest tu doczepione na siłę, gra wygląda nieźle i mnie zainteresowała - ale raczej marne szanse na to, że mi wejdzie :(
Dziwie sie że ta gra ma tylko jeden materiał po premierze... Zobaczcie sobie tylko rozgrywki ESL czy chociażby Youtuberów, którzy właśnie dzięki tej grze się wybili.