Modyfikacja Star Wars: Battlefront zapewni grze niemalże fotorealistyczną grafikę
Trzeba przyznać, że ma to sens. Niektóre screeny naprawdę wyglądają jak ujęcia z filmu. Dziwi mnie tylko, że nałożenie na obraz filtru wyostrzającego i zmiana kolorystyki nagle zjada 2/3 wydajności.
Jak ktoś ma 980Ti gdzie gra leci 100 klatek to po tym modzie dalej będzie jakieś 60 :)
Niestety, przeróbki graficzne i małe modyfikacje rozgrywki są najprawdopodobniej wszystkim, na co możemy liczyć w przypadku twórczości fanów Star Wars: Battlefront. Autorzy gry nie zamierzają bowiem wypuścić narzędzi pozwalających na głębszą ingerencję w ten projekt.
A kto by wtedy kupował DLC?
Jest to o tyle rozczarowujące, że gry osadzone w uniwersum Gwiezdnych wojen zazwyczaj mogą pochwalić się dużymi i aktywnymi społecznościami moderskimi. Opracowane przez studio Pandemic Star Wars: Battlefront II ukazało się dekadę temu, a mimo to wciąż może liczyć na wsparcie fanów, którzy w miarę regularnie udostępniają modyfikacje z nowymi mapami i postaciami.
Bo dekadę temu nie było DLC.
Jeśli nowe starwarsowe mody, to tylko do Call of Duty: Black Ops III (zakładając oczywiście, że Activision dotrzyma słowa).
Mody w grach online to zawsze ryzyko. Nigdy nie wiadomo jak tworcy zareaguja i czy nie posypia sie bany.
Z bety pamiętam, że gra i bez modów ma całkiem fotorealistyczną grafikę, także screeny z modem nie wywołały u mnie opadu szczęki. Owszem gość fajnie się pobawił filtrami, tu i ówdzie wygląda to lepiej niż wersja "stockowa", gdzieniegdzie jednak gorzej -stonowane oświetlenie to jedna rzecz, która mnie drażni - druga: na tych screenach wygląda to jak film z "przeplotem" - przynajmniej mnie to kłuje w oczy ;/ Nie wiem, może to przypadłość silnika Frostbite (IMO świetnego, ale to swoją drogą), bo podobne screeny od tego samego modera do GTA V nie sprawiały takiego wrażenia.
@Irek22,
A kto by wtedy kupował DLC?
^^ No zobacz, a do Skyrima, F3, F:New Vegas, a nawet do starego Battlefielda2 jakoś kupowali to DLC i kupują nadal, pomimo, że mody wychodziły i wychodzą konkretne. Takoż do wielu innych gier supportujących mody. To może chociaż przez chwilę zamiast powielać mity pomyślisz, że problem jednak leży gdzie indziej?
Może koleś zwiększył jakość i zasięg renderowania cieni razem z obiektami i detalami? A to już może trochę zeżreć...Ale mówiąc szczerze to ten filtr nie wygląda jakoś specjalnie realistycznie...już lepiej dla mnie wygląda wersja standardowa...
AIDAIDPl [6]
Przy fotorealizmie główną rolę odgrywają światłocienie. Choćby nie wiem jak ostre tekstury i jak bardzo szczegółowe obiekty, to przy słabym oświetleniu i słabych cieniach obraz nie będzie wyglądać realistycznie.
A - jak wiadomo - cienie w grach są zasobożerne.
Wyostrzenie, motion blur, aberracja chromatyczna i.. zjada 50fps. Chciałbym zobaczyć jakiś film, który przedstawia moda w akcji
Obraz niczym z klasycznej trylogii - cudo!
W rozgrywce się pewnie nie sprawdzi - ograniczenie widoczności, zlewanie się kolorów i jakieś inne problemy utrudniające dostrzeżenie wroga i celowanie.
Screen nic nie mowi, to musi byc ruchomy element, gameplay w HD gra to nie zdjecie a wiele zdjec, jedno po drugim.
D3 MCS: Mars City Security
Autor nie opublikuję swojego dzieła, gdyż est niemal 100% prawdopodobieństwo że nie jest to gra w ruchu a jedyne przerobiony Screen z gry.
Widać cholernie mocne wyostrzenie, lepsze kolory, i zmiana filtrów zabawa w corelu na całego, Tak ktoś napiszę że GTA V też tak odpicowali ale nie tak jak Battlefronta.
MaXXii --->Autor nie opublikuję/ Tak ktoś napiszę ---> te końcówki ę, ą, to piszesz w swojej osobie, a nie czyjejś. Powinno być "autor opublikuje", "ktoś napisze"...Jak to w szkole było to gdzieś łaził?
Szczerze powiedziawszy nie widzę różnicy w porównaniu z betą w która grałem natomiast ,,sól'' na obrazie wygląda okropnie.
Battlefront to najładniejsza gra jaka do tej pory wyszła. Ale ten mod dodaje tak mocny efekt ziarna, że po mojemu tylko psuje odczucia z gry.
Przecież to paskudne wyostrzenie aż bije po oczach. Jak to jeszcze będzie w ruchu to murowany ból głowy po paru minutach.
Corel raczej nie ma tu nic do rzeczy :)
Jest wiele modów do gier zmieniających w nich oświetlenie, a ziarno i wyostrzenie z pewnością będzie można zmienić samemu.
Zobaczcie przykłady ze starutkiego już przecież Crysisa:
http://www.moddb.com/mods/blackfires-mod-ultimate
https://www.youtube.com/watch?v=XYwrPTgBXF8
i GTA IV
https://www.youtube.com/watch?v=WtUiv9hNf8E
--->MaXXii - bezproblemowo to się robi tylko na bazie RE/ME jak się oczywiście umie, u mnie CinemaFX to podstawowy wygląd każdej gry.
Jedyne co jest złe w tym newsie to drop fps, jest to oczywiście nieprawda, ponieważ duże spadki fps to tylko brak umiejętności używania narzędzi, nikomu nie zależy na dodawaniu np. pełnego AO na 64 próbce, bo tak samo dobrze będzie to wyglądać na 8, czy 16. Poza tym gra od EA ma wszystkie najnowsze dodatki, a ze screenów wynika że zostały użyte tylko podstawowe zmiany.
Ten moder zrobił też GTA 5 ale co z tego jak w te jego zmodowane gry nie da się grać?