Call of Duty: Black Ops III trafiło do sprzedaży
Wciąż mnie śmieszą teksty "Coop w kampanii pierwszy raz w historii cyklu!" Tak mało ludzi pamięta World at War, również od Treyarch...
Amiga4ever [1]
Nie powiedziałbym, czemu x360 ma tak wyblakłe kolory, ta wersja i tak nie wygląda pięknie, ale tak wyblakłe kolory znacznie to jeszcze pogarszają, a np. w lesie jest ok i wtedy to jako tako wygląda jak na taki szrot.
Mmm, w Halo 5 się udało przy dynamicznej zmianie rozdziałki zrobić stałe 60fps a "magicy" od CoDa tego nie potrafią nawet na teoretycznie silniejszej PS4? O ile cutscenkiw 30 fpsach to jestem w stanie zrozumiec, ale te dropy w innych miejscach to można było wyeliminować.... No ale czas, terminy gonią a Hajs sie musi zgadzać.
[5]
No i po co siejesz ferment? Przeczytaj to, co podlinkowałeś, a potem wyciągnij wnioski. Jeśli nadal nie rozumiesz to przeczytaj ponownie. Czyżbyś chciał zostać redaktorem "Faktu" kusząc ludzi bzdurną nazwą linku, gdy tymczasem sam tekst docelowy dotyczy czegoś innego?
Grałem na swoim dosyć przeciętnym kompie w betę oraz dziś w fragment kampanii i nie miał on problemów w utrzymaniu 60 klatek w 1080p na wysokich detalach z AA i AF.
Pograłem w dwie misje, uważam że Black Ops III jest sporo lepszy od i tak dobrego Advanced Warfare. Przede wszystkim nieźle czuje się broń, fabuła też jest o wiele ciekawsza mimo że pierwsza misja to standard tak jak w przypadku AW ma fajne zakończenie. Graficznie trochę lepiej od AW, tak wygląda na ustawieniach z SSAA, bez żadnych zabaw z mastereffect czy reshade (nie chce bana na VAC). No i co najważniejsze jest poziom realistyczny.
http://imagizer.imageshack.us/a/img910/4373/HERlM2.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img633/3218/LNAsaj.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img908/7688/VPGGCf.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img911/4238/OVimCp.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img903/781/NeV2LC.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img907/9392/n3cZH0.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img908/8889/dg3Pq5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img905/7593/ASPOcI.jpg
Może i tekstury wyglądają nieźle, ale ragdoll nadal taki sam od czasu MW2. Tyle czasu mają teraz i nie mogą zrobić normalnej fizyki? A jeszcze pamiętam, jak przy Ghosts zapowiadali model zniszczeń...
TRX--> Nie no najlepiej walnąć argument " U mnie gra śmiga wiec wszystko jest OK"....
[11]
Wciąż nie rozumiesz. Nie tłumaczę działania samej gry u innych względem swojego komputera - dopisałem jedynie sytuację u siebie. Zaś z tekstu, który podlinkowałeś w poście [5], wynika coś zupełnie innego - gość opisuje dosyć skrajną sytuację z uruchomieniem gry: dużo wyższa rozdzielczość, przeciętna wielkość pamięci RAM, stary system a do tego mega wydajna karta. Po co to? Po prostu u mnie nie ma problemów bowiem pamiętam, że poszczególne CoDy, od Ghosts włącznie, były bardzo łase na RAM i całkiem łase na VRAM.
TRX--> A ty to człowieku czytałeś?, przecież jak byk pisze o kosmicznym zapotrzebowaniu na pamieć zwłaszcza ram oraz o notorycznym wysypywaniu się gry do pulpitu
Once we installed 16 GB RAM in the system, the game ran buttery-smooth with our GTX 980 Ti.
Teraz przynajmniej wiadomo dlaczego u ciebie wszystko jest OK
Ale co ja tam wiem:
http://pclab.pl/news66819.html
http://steamcommunity.com/app/311210/reviews/
Z treści samego linka wynika, że Black Ops 3 chodzi słabo nawet na GTX 980 Ti + 12GB RAM. Po wgłębieniu się w tekst pojawia się sporo zależności i ostatecznie da się od razu zauważyć, że na takiej karcie, rzecz jasna, da się w 100% płynnie pograć w rozdziałce 2K. A jako że seria CoD ma w naszym kraju zły PR prowadzony przez młodzieńców, co zapewne plują tylko dlatego, że im kolejna część nie działa na leciwym pececie bo za czasów CoD1 i MoH:AA każdy w to grał, to od razu sobie pomyślałem o kolejnej nagonce.
Jednakże w porządku - masz wiele racji. Zerknąłem na PCLaba trochę wcześniej i osoby, które nie znają do końca potrzeb sprzętowych serii CoD (zwalonych w BO3, trzeba przyznać) a także porywają się na współczesne gry z trupami pokroju GTX 550 Ti, istotnie będą miały wielkie problemy. W każdym razie czas pokaże, co będzie z tą grą dalej. Dziwna sprawa, bowiem Advanced Warfare było imo jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier w 2014 roku.